به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

توضیحات طالقانی در خصوص موکب هیأت فوتبال

توضیحات طالقانی در خصوص موکب هیأت فوتبال

خوزستان اسپورت- عضو هیأت رئیسه مجمع سازمان لیگ و رئیس هیأت فوتبال خوزستان گفت: هیأت فوتبال استان خوزستان امسال برای اولین بار موکبی را در مرز چزابه برای استقبال از زائران اربعین حسینی که قصد اعزام به کربلای معلی را داشتند، برپا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت از سایت سازمان لیگ، عبدالکاظم طالقانی اظهار داشت: هیأت فوتبال استان خوزستان به نمایندگی از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ امسال برای اولین بار موکبی را در مرز چزابه برای استقبال از زائران اربعین حسینی که قصد اعزام به کربلای معلی را داشتند، برپا کرد.

وی افزود:  در یک ماه برپایی این موکب بین 100 تا 150 نفر در این موکب به صورت شیفتی به زائران خدمات رسانی کردند، همچنین بیش از 50 میلیون تومان برای تهیه غذا وعصرانه از منابع کمک‌های مردمی و هیأت‌های ورزشی در این موکب هزینه شده است.

عضو هیأت رئیسه مجمع سازمان لیگ گفت: با توجه به اهمیت مرز چزابه نسبت به سایر مرزهای بیش از 500 هزار نفر از این مرز برای راهپیمایی اربعین به کشور عراق عزیمت کردند.

این مقام مسئول تاکید کرد: هدف اصلی برپایی این موکب حضور پررنگ جامعه ورزش بویژه خانواده فوتبال در حرکت عظیم راهپیمایی اربعین بود تا به وظیفه خود دراین رابطه جامع عمل بپوشانیم.

وی افزود: در زمان برپایی این موکب وزرا، مسئولان کشوری و استانی  که برای بازدید به مرز چزابه سفر کرده بودند از برپایی این موکب تشکر و قدردانی کردند.   

عبدالکاظم طالقانی بیان کرد: هیأت فوتبال استان خوزستان در طول سال به مناسبت‌های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس ،ماه مبارک رمضان و لیالی قدر ،عاشورا و تاسوعا و اعیاد مهم مذهبی برنامه های مختلفی را با همکاری باشگاه های استان برگزار کرده است.

توضیحات طالقانی در خصوص موکب هیأت فوتبال
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
0
قبول نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها