به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
برخی «عامدانه» مقابل فولاد ایستاده اند

اژدری‌زاده: به هیچ وجه از این شرایط رضایت ندارم

اژدری‌زاده: به هیچ وجه از این شرایط رضایت ندارم

محمد رضایی
خوزستان اسپورت- تقویت تیم فولاد در نیم فصل، لزوم رسیدگی به قانون سربازی بازیکنان، انتظار از هواداران و تلاش برای بهبود شرایط موجود از جمله نکاتی بود که مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به آن اشاره کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری‌زاده با اشاره به وضعیت تیم بزرگسالان این باشگاه اظهار داشت: حضور در رده چهاردهم جدول و داشتن 9 امتیاز از 13 بازی قطعا جای توجیه ندارد و بنده به هیچ وجه از این شرایط رضایت ندارم و در همین حال معتقدم که با اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم و همچنین افزایش سعی و تلاش ها فولاد می تواند به رده های بالاتر جدول رده بندی برسد و ماهم از هرگونه کوششی برای رسیدن به این مهم دریغ نمی کنیم و سعی می کنیم که اعضای تیم را تشویق کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص وضعیت تیم فولاد خوزستان و صعود یک پله ای آن در جدول رده بندی اظهار داشت: آنچه که خیلی برای ما مهم هست این است که به موفقیت های گذشته و جایگاه اصلی خود بازگردیم، ما از ابتدای فصل این دیدگاه را داشتیم ولی اتفاقاتی که رخ داد باعث شده که جایگاه ما نسبت به گذشته نزول کند.

وی در ادامه افزود: باشگاه فولاد خوزستان در بحث هزینه ای هیچ تغییری در روند کار خود ایجاد نکرده و مانند سال های گذشته با هزینه کافی و با اعلام کادر فنی در جذب بازیکنان اقدام کرده است، ولی خودم به شخصه معتقدم می توانستیم در یارگیری اول فصل بهتر عمل کنیم بخصوص در جذب بازیکن از تیم فولادنوین و تیم های پایه. بنابراین می خواهم بگویم که باشگاه از این وضعیت به هیچ وجه راضی نیست.

علیرضا اژدری‌زاده با اشاره به درپیش بودن نقل و انتقالات نیم فصل افزود: در حال حاضر ضعف هایی در تیم بزرگسالان فولاد وجود دارد و با درخواست های سرمربی این تیم قصد داریم که برای رفع این ضعف ها از مهره های جدید استفاده کنیم.

وی همچنین افزود: اسامی برخی بازیکنان خارجی که در سایت ها منتشرشده گمانه زنی است و تا قطعیت یافتن و اعلام رسمی از سوی باشگاه نباید آنها را باور داشت اما قطعاً باید از حق خودمان در زمینه جذب بازیکن استفاده کنیم و برای ترمیم تیم و تقویت نقاط ضعفمان سعی میکنیم بهترین استفاده را از این فرصت برای بهبود شرایط ببریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص بازیکنان سرباز این باشگاه که در تیم های نظامی حضور دارند، اظهار داشت: به اعتقاد بنده پروسه جذب بازیکنان سرباز به تیم های نظامی قطعاً دارای اشکال است، ای کاش سازمان لیگ فوتبال ایران و دیگر نهادهای تصمیم گیرنده در این خصوص یک هم اندیشی انجام داده و یک راه حل اساسی برای حل و فصل آن به وجود آورند. در کل فولاد خوزستان به عنوان یک باشگاه سازنده نیاز دارد از محصولات خود بهترین استفاده را ببرد ولی شرایط فوق در این چرخه اشکال بوجود آورده است.

علیرضا اژدری‌زاده همچنین به بازیکنان سرباز باشگاه فولاد هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر چند بازیکن ما در حال خدمت می باشند که بر اساس قانون باید پس از پایان دوره خدمت خود به باشگاه بازگردند، البته انتظارمان این است که سازمان لیگ و نظام وظیفه هم کمک کنند تا سریعتر این اتفاق بیافتد و از ایجاد موانع سوری که باعث می شود این بازیکنان مدت زمان بیشتری در خدمت تیم های نظامی باقی بمانند خودداری شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در ادامه افزود: به عنوان نفر اول باشگاه امیدواریم که فولاد به عنوان یکی از تیم های اصلی لیگ برتر به جایگاه واقعی خود بازگردد و معتقدم مساعدت همه عوامل در این موفقیت اثرگذار خواهد بود و همه با همدلی می توانیم این اتفاق را رقم بزنیم. در هر صورت باشگاه فولاد خوزستان و حضور تیم بزرگسالان آن در لیگ برتر فوتبال کشور یک فرصت برای استان مان به شمار می آید و نباید آن را از دست بدهیم.

وی همچنین اظهار داشت: متأسفانه برخی از افراد و جریانات تلاش می کنند که این حمیت را از مجموعه عوامل درون استانی کمرنگ یا بی رنگ کننده اما این تلاش ها قطعا نمی تواند سازنده باشد، توصیه ام به افراد دلسوز فوتبال استان و مسئولین این است که دست به دست هم بدهند و در کنار مجموعه فولاد خوزستان که چند سال گذشته نشان داده که در ورزش کشور نقش سازنده ای دارد، قدم برداشته و تلاش کنند این روند ادامه پیدا کند.

علیرضا اژدری‌زاده در ادامه با اشاره به وضعیت خوب تیم های دیگر باشگاه فولاد خوزستان در رده های پایه و لیگ دسته دو فوتبال کشور، اظهار داشت: همانند سالهای گذشته شاهد فعالیت خوب تیم هایمان در رده های مختلف فوتبال کشور باشیم، در حال حاضر تیم های فولاد ب، امید فولاد، جوانان، نوجوانان و نونهالان با تکیه بر پشتوانه بازیکنان و کادر فنی بومی توانسته اند بیشتر حریف های خود را مغلوب کرده و در بین تیم های صدرنشین جدول های رده بندی گروه خود قرار بگیرند و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم یک بار دیگر برای استان خوزستان و فوتبال آن افتخارآفرینی کنیم و به پرورش بازیکن ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: آنچه خیلی مهم است این هست که مجموعه فولاد خوزستان صادقانه تلاش می کند وظایف خود را در زمینه ورزش و فوتبال انجام دهد، البته در این بین شاهد کاستی های هستیم چرا که همیشه یک اشکالاتی وجود دارد و هیچ شخص و سازمانی بدون اشکال نیست اما نیت ما صادقانه می باشد و در مقابل این هجمه های عامدانه تغییر نخواهد کرد و قطعاً باشگاه فولاد خوزستان همچون گذشته با تلاش اعضای خود به جایگاه واقعی بازخواهد گشت، در این بین این اعمال برخی افراد است که مانند یک لکه سیاه در ذهن ها باقی خواهد ماند.

علیرضا اژدری‌زاده در خاتمه خطاب به هواداران اظهار داشت: باشگاه فولاد همانگونه که در مقاطعی باعث شادی و افتخار همه خوزستانی ها بود، در حال حاضر هم به حضور هواداران واقعی خود نیاز دارد و با این حمایت های واقعی می تواند بار دیگر به جایگاه واقعی خود بازگردد. در کل امیدوارم که بتوانیم با نتایج خوبی که در ادامه به دست می آوریم باعث شادی و رضایت تک تک هواداران فولاد خوزستان شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۸
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
12
اقای اژدری برای نیم فصل چندتا بازیکن خوب بیارید مربی که اخراج نمیکنید اقلا چندتا بازیکن مث بیرانوند یا احمدی دروازبان سپاهان یه فوروارد خارجی درجه یک با دفاع وسط سرزن و هافبک پاسور جذب کنید اگه وکیا تا اخر فصل نمیرسه یه دفاع راستم باید بگیرید اسکوچیچ به ناصری اعتقاد نداره بهمن کاملم بدرد نمیخوره ردش کنید با فشنگچی خانزاده مالکی
دنیا
|
United States of America
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
2
12
اینو هم میدونی که یه جنوووووب به بودن شما توتیم اصللللللا راضی نیستن؟؟؟؟ میشه محترمانه بری ازتیممون
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
12
آقای اژدری زاده شدت لطمات وارده از سوی اسکوچیچ و مدیر برنامه اش و نقش بختیاری زاده در همکاری با اسکوچیچ بسیار زیاد است .اگر واقعا قصد اصلاح دارید دیگر صحبت از اسکوچیچ و نظراتش نکنید .خواهش داریم طبق اصولی کار کنید که بازیکن ورودی کاملا تحت نظر باشگاه جذب شود .هیچ واسطه ی را قبول نکنید .بازیکنان خروجی معلوم هستند و باید حداقل 6تا بازیکن مازاد باشد .بختیار و عبداله زاده جز سهمیه نیستند و تلاش کنید برگردند .از طرفی همه با حضور بیرانوند و دو بازیکن خارجی دیگر و نیز دو بازیکن ارزشمند دو قلو راه آهن و ایوب والی موافقند .اسکوچیچ بشدت باید کنترل شود و حد واندازه خود را بداند و فکر کارهای غیر فنی را از سرش بیرون کند .
foolad girl
|
Iraq
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
8
خب شما که میدونی توی نقل و انتقالات ضعف داشتید دیگه نذار اون اتفاقا بیفته اگه دلت به حال وضع فولاد داره میسوزه. هر بازیکنی فقط و فقط باید با باشگاه مذاکره کنه، هر کی هم ناراحت میشه مشکل خودشه. از این هیاهوهای اسکوچیچ نترسید.
دیدید که، فقط بازیکنای خودش بودند که رفتن گل و بهش تقدیم کردند، هیچ نگاهی هم به هوادارا نکردند. چرا جماعتی نرفت اون کارا رو کنه؟
کاپیتان نیم فصل دوم باید جماعتی باشه. سلیمی، کامل، مساریچ، خانزاده، فشنگچی، دغاغله، مالکی، ابراهیمی همه لیست مازاد.
با ایوب والی همکاری کنید، همونطوری که برای خانزاده مذاکره کردید ولی کمکی به تیم نمیکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
8
چه عجب مدیر عاملمون اومد یه بار محکم حرفشو زد بابا از اول باید همینطور محکم حرف میزدی
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
9
هروقت ایشون در راستای بخشش کاپیتان ایوب والی و بازگشت بازیکنانی مثل بختیار و ... که محصولات یا کشف خودمون بودن قدمی برداشت اونوقت میشه بهشون عنوان مدیرعامل رو داد
تا اون موقع ایشون همون آدم گذشته س که صرفا یک سری حرف برای مصرف کوتاه مدت به زبان میاره و بس
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
4
حاشیه و جنجال همیشه اطراف تیمای معروف وجود داره به این مسایل اهمیت ندید .
اگر می تونستید هیات مدیره رو قانع بکنید تا کادر فنی عوض کنند نصف مشکلات و حاشیه تیم از بین می رفت فکر می کنم خیلی از حاشیه و جنجالها از داخل کادر فنی تیم شروع می شند با مصاحبه های جنجالی یا دعوا و درگیری با تماشاگران و ...
ما کاری از دست مون بر نمیاد تحت هر شرایط تیمه حمایت می کنیم منتها شمام باید به مربیها فشار بیارید اندازه پولی که می گیرند نتیجه داشته باشند .
چند وقت قبل مصاحبه حسین کعبی خوندم گفت بازیکنهایی که فولاد اورد نشون دادن در حد فولاد و خوزستان نیستند اینها رو رد کنید بجاشون بازیکنهای دیگه جذب کنید...
پاسخ ها
نوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
فعلا که اژدری با این مصاحبش داره بقیه رو تحریک میکنه که جوابش رو بدن.
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
2
2
ان شاءالله ک باخت هایی ک فولاد تو مرحله رفت اورد در مرحله برگشت تبدیل ب برد بشه آقای اژدری شما سعی کن بازیکنای درجه یک خوزستانی رو از دل لیگ برتر جذب کنی امثال مبعلی عبدالله کرمی ایوب والی عبدالله زاده سروش سعیدی بختیار رحمانی وب اضافه یک مهاجم عراقی قیمت مناسب وی مهاجم برزیلی قیمت بالا ک تیم رو به رده های بالا برسونه بدنبال جذب شهاب گردان یا مهرداد طهماسبی برین واسه دروازه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
2
3
اقای ازدری محترم گذشته هر چه بود تمام شد ..اسکوچیچ را تا پایان قرارداد به تیمهای پایه بفرسید .ازیک مربی بومی مانند اقای سیاوش بختیاری زاده با یک مبلغ کم هم ایشان فکر می کنم حاضر به همکاری هستند استفاده شود اقای عبدالله ناصری در دفاع راست واقعا معرکه می باشد.. ..فشنگچی ...کامل.... ایمانی ...بدرلو..... سلیمی... احتراما از تیم کنار گذاشته شوند ..در سایر خطوط چند گانه بازیکنان مورد نیاز جه از بازیکنان سرباز چه سایر تیم ها بخصوص دروازبان.. هافبک بازیساز ...هافبک دفاعی جوان.... فوروارد تند تیز..به مثابه وبزرگی اب دریا .. در همین تیمهای باشگاهی برتر خوزستان فراوان موجود بوده با کمترین قیمت....
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
4
جناب آقای اژدری سرتو کردی در برف انگار هیچ چیزی نمی بینی
اسکوجیچ و بختیاری و هواداراشون همه جا عامل عدم جذب فولاد نوینیها را آقای اژدری معرفی کردند کافیه یه بار برنامه نود را دیده باشی
همین چند وقت پیش هم که بختیاری از قول دراگان گفت کوروش میخوام استعفا بدم اژدری قبول نمیکنه
سید مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
5
خوزستان اسپورت مطمئنی اینا حرفای خود اژدری زاده هست ؟ یعنی آقای اژدری زاده از این شکل صحبت کردن با هوادار هم بلده . آقای اژدری هوادار هرچه باید انجام میداد رو انجام داده . اگه حمایت هوادارو میخوای قدم اول رو شما بردارید ببینی هوادار برا تیم چکار میکنه . شما وضعیت تیم رو درست کن هوادار حتی حاضر صندلی های شکسته الغدیر رو از جیب خودشون درست کنن.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
6
اخه چرا هیچ اقدامی نمیکنی
حالا عدم جذب فولاد نوینیها پیشکش
چرا به بازی ندادن ناصری فولاد نوینی اعتراض نمیکنی
چرا یه بار هم شده نظرات کارشناسانه و دلسوزانه پیشکسوتان فولاد مانند نوروزی و نواصرزاده و سیاوش و کوروش بختیاری و فریسات را نمیخونی
چرا گوش و چشمت را به حقایق بستی
چرا کامنتهای هواداران فولاد را نمیخونی
چرا اوایل بی دلیل از جذب خانزاده محروم حمایت کردی
چرا مردم و هواداران را به دراگان فروختی
چرا به واگذاری بازوبند کاپیتانی از جماعتی و شریفات به مساریچ اعتراض نکردی
حالا هم دیر نشده اگه راست میکی حرف کوروش و سیاوش را گوش کن و اعمال نفوذ کن و ناصری و آغاسی را روبروی نفت از اول بازی در ترکیب بگذار
سعداوی را به جای کوروش بختیاری زاده جذب کن تا خار چشم اسکو جیچ بشه و نگذاره هر چی بخواد بکنه
ولی افسوس که تو با دراگان و بختیاری همدستی ...
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
3
الان اژدری تو این مصاحبه حرفی در باره حال روز و اوضاع امروز فولاد حرفی هم زده؟؟؟
این آقا یا از گذشته فولاد حرف زده و بحثهای درخشش و بازیکنسازی رو مطرح که مربوط به جناب دهکردی میشد و اتفاقا از موقه ای که اومد نه درخششی در کار بود و نه میدان دادن به جوانان ...
طبق معمول بر اساس مدیریت مدرن خودش فقط از دلخوش کردن هوادارتن به آینده بدون دادن راهکار صحبت کرده...
شما در این مصاحبه حتی نمیتونید یک راهکار ارایه شده از اژدری پیدا کنید ...
نیم فصل فرا رسبد و اژدری و تیمش هنوز دارن دنبال بازیکن خارجی میگردن و اعلام شده بدنبال بازیکن سابق خودشون نانگ هستند
خب اگر این بازیکن در روزهای اوجش قرار داشت که منصوریان که تیمش اوضاع مناسبی نداره نیمکت نشبنش نمیکرد در ثانی قرار نبستن با نانگ چی بود که حالا دنبال جذبش هستید ...
براحتی میشه فهمید که اژدری و تیمش هیچگونه خطوط قرمز و چارچوب کاری از پیش تعیین شده ندارند ...
مدیر عاملی که نتونه خط مشی باشگاه را که همون بازیکن. سازی و انتقال بازیکنان از تیمهای پایه به بزرگسالان هست را به سرمربی دیکته کنه ... و حتی دریغ از یک بازیکن .. این مدیر عامل اصولا بود و نبودش هیچ فرقی نمیکنه چون خودش نمیدونه دقیقا چی میخواد...
این آقا همون کسی بود توی مصاحبه های پیش فصل موقه ای تیم با تیمهای درجه چندم آسیایه میانه بازی میکرد و میبرد به به و چه چه میکرد و همون موقه قول نتایج عالی داد
با این تفاسیر و حال و روز الان فولاد چه کسی میتونه روی حرفهای امروز این آقا حساب باز کنه ؟؟؟
چی شد پیش از فصل همه چیز خوب بود ولی الان از همه چیز ناراضیه ؟؟؟
یک کلام هیچ نکته درخشانی در آیند فولاد وجود نداره ...
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
1
اينكه نشد. بابا !
نانگ رو برگردون . بختيار رحمانى . احمد جبورى . فعلا سريع اين را بيار ! بعد هر چه بازيكن خواستى بگير "
چند بازيكن از تيم بفرست بيرون . اول دغاغله و مالكى و بهمن كامل خطا گير رقيب !
ابراهيمى توپ و گل خراب كن "
خانزاده وفشنگچى و اكبر ايمانى مطلق زاده هم همينطور چيزى خاصى ازش نديدم به درد نيمكت هم نمى خورند. برن بابا .
چارچوب شناس بگيريد.
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
7
در هر صورت باشگاه فولاد خوزستان , یک فرصت برای استان مان به شمار می آید و نباید آن را از دست بدهیم!!!؟؟؟؟؟؟ فولاد کم کم داشت به ابرقدرت آسیا تبدیل میشد ،حالا جنابعالی ،آرزوی سقوط نکردن میکنی؟؟ میدونی واژه به واژه کلماتت داره مغز ما رو سوهان میزنه؟؟ اعمال برخی افراد است که در ذهن ها باقی خواهد ماند!!؟؟ تمام ستاره ها که سرمایه چندین ساله باشگاه بودند باقراردادهای چندساله کوچ کردند، اونا چطور دیگه برمیگردند؟؟؟ پرستیژ و ابهت باشگاه از بین رفت چطور میخوای برگردونی؟؟ باشگاه علنا جولانگاه دلالها شده ،چطور میخوای این کار رو توجیه کنی؟؟ زنجیره فرستادن از پایه تا بزرگسالان به هم خورده ،چون تمام ستاره های امید و جوانان مفت ومجانی ، رفتند، وباشگاه حداقل 10سال به عقب برگشت!! حالا میخوای جبران کنی؟؟؟ ودل هوادارانی که شدیم مثل عزیز ازدست داده ،میخوای شادکنی؟؟ شرم برتو! ( تورو به خدا بچاپید! تورو به جان هرکه دوس دارید خوزستان اسپرت بچاپ، که دلمون رو این اقا خون کرد)
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
2
آقاى ريس ؟ اتفاقات عامدانه مسببش زیرمجموعه شما بود. بازيكن بد كيفيت وارد تيم كردید بازيكن خوب رو خط زديد و فولاد رو به اين روز انداختيد؟
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
1
3
اسکوچیچ را اخراج کن حسین فرکی و نعیم سعداوی را بیار و بازیکن خوب بگیر تا فولاد نیم فصل دوم اوج بگیره
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
2
بخدا اگه 4-5 بازیکن از تیم نوین می اومدن تو تیم اصلی و این نتایج رو می گرفتیم اصلا ناراحت نمی شدیم، بابا ما نمی خوایم تیممون مثل سپاهان یا تراکتور با بازیکنای اینور اونور قهرمان بشه، ما باید خودمون باشیم، امسال که گذشت برای سال های آینده یه سری شرایط بذارید که هر بازیکنی نیاد تو تیم، یعنی یه بازیکن غیر بومی اگه حداقل 50% بهتر از بازیکنای امید و آکادمی خود فولاد نباشه نباید بیاد تو تیم، بذارین همون بازیکنای آکادمی بیان تو تیم اصلی ولو اینکه تیم خیلی خوب نتیجه نگیره، این حرکات تجربه بشه برای سال های بعد، بابا همه چی داریم، امکانات و استعداد، چرا باید بریم خانزاده و فشنگچی رو بخریم؟ حالا واقعا یکی مثل چاگو ارزش داره پول بدی جاش ولی نه مالکی، یعنی یکی مثل مالکی تو تیم امیدهای فولاد نبود، آقا نیم فصل دوم رو جدی بگیر آقای آزدری زاده، اینکه راضی نیستم که نشد حرف، باید عمل کرد. بخدا اگه با جوونای خودمون می رفتیم دسته دو صه نداشتیم، بابا یه زمانی می رفتیم آزادی مبعلی و کاملی و بداوی، حوری، علوی، و و وو اینا رو تشویق می کردیم حالا بریم کیو تشویق کنیم؟
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
1
اگه واقعا از اسکوچیچ راضی نیستی اخراجش کن و یا کاری کن که اینقدر تحقیر بشه که بزاره بره ، یه مربی کار بلد بیار بزار بالا سر تیم و تمام اختیارات رو از اسکوچیچ بگیر بزار فقط یه دکور باشه . این همه پول بی زبون رو حروم یه مشت بازیکن شلشی کردی به خدا اگه از محلات اهواز بازیکن میاوردی از این خرید ها بهتر بود بین استقلال خوزستان زبیدی رو از خود فولاد خریده 60 میلیون چه میکنه و دغاغله 600 میلیونی چه میکنه و امثالهم . در آخر هر موقع خودت بر کنار شدی فولاد درست میشه
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
3
در رابطه با گذشته حرفای شما مورد تایید نیست .
الان چطور هوادار حرفتون را باور کنه اقای اژدری بار کج شما به مقصد نمیرسه . شما و اسکو نیتتون خیر نیست در نیم فصل جدید باز همه چی دست اسکو هست وشما طبق معمول قبل باید سکوت کنی ومرگ تدریجی تیمو ببینی
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
1
آقای اژدری زاده فولاد تو چند پست حیاتی کمبود بازیکن داره لطفا 4-5بازیکن سطح اول مخصوصا خط حمله و دروازه بانی و همچنین وسط جذب کنید..
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
2
اقای اژدری بر فرض که نیت شما خیر باشه اما خدا وکیلی بشین ببین با فولاد چه کردی ؟
شما می گی برای تیم حاشیه به وجود اومد خب شما به عنوان مدیرعامل چرا از شکل گیری این حواشی جلوگیری نکردی ؟ برای جمع کردن این حواشی چه اقدامی از جانب شما صورت گرفت
در حالی که فصل قبل تجربه ی ناموفق در جذب بازیکنهایی مثل مسلمان و قاضی داشتیم چرا اجازه دادی اسکوچیچ با لجاجت و خودسری همون اشتباهات رو تکرار کنه
چرا جای باشگاه به عنوان کارفرما با جای مربی به عنوان پیمانکار جابه جا شده
ایا این صحیحه که یک نفر از یه جای دنیا بیاد و موجودیت یه باشگاه رو به خطر بندازه و با یک نگاه از بالا به پایین هیچ کس رو ادم حساب نکنه و در نهایت با گرفتن نتایج اسف بار به جای عذر خواهی به دیگران توهین کنه و همه چیز رو فدای منافع فردی خودش کنه
خود شما اعلام کردی از استعفای اسکوچیچ استقبال می کنم ایا معنای این حرف چیزی جز اعتراف به ناکارامدی این مربیست ؟ ایا ادامه دادن با این مربی چیزی جز استیصال و درماندگی شما و باشگاه رو نشون میده ایا دلیل ادامه ی این همکاری چیزی جز قرارداد این مربیست که هیچ کدام از دو طرف به خاطر منافعشون حاضر به گذشت نیستن و این وسط فولاد و هواداران رو قربانی کردین ایا مدیر عامل در این شرایط نباید قدرت تصمیم گیری داشته باشه
در این مدت کوتاه که شما در راس کار قرار گرفتید دهها مشکل کوچک و بزرگ برای باشگاه به وجود امده که پرداختن به اونها از مجال یک کامنت
خارجه بحثهایی مثل کنار گذاشتن نیروهای قدیمی و دلسوز بحث واگذاری ناشیانه ی فولاد نوین و.....
اقای اژدری چه خوبه بشینی و صادقانه با خودت خلوت کنی و ببینی اگر تو جای هوادار بودی در قبال این همه اشتباه چه واکنشی نشون میدادی ایا توان جبران این اشتباهات رو داری ایا می تونی اب رفته رو به جوی بر گردونی ایا می تونی فولاد رو دوباره به همون تیمی تبدیل کنی که همه باشنیدن اسمش یاد اصول و انظباط و افتخار می افتادن
اقای مدیر خودت کلاه خودت رو قاضی کن و با جسارت رفتار کن
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
1
اقای اژدری مهاجم تراز اول باید باشه .تیمها در نیم فصل خودشونو تقویت کردن والله اگه مهاجم درپیتی بیارید از هوادار هم انتظار حمایت نداشته باشید گرچه به انتخاب شما واسکو شک دارم .که اگر به خواست هوادار تن ندهید از جانب هوادار از نیم فصل اول بیشتر تحت فشار قرار خواهید گرفت پس تو انتخابتون دقت کنید این اخرین فر صته هم برا تیم هم شما
منصور
|
Kuwait
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
2
شما شريك ناکامی تیم هستيد. والله خجالت خوب چيزيه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
1
اسکوچیچ را زودتر بفرستید کرواسی یک مربی ایرانی استخد ام کنید که با شگردهای امتیاز گرفتن تو نیم فصل دوم آشنا باشه
احسان بيگدلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
5
اميدوارم فقط در حد همين چند کلام هم نباشه و شما به 50% از اين حرفهات هم عمل کني من به شخصه تمام اهواز رو شام ميدم
هودار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
اژدری شما کجای فوتبال بودید.که حالا باشگاه به این بزرگی می خوای بچرخونی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها