به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

پایان نیم فصل نوجوانان با صدرنشینی فولاد

پایان نیم فصل نوجوانان با صدرنشینی فولاد

خوزستان اسپورت- دور رفت مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان ایران به پایان رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان ایران با شرکت 30 تیم در 5 گروه 6 تیمی جریان دارد و تیم های نوجوانان فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و نفت اهواز به نمایندگی از خوزستان در گروه چهارم این مسابقات به همراه تیم های حافظ شیراز، استقلال بوشهر و نفت و گاز گچساران رقابت می‌کنند.

سه نماینده خوزستان که در هفته پایانی دور رفت این مسابقات در خارج از خوزستان به میدان رفته بودند، موفق به کسب پیروزی نشدند.

فولاد خوزستان که تا این هفته بدون گل خورده در تمامی دیدارها به پیروزی رسیده بود، در شیراز مقابل تیم حافظ شیراز به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت داد. علی عالی‌نژاد زننده گل فولاد در بازی امروز بود. نوجوانان فولاد با 13 امتیاز از 5 بازی عنوان صدرنشینی دور رفت را از آن خود کردند.

در همین چارچوب، تیم نوجوانان صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه مساوی یک بر یک در زمین تیم استقلال بوشهر و با مجموع 10 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. همچنین تیم نفت اهواز با قبول شکست 3 بر 2 در زمین تیم نفت و گاز گچساران با 4 امتیاز به رده پنجم جدول نزول کرد.

طبق اعلام کمیته مسابقات فوتبال پایه کشور، مسابقات لیگ نوجوانان تا پایان آذرماه ادامه خواهد یافت و سپس تیم ها در فصل امتحانات دانش آموزان می‌توانند تعطیلات میان فصل را سپری کنند. ضمن اینکه مقرر شده تیم های حاضر در این مسابقات همزمان نسبت به جذب بازیکن در نیم فصل از 21 آذرماه لغالیت 2 دی ماه اقدام کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
0
1
اقای سواری باید سرمربیه فولاد بشه تواینده نزدیک چندسال تورده های پایه موفق بوده وتیماش ماشاالاه هم حجومی بازی می کنن وهم خوب دفاع می کنن باید مثل تیمای اروپایی به مربیان اکادمی هم اهمیت بدیم بنظر من ایشون می تونن موفق بشن تو بزرگ سالان امسالم تیم دانش اموزان قهرمان اسیا کنن اگه اشتباه نکنم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها