به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

بیت‌سعید: به تیم‌های تهرانی فکر نمی‌کنم

بیت‌سعید:  به تیم‌های تهرانی فکر نمی‌کنم

سمیرا شیرمردی
خوزستان اسپورت- حسن بیت‌سعید مهاجم استقلال خوزستان در بازی با پدیده مشهد موفق شد 2 گل بزند تا تیمش پیروز شود و به صدر جدول برسد.

البته این گل‌ها موفقیت دیگری به دنبال داشت و آن هم رسیدن بیت‌سعید به صدر جدول گلزنان بود. مهاجم سوسنگردی آبی‌های خوزستانی در مورد بازی با پدیده، گلزنی‌هایش و.... با ایران ورزشی صحبت می‌کند.
 
برای بازی استقلال خوزستان و پدیده مشهد شاید خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند، تیم‌تان برنده می‌شود اما کمتر کسی حدس می‌زد با 3 گل بتوانید این تیم را شکست دهید.
 این بازی بنا به شرایطی که داشت، حساسیت‌ها را بالا برد. در واقع وقتی روز قبل‌تر استقلال مقابل تراکتورسازی متوقف شد، ما استرس زیادی گرفتیم چون می‌خواستیم تحت هر شرایطی که شده 3 امتیاز را به دست بیاوریم و به صدر جدول برسیم. به خاطر اینکه میزبان هم بودیم استرس‌مان بیشتر شد اما از همه سخت‌تر، باران شدیدی بود که شب قبل از بازی بارید. وقتی باران آمد، به خاطر اینکه می‌دانستیم شرایط زمین مساعد نیست و آب جمع می‌شود، این بار استرس پیاده کردن تاکتیک‌ها را داشتیم. این مساله هم خیلی روی بازی‌مان تاثیر گذاشت و آنطور که می‌خواستیم بازی نکردیم اما خدا را شکر که توانستیم با همین شرایط نامساعد زمین صدر جدول را بگیریم.

نکته مهم دیگر در این بازی گل‌های شما بود که با آن به صدر جدول گلزنان رسیدید.
 بله، من بعد از 3 بازی توانستم 2 گل بزنم که خدا را شکر می‌کنم. البته این گل‌ها نتیجه تلاش همه بچه‌ها بود. خدا را شکر در آن 3 هفته که نتوانستم گل بزنم، تیم جایگاهش را از دست نداد و همچنان بالای جدول قرار داشت. البته اگرچه من گل نزدم اما بد کار نکردم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردم که گل نشد. شاید حکمتی در آن بوده اما در بازی با پدیده جبران کردم. در این مدت تمرکزم روی گلزنی زیاد بود چون به لحاظ روحی تحت فشار بودم. به خاطر اینکه 3 هفته گل نزده بودم همه از من می‌پرسیدند چه شده و چرا گل نمی‌زنی؟ اول ناراحت می‌شدم اما بعد هم فکر کردم که چه خوب است که انتظارات از من بالا رفته و به این صورت به خودم روحیه دادم که در نهایت 2 گل زدم. البته می‌توانستم هت‌تریک کنم اما زمین مانع شد. من در موقعیت تک به تک قرار داشتم و شوتم را خوب زدم اما توپ گیر کرد توی چاله آبی که جلوی دروازه قرار داشت و توی گل نرفت.

فکر می‌کنی بتوانی آقای گلی را به دست بیاوری؟
 فکر نمی‌کنم هیچ عاقلی بتواند پیش‌بینی کند استقلال خوزستان در پایان فصل قهرمان می‌شود یا اینکه من آقای گل می‌شوم. البته حس خوبی نسبت به آقای گلی دارم اما باید تلاشم را بیشتر کنم.

یکی از خوش‌شانسی‌های دیگری که این هفته آوردید، غیبت مهدی طارمی بود. شاید اگر او غایب نبود و می‌توانست بازی کند، الان در صدر جدول تنها نبودی؟
 بالاخره این هم اتفاقی است که افتاد. من طارمی را به لحاظ اخلاقی و فنی خیلی دوست دارم اما معلوم نبود اگر بود می‌توانست گل بزند یا نه. به هر حال من رقابت سالمی با او خواهم داشت و امیدوارم خدا حق را به کسی که لایق است بدهد.

انگار شما نسبت به آقای گلی امیدوارتر هستی؟
 به هر حال هر کسی این حس را دارد که می‌تواند آقای گل شود. حتی بازیکنی که 3 گل زده و هنوز به صدر نرسیده. من هم مستثنی از این مساله نیستم.

از مثلث سوسنگردی‌ها بگویید یا همان مثلث ZBZ.
 از وقتی ما 3 نفر در استقلال خوزستان جمع شدیم و توانستم گل بزنیم به ما لقب ZBZ را دادند. یعنی زبیدی، بیت‌سعید و زهیوی. ما تا الان 12 گل از 17 گل را زدیم و البته گل‌های زیادی ساختیم. مثلا من و زبیدی هر کدام یک پنالتی گرفتیم. زبیدی و زهیوی هم 2 پاس گل دادند. در کل ما از بچگی با هم بودیم. مخصوصا من و زبیدی. به همین دلیل بازی همدیگر را خوب می‌شناسیم و با هم راحت هستیم. این مساله و گل‌هایی که زدیم باعث شد به ما این لقب را بدهند که جدیدا به آن مثلث سوسنگردی‌ها هم می‌گویند.

شما هم مثل زبیدی پرسپولیسی هستی؟
 نه، من به تیم‌های پایتخت فکر نمی‌کنم و عاشق رئال مادرید هستم. الگویم هم کریس رونالدو است. من از همان ابتدا به تیم‌های اروپایی فکر می‌کردم، نه تیم‌های پایتخت و به دنبال رسیدن به آنجا هستم.

با توجه به اینکه به صدر جدول گلزنان رسیدی، فکر می‌کنی بتوانی به لیست تیم ملی راه پیدا کنی؟
 من همیشه گفتم سیستم‌های مربیان متفاوت است اما جوری تلاش می‌کنم که بتوانم مربیان تیم ملی را قانع کنم. طبیعی است که هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی راه پیدا کند. من هم تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به این خواسته‌ام برسم.

الان که نگاه تیم ملی به جوان‌ها بیشتر شده شاید شانست بیشتر شود.
 امیدوارم لطف خدا شامل حالم شود و به تیم ملی برسم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
foolad girl
|
Iraq
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
10
ماشالله به این فکر درست. کاشکی ده تا بیت سعید داشتیم
واقعا کسی که هدفش رسیدن به تیمای پایتخت باشه معلوم نیست چی براش رقم میخوره. آفرین به تو که داری برای اروپا تلاش میکنی. امیدوارم به هدفت برسی
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
11
انشاالاه موفق بشی بری اروپا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
9
"من به تیم‌های پایتخت فکر نمی‌کنم و عاشق رئال مادرید هستم"
هزار آفرین به وجودت ،بازیکت خوزستانی باید اینطوری باشه ، بلند پرواز ،سخت کوش و متواضع امیداروم به همه خواسته هات برسی
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
5
درود بر بازیکنان خوزستانی . خوزستان مهد فوتبال ایران . ایکاش مدیران ورزش تیمهای خوزستانی متوجه بشوند که مشکل فوتبال خوزستان پول نیست . شما قرارداد زبیدی و بیت سعید رو با قرارداد فشنگچی و دغاغله مقایسه کنید !!! با اعتماد به جوانان خوزستانی می توان در خوزستان 10 تیم فوتبال بالاتر از لیگ برتر درست کرد . اونوقت تیمی مثل فولاد باید امثال در به در دنبال دو سه بازیکن با کیفیت بگرده . واقعا فوتبال خوزستان باید مربیانی رو استخدام کنه که این جوانان رو پرورش بدهند نه دنبال بازیکن درجه 3 از شهرهای دیگه باشند و به خوزستانی ها اعتقاد نداشته باشند . فولاد دو قهرمانی قبل خود را با چنین نگرشی به دست آورد اما الان با آوردن این مربی(اسکوچیچ) 2 سال حتی یک بازیکن جدید رو نتوانستند به تیم بزرگسالن تحمیل کنند و این یعنی مرگ فولاد . یک زمان آقای ابن قاسم می گفت فولاد دریای بازیکن است و ما هر بازیکنی که از دست بدهیم جایگزین برای آنها داریم اما الان یک سری بازیکن ها چه خوب بازی کنند چه گند بزنند هر هفته در تیم جایگاه خود رو دارند که این وافعا ناراحت کننده است .فقدان نتیجه گرفتن فولاد نگرشی است که توست این مربی به این تیم و فوتبال خوزستان تزریق شده است با این مربی تا 10 سال دیگر فولاد یک پدیده امسال بختیار و سروش و افشین و ..... را به خود نخواهد دید .
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
7
انشاالله به تیم ملی برای جام جهانی دوهزار هیجده بدرخشید
خوزستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
4
درود بر سوسنگرد قهرمان درود بر استقلال صنعتي گروه ملي فولاد اهواز
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
3
سلام خدمت اقای بیت سعید عزیز بردار عزیز خوزستانی تو مایه افتخار ما و انشالله به امید خدا اول اقای گل لیگ و دوم دعوت شما به تیم ملی که باعث خوشحال ما هوادران و ارزوی موفقعیت براتون دارم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
2
عالی بود بیت سعید مصاحبه ات فوق العاده بود
از اینکه به جای تیم های پایتخت به اروپا فکر میکنی باعث افتخار و دلگرمی است .
علی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
3
آفرین به غرت خوزستانی و اهوازی نباید هم به تیم های پایتخت فکر کنی (( حیاک الله بیت سعید حیاک الله ))
فولادی قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
2
آقای بیت سعید آینده روشنی را برایت متصورم امیدوارم به تلاشت ادامه بدی و موفق بشی.ما هم بهت افتخار میکنیم
khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
3
می خوام ذوب آهن رو له کنی خیلی به خودشون مینازند.
حمزه مرمزی
|
United States of America
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
2
انشاءالله موفق. کامیاب باشی برادرم حسن بیت همشهری عزیزم تحیاتی
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
ازاینکه میبینیم فرزندان دلیروشیرمردخطه خونگرم خوزستان دارن درلیگ برترهنرنمایی میکنن ودارن ازاسم واعتبارخوزستان دفاع میکنن احساس افتخاروغرورمیکنم چراکه خوزستان مهدفوتبال بوده وهست که متاسفانه تیم بزرگ استقلالاهوازدست ایلامیهاومشهدی وشمالیهاافتاده وازبین رفت وفولادخوزستان هم که دست اصفهانیهاافتاده
استقلال خوزستان بامدیریت وکادرفنی خوزستانی موفق شد
صنعت نفت آبادان بابرکناری سرمربی خارجی واوردن کادرفنی بومی فعلاموفق بوده
امااستقلال اهوازوفولادخوزستان همچنان دارن ازبی مدیریتی غیربومیهاضربه میخورن
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
حسن جان ذوب آهن ! يادت نره تور دروازه اونا رو جر بده .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها