به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

پرونده نقل و انتقالات فولاد خوزستان باز است

فولاد خوزستان بزودی یک بازیکن آسیایی را جذب خواهد کرد.
با وجود اتمام مهلت نقل و انتقالات زمستانی، پرونده نقل و انتقالات باشگاه فولاد خوزستان بسته نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، دراگان اسکوچیچ از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان درخواست کرده که تا قبل از اتمام زمان ارسال اسامی بازیکنان تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا به AFC اقدام به جذب یک هافبک یا مدافع میانی به عنوان سهمیه بازیکن آسیایی کنند. به اعتقاد اسکوچیچ تیم فولاد در زمان حاضر فقط در پست دفاع میانی و هافبک پاسور احساس کمبود می کند و در سایر نقاط زمین به اندازه کافی بازیکن دارد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که مسئولان باشگاه فولاد خوزستان کماکان فرصت استفاده از سهمیه بازیکنان آزاد طبق قوانین فیفا را داشته ولی با توجه به جذب سه بازیکن غیرآسیایی، این باشگاه فقط می تواند یک بازیکن خارجی از قاره آسیا جذب کند.

در همین راستا، چندی پیش نناد نیکولیچ کمک مربی فولاد خوزستان همراه با یکی از مدیران این باشگاه عازم ازبکستان شد و دو بازیکن طراز اول و ملی پوش ازبکستان را از تیم های پاختاکور و بنیادکار انتخاب کرد اما این دو بازیکن اعلام کردند حاضر به بازی در ایران نیستند. ملی پوشان ازبک به فولادی ها گفتند با توجه به برگزاری جام ملت های آسیا در ژانویه 2015 احتمال دیده شدن آن ها از سوی باشگاه های اروپایی وجود دارد و به همین دلیل ترجیح می دهند تا پس از جام ملت های آسیا منتظر شانس ترانسفر به اروپا باشند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
0
2
چراازعراق بازیکن نمیارید ؟؟جونای خوبی دارن.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
1
فرقی نمیکنه که از کدوم کشور آسایی باشه فقط مهم اینه که باکیفیت باشه که خداروشکر مدیریت و کادر فنی فولاد هم نشون دادن که بازیکن بی کیفیت نمیارن
از مدیریت سایت خوب خوزستان اسپورت خواهشمندیم اخبار تیم فولاد رو بصورت ویژه و لحظه به لحظه تحت پوشش قرار بدن با تشکر فراوان .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها