به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

فیروز کریمی ناظر پیروزی استقلال خوزستان

مهدی رئیسی
استقلال خوزستان در یک بازی تدارکاتی سنگین مقابل سپاهان اصفهان به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت از جزیره کیش، تیم های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در یک دیدار تدارکاتی با قضاوت محمد بحری زاده در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف هم رفتند. شاگردان عبدالله ویسی که پس از خریدهای خوب این مربی در نیم فصل جان تازه ای گرفته اند در طول 90 دقیقه برتر از سپاهان نشان دادند و در نهایت به برتری دو بر یک دست یافتند.

در نیمه اول ابتدا مهدی مؤمنی مهاجم آماده استقلال دروازه سپاهان را گشود اما محمدرضا خلعت بری این گل را قبل از خاتمه 45 دقیقه نخست پاسخ داد. در نیمه دوم شاگردان ویسی سراپا حمله بودند و ضمن خلق چند موقعیت گلزنی توانستند روی ضربه زیبای حجت چهارمحالی به پیروزی برسند.

موسی کولی بالی مدافع خوب اهل مالی و یکی از مهره های تأثیرگذار استقلال خوزستان، به دلیل مصدومیت غایب اصلی آبی پوشان در این دیدار بود. ضمن اینکه وریا غفوری و احسان حاج صفی دو بازیکن ملی پوش سپاهان در ترکیب این تیم حضور نداشتند.

حدود 500 نفر از این بازی در ورزشگاه المپیک کیش دیدن می کردند. بازیکنان و مربیان ملوان انزلی از جمله حاضرین در ورزشگاه بودند و فیروز کریمی سرمربی ملوان با نیمکت استقلال خوزستان شوخی های جالبی داشت.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
0
1
خیلی خوبه. روحیه میگیرن.
این حجت چهارمحالی هم حیف شد. 16 سالگی واسه فولاد بازی میکرد. یه زمانی که فک کنم تقریبا 17،18 ساله بود، میگفتن از المپیاکوس یونان پیشنهاد داره.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها