به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

کیانی‌زاده: لیگ جهانی در خرمشهر برگزار می‌شود

کیانی‌زاده: میزبانی لیگ جهانی در خرمشهر قطعی است

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: میزبانی لیگ جهانی کشتی فرنگی در خرمشهر قطعی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فرامرز کیانی زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از سالن خلیج‌فارس خرمشهر طی نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در خرمشهر شرایط میزبانی فراهم و به تعهدات مالی مطابق قرارداد و توافق قبلی عمل شد، بنابراین میزبانی لیگ جهانی کشتی فرنگی در خرمشهر قطعی است.

وی افزود: در ابتدای سال با حضور رئیس فدراسیون کشتی کشور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند جلسه‌ای برگزار و توافق شفاهی بر میزبانی خرمشهر از لیگ جهانی کشتی فرنگی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: در این جلسه مقرر شد مبلغ  یک میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی منطقه آزاد اروند به فدراسیون در  3 قسط پرداخت شود تا بتوانند بسیاری از مأموریت‌های محوله را در قبال دریافت وجه انجام دهد.

وی عنوان کرد: میزبانی از لیگ جهانی کشتی فرنگی حق خوزستان است چراکه استان ما قطب کشتی فرنگی کشور به شمار می‌آید، 3 تیم خوزستانی در این دور از مسابقات شرکت می‌کنند.

کیانی زاده، بیان کرد: رفع نواقص موجود در مجموعه ورزشی خرمشهر از مزایای میزبانی این دور از لیگ است، نباید آن را به‌عنوان نقطه‌ضعف بدانیم، اکنون سالن در آمادگی کامل برای تحویل به فدراسیون قرار دارد و محوطه‌سازی آن مطابق وعده شهرداری خرمشهر تا دوشنبه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: میزبانی نخستین دور مسابقات جهانی کشتی فرنگی در آبادان یکی دیگر از افتخارات ما خوزستانی‌ها است که توانستیم ظرف 20 روز با فعالیت شبانه‌روزی میزبانی کم‌نظیری را به نمایش بگذاریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، بیان کرد: یک میلیارد تومان از مبلغ موردتوافق به فدراسیون پرداخت‌شده و می‌توانند اجرای تعهدات خود را  آغاز کنند البته رایزنی‌هایی با منطقه آزاد اروند صورت گرفته و برای پرداخت مبلغ نیم میلیارد تومان طی 2 روز آینده قول مساعد دادند.

وی گفت: پیش‌ از این هم مشکلاتی وجود داشت اما مشکلات را با توسل به جنجال‌های رسانه‌ای حل نکردیم و این راه‌حل خوبی نیست.

کیانی زاده تأکید کرد: خوزستان و به‌تبع آن شهرستان خرمشهر برای میزبانی مسابقات جهانی کشتی فرنگی آمادگی کامل دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه خبر پیشنهاد مبلغ بیشتر از سوی بیمه رازی به فدراسیون کشتی برای جابه‌جایی مکان میزبانی مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی را تأیید می‌کنید یا خیر، عنوان کرد: از صحت آن اطلاعی ندارم، اما اگر چنین امری صحت داشته باشد انتظار ما از رئیس فدراسیون مخالفت با جابه‌جایی محل مسابقات است.

وی با بیان اینکه احتمال جابه‌جایی مکان میزبانی بسیار ضعیف است، افزود: یکی از دلایل ضعف احتمال جابه‌جایی قراردادی است که به‌صورت شفاهی و کتبی بین مسئولان استان، منطقه آزاد اروند و فدراسیون منعقد شده و عدم اجرای آن عقلانی نیست.

کیانی زاده، گفت: خوزستان قطب کشتی فرنگی است و آقای خادم حتماً به واگذاری امر میزبانی لیگ جهانی به استان خوزستان توجه ویژه دارد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها