به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

خادم: به خرمشهر تا یکشنبه مهلت می‌دهیم

خادم: تکلیف میزبانی خرمشهر یکشنبه مشخص می‌شود

خوزستان اسپورت- فدراسیون کشتی فرصت دوباره‌ای برای تامین امکانات جهت برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان در خرمشهر در نظر گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در نامه‌ای به زمانی رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرد، فدراسیون کشتی مجددا به دلیل احترام به مردم غیور و شهیدپرور شهر خون و حماسه خرمشهر تا ظهر یکشنبه برای آماده‌سازی سالن رقابت‌ها و انجام تعهدات فی مابین زمان در نظر گرفته و با توجه به گزارش حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی در آن زمان در مورد میزبانی خرمشهر تصمیم‌گیری می‌کند.

 متن این نامه به شرح زیر است:

احتراماً، همان طور که مستحضر هستید در بازدید مورخ ٩٤/٩/١٨ اعضای "ستاداجرایی برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی" از سالن برگزاری مسابقات در خرمشهر، علیرغم پیگیری‌های انجام شده در چهار ماه گذشته (از اولین جلسه مشترک اینجانب وجنابعالی در مرداد ماه سال جاری)، سالن  مورد نظر در شرایط مناسبی (فقدان محوطه‌سازی، عدم بهسازی ومرمت و رنگ آمیزی سقف، عدم تعمیر و راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و ... ) برای برگزاری رقابت های" جام باشگاه های جهان" قرار نداشته است که صد البته، عدم انجام اقدامات لازم از سوی "اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان"، علیرغم در اختیار داشتن اعتبارات لازم، به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسد.

با عنایت به اینکه رقابت‌های مذکور به عنوان یکی از تورنمنت‌های اصلی حال حاضر کشتی دنیا مورد توجه کشورهای صاحب کشتی و "اتحادیه جهانی کشتی " می‌باشد، بدیهی است با شرایط موجود، امکان  برگزاری رقابت‌های یادشده  در سالن "خلیج فارس" مقدور نیست.

از طرفی دیگر، متاسفانه علیرغم دستورات چند باره جنابعالی، بخش سوم از اعتبارات ذیربط به فدراسیون کشتی تخصیص نیافته و متاسفانه مضاعف (مضاف) بر تاخیر مورد اشاره، به طور کلی همکاری ناخوشایندی از سوی حوزه‌های مسئول مربوطه در آن سازمان، با مجموعه فدراسیون کشتی ملاحظه می‌شود که تاکنون به احترام مردم عزیز خرمشهر  و جنابعالی به بردباری سپری شده است.

معهذا،"جناب آقای بنی تمیم" دبیر فدراسیون کشتی، از فردا (شنبه)، برای بررسی آخرین وضعیت برگزاری مسابقات، در خرمشهر، حضور خواهند داشت و تا ظهر روز یکشنبه جمع‌بندی نهایی در خصوص برگزاری و یاعدم برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در خرمشهر را به ستاد اجرایی فدراسیون کشتی ابلاغ خواهند نمود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها