به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 22
کد خبر: ۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

فولاد در رده بیست و نهم باشگاه‌های آسیا

فولاد در رده بیست و نهم باشگاه‌های آسیا

افشین احمدی
خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد‌ خوزستان در رده بیست و نهم برترین تیم‌های باشگاهی قاره آسیا قرار گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی این قاره، فهرستی از 154 باشگاه برتر آسیا را ارایه کرد که بر اساس آن، تیم فولاد خوزستان چهارمین تیم برتر ایران و بیست و نهمین تیم برتر آسیا است.

این رده‌بندی با توجه به عملکرد تیم‌های آسیایی طی سال‌های 2012 تا 2015 تنظیم شده و منتهی به 26 نوامبر 2015 است و مطابق آن، تیم گوانگ‌ژو اورگرانده چین که چندی پیش عنوان قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، در صدر باشگاه‌‌های آسیا قرار دارد و الهلال و الاهلی عربستان سعودی نیز در رده‌های دوم و سوم هستند.

اف‌سی سئول کره‌جنوبی، کاشیوا ریسول ژاپن، لخویا قطر، جونبوک هیوندای کره‌جنوبی و العین امارات نیز رده‌های چهارم تا هشتم را به خود اختصاص داده‌اند.

اما از بین تیم‌های ایرانی حاضر در این فهرست، استقلال تهران در رده نهم، فولاد‌مبارکه سپاهان اصفهان در رده هجدهم و پرسپولیس تهران در رده بیست و سوم آسیا قرار گرفته‌اند.

تیم فولاد خوزستان نیز بیست و نهمین تیم‌ آسیا و چهارمین تیم در بین تیم‌های ایرانی معرفی شده است.

چهار تیم ایرانی دیگر حاضر در این فهرست نیز تراکتورسازی تبریز، نفت تهران، صبا قم و ذوب‌آهن اصفهان هستند که به ترتیب در رده‌های 39 ، 40، 91 و 94 آسیا جای گرفته‌اند.

فولاد در رده بیست و نهم باشگاه‌های آسیا
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
4
1
عاقلانه نيست فولاد رده 29 باشن ؟ آخه تيم هاى چشم بادمى تيمن كه بالاى فولاد باشن "
انشاالله سالهاى بعد همه ى در نظرم ما تيم محسوب نميشن ميكشيم زير جدول " با چه بى كارشناسى فولاد رتبه 29 گذاشتن ؟ فولاد بزرگ بزرگ ميمونه و تيم اول ايران و آسيا هم ميشه . با ورزشگاه و آكادمی بزرگ جايگاهاش اينه 29!
حرف درست و حسابى بزنيد بابا
فولاد سرور همه تيما
"لطفا بچاب آدمين بى نقص
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
0
2
واقعا مسخره اس . از سال 2012 تا 2015 فولاد 2 بار توو آسیا بوده ولی پرسپولیس یه بار . در سه سال اخیر هم فولاد همیشه بالاتر از پرسپولیس بوده توو لیگ برتر ایران . پس چطور پرسپولیس بالاتر از ماست ؟؟!!!
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
0
3
بی شک نتایج ضعیف امسال فولاد تاثیر گذار بوده ؛ البته چون میانگین سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۵ است باعث شده این رتبه بدست بیاد که اگر منطقی فکر کنیم این رتبه از آنچه که اکنون هستیم خیلی بالاتره .
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
2
1
مسخره است . لابد تيم هاى تايوان و تايلند و ويتنام مقام بالاترى دادن !
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
دوست عزیز برای تیمی که باید فصل ۱۴ و این فصل قهرمان ایران می شده ولی آنرا به روزی انداختند که باید برای سقوط نکردن بجنگد مکان ۲۹ آسیا در بین ۱۵۴ تیم مکان بدی هم نیست مخصوصا که چندین بازیکن تیم کنونی در حد لیگ برتر نیستند . قبول دارم مکان ۲۳ برای پرسپولیس عجیبه . مهم اینه که اولا فولاد سقوط نکند دوما دوباره به آسیا راه پیدا کنیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها