به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

اخراج جلالی پس از پیروزی مقابل استقلال اهواز

خاطره تلخ جلالی از پیروزی مقابل استقلال اهواز

مسعود چنانی
خوزستان اسپورت- مجید جلالی خاطره خوبی از پیروزی مقابل استقلال اهواز در ورزشگاه پاس تهران ندارد.
 
به گزارش خوزستان اسپورت، تیم سایپا فردا در ورزشگاه پاس تهران مقابل استقلال اهواز به میدان می‌رود. این بازی در شرایطی انجام می‌شود که مجید جلالی سرمربی تیم سایپا خاطره خوبی از پیروزی مقابل استقلال اهواز در ورزشگاه پاس ندارد. آخرین بار که جلالی در این ورزشگاه مقابل استقلال اهواز به پیروزی رسید، از مربیگری تیمش برکنار شد!

روز جمعه نهم آذر 85 بود که تیم های پاس تهران و استقلال اهواز در فصل ششم لیگ برتر و در ورزشگاه پاس مقابل هم قرار گرفتند. تیم میزبان این بازی را با تک گل دقیقه 10 محمدعلی کریمی به سود خود پایان داد تا فیروز کریمی سرمربی وقت استقلال اهواز شکست مقابل تیم تحت رهبری مجید جلالی را پذیرا شود.

دقایقی پس از خاتمه این بازی، خبر برکناری مجید جلالی از مربیگری پاس اعلام شد تا همایون شاهرخی جانشین وی شود. البته گفته می‌شد که سردار غیاثی مدیرعامل وقت باشگاه پاس، یک روز قبل از انجام دیدار تیمش برابر استقلال اهواز، این تصمیم را اتخاذ کرده بود و پس از خاتمه مسابقه خبر آن را رسماً اعلام کرد.

 مجید جلالی یک سال پس از این اتفاق به اهواز آمد و سرمربی استقلال اهواز شد. او که چند سال را هم در فولاد خوزستان مربیگری کرده، با گذشت 9 سال از بازی بین پاس و استقلال اهواز که اخراج این مربی را به دنبال داشت، بار دیگر در ورزشگاه پاس با تیم استقلال اهواز دیدار می‌کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها