به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

طالقانی: فولاد بی‌ روحیه و استقلال بی‌ پول است

طالقانی: فولاد کاملا بی روحیه است

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: مسئولان باشگاه استقلال اهواز می‌گویند به دلیل اینکه به باشگاه فولاد بدهی دارند تمام حساب‌هایشان بسته شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالکاظم طالقانی در مورد اینکه برای حل مشکلات استقلال اهواز جلسه‌ای در استانداری داشته‌اند، گفت: بله دو روز قبل جلسه‌ای برگزار کردیم و در مورد وضعیت استقلال اهواز صحبت شد.  قرار است برای حل مشکل بدهی این باشگاه به فولاد، اسپانسر و ... راه حل‌های مختلف بررسی شود تا مشکلی به وجود نیاید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود محمد ملکی برای واگذاری امتیاز تیم اعلام آمادگی کرده است، اظهار داشت: بله او اعلام کرده حاضر است امتیاز تیم را واگذار کند.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد اینکه آیا با این وضعیت احتمال کناره‌گیری استقلال اهواز از لیگ برتر وجود دارد، گفت: این تیم امکانات اولیه برای برگزاری یک بازی را هم ندارد. به حرف مسئولان این تیم به دلیل بدهی که به باشگاه فولاد خوزستان برای خرید امتیاز تیم دارند، تمام حساب‌هایشان بسته شده است.

طالقانی در مورد اینکه آیا مسئولان این تیم برای استقلال اهواز تاکنون هزینه‌ای کردند، گفت: اینطور که خودشان می‌گویند تا به الان حدود 2 میلیارد تومان هزینه‌ کرده‌اند.

وی در ادامه یادآور شد: با وضعیت موجود به آینده امیدی ندارم. این تیم از لحاظ مالی و ساختار مدیریتی با مشکل روبرو است. باید اسپانسری تهیه شود تا حداقل این تیم بتواند هزینه یومیه خود را تامین کند.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد اینکه آیا باشگاه فولاد خسارات وارده به ورزشگاه غدیر در بازی با استقلال را پرداخت کرد، گفت: خیر آنها هنوز این پول را پرداخت نکردند و ما هم اصراری روی این مسئله نکردیم. مدیریت باشگاه فولاد مشخص است و بعد از رفع مشکلات این تیم می‌توانیم این مبلغ را بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا برای حل مشکلات فولاد مثل جلسه‌ای که برای استقلال اهواز برگزار شد برای این تیم هم جلسه می‌گذارند، اظهار داشت: بله درخواست کردم جلسه‌ای با هیأت مدیره و مدیریت باشگاه فولاد داشته باشیم. آنها در مورد مسائل تیم تصمیم‌گیر هستند و باید در جلسه‌ای در مورد مشکلات این باشگاه هم حرف بزنیم.

طالقانی در مورد اینکه آیا همچنان منتقد دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد است، تصرح کرد: همچنان معتقدم که او مربی نیست که به تیم روحیه بدهد. فولاد کاملا بی روحیه است. اسکوچیچ هم می‌گوید یا به او بازیکن بدهند یا اینکه خودش را کنار بگذارند. چه تضمینی وجود دارد که در صورت دادن بازیکن او بتواند نتیجه بگیرد. در نفت آبادان با تغییر مربی این تیم توانست نتایج قابل قبولی بگیرد تعویض مربی می‌تواند به فولاد هم کمک کند و این تیم را از این وضعیت بیرون بیاورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
4
اقای طالقانی عزیز وقت تنگ می باشد تا همین جا هم حضرات به اهداف خودشان رسیده اند.. با ابرو و حثیت هواداران ...باشگاه فولاد ....مردم خوزستان ....ودرواقع بی احترامی محض به شعور و شخصیت.انها صورت گرفته به هر حال شما هم یک خوزستانی می باشید.. راه حل شرعی قانونی این است که مسببین واقعی این اتفاق .میبایست شناسایی وبه اشد مجازات برسند
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
3
این مشکل به مدیریت فوتبال و ضعف ان برمیگردد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها