به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

حنطه: به فیفا و دادگاه شکایت می‌کنم

حنطه: به فیفا و دادگاه شکایت می‌کنم

خوزستان اسپورت- مربی مشهدی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: از رسانه ها تقاضا دارم به طور جدی از من حمایت کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی حنطه در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: در مورد محرومیت 3 جلسه ای ام که گفته اند به دلیل فحاشی و کتک کاری بوده است باید بگویم اصلا این تهمت ها را نمی پذیرم و چنین کارهایی هم نکرده ام. از تمام رسانه ها هم تقاضا دارم به طور جدی از من حمایت کنند چون من پشتوانه ای ندارم و چنین حکمی برای من خیلی سنگین است.

وی افزود: من نه فحاشی کردم و نه ضربه ای زدم اما آبروی مرا در کانال 1 و  2و 3 و 5 و تمام مطبوعات برده اند. این کار را با دشمنان هم نمی کنند و این رفتارها با من درست نیست. من شکایتی را تنظیم کرده ام و به فیفا و یکی از دادگاه های کشور ارسال می کنم. من 9 شاهد و 2 تصویر دارم و وکیلم هم تا چند ساعت آینده مشخص می شود. من مستنداتم را ارائه می‌کنم چون نه فحاشی کردم و نه ضربه زدم و فقط 2 جمله به داور بازی گفتم؛ یکی اینکه تو را به این روزهای عزیز واگذار می کنم و یکی هم اینکه اگر اشتباه گرفته باشی امام رضا کمرت را بشکند! حالا کجای این حرفها ضربه زدن و فحاشی است؟ آیا حرفهای من رکیک بوده است؟

وی ادامه داد: حتی اگر 10 تا وکیل بگیرم هم تا آخر این ماجرا پیگیر حق و حقوقم هستم. چه در فوتبال باشم و چه نباشم این موضوع را پیگیری خواهم کرد. به مربیان هم می گویم که هوشیار باشید چون کاری که من نکردم را گفته اند که کرده ای پس آنها هم مراقب باشند! برای نامه ای که نوشته ام اصلا اهمیت قائل نشدند. اگر کسی مرتکب قتل شود هم فرصت دفاع به او می دهند اما به من فرصت دفاع از خودم را ندادند. البته از خبرنگاران اهوازی هم ناراحتم چون پشت من در نیامدند و توقع داشتم حقیقت را بگویند.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در اهواز پشیمان نیستید؛ اظهار داشت: مشکلات زیادی داریم و مشکلات ما از بقیه تیم ها بیشتر است. متاسفانه شرایط دست به دست هم داد تا اوضاع بدتر شود و دارم فکر می کنم و شاید در روزهای آینده تصمیم جدی بگیرم. اما فعلا در مورد استعفا چیزی نمی گویم.

حنطه در پایان گفت: در اتاق فکر خودم همه چیز را در نظر می گیرم و بعد تصمیم می گیرم. با مشاوران خودم هم مشورت می کنم و با مالک و مدیر عامل باشگاه هم صحبت می کنم و بعد تصمیم نهایی را می گیرم. برای مردم خوزستان احترام قائل هستم چون در هر شرایطی از تیم شان حمایت می کنند. من عاشق اصالتم در خوزستان هستم و به خاطر همین آمدم. با کمک هواداران در سال 90-91 با همه مشکلاتی که داشتیم تیم را در لیگ یک نگه داشتیم و الان هم همین است اما برای حفظ تیم یک سری امکانات اولیه باید فراهم شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
2
4
راست ميگه بنده خدا كاري نكرده كه رسانه ها هم از اين تيم كه بي سرو صاحب سوء استفاده ميكنن .بنده خدا اينم خسته شد آخرش پا به فرار ميزاره تورو خدا مسئولين كمك كنيد ديگه چه جوري بگيم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
4
اقای حنطه بجای مصاحبه و شعار دادن بلند شو بیا سر تمرینات تیمت چن روز دیگه بازی داریم محروم که هستی سر تمریناتم که نمیای حتمن نشستی توی اتاق فکرت داری تاکتیک میریزی برا بازی با سایپا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
1
5
اس اس اهواز تيم محبوب وريشه دار اهواز دوست داريم
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
2
4
جانم به اتاقه فکرت حنطه جووووووووون!! خییییییلی باحال وبامزس این حنطه به خدا. یعنی من تا چشم به عکسش میوفته ناخوداگاه خندم میگیره
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
1
1
مردم خوزستان به كي شكايت بكنند؟؟؟ خدا نبخشه اون كساني رو كه اين حنطه رو به فوتبال ما تحميل كردند.
گله دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
1
1
خیلی جالبه که نظر مردم در مورد استقلال اهواز اصلا و ابدا اهمیت نداره برای مدیران و مسؤلین
بابا مردم به چه زبونی بگن حنطه در حد استقلال نیست
مردم به چه زبونی بگن اگه پول ندارین قلعه نویی بیارید حداقل همون سیاوش بختیاری بیارید که قرارداد هم داره با باشگاه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها