به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

اصفهانیان: کمیته انضباطی با حنطه برخورد کند

اصفهانیان: کمیته انضباطی با حنطه برخورد کند

خوزستان اسپورت-  رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتظار دارد، کمیته انضباطی با سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز برخوردی سخت و جدی داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فریدون اصفهانیان در خصوص دلایل کاهش اشتباهات تأثیرگذار داوران در چند هفته اخیر و حمله سرمربی استقلال اهواز به سمت داور پس از سوت پایان دربی خوزستان گفت: کمیته داوران در راستای کاهش اشتباهات تأثیرگذار داوران جلساتی برگزار کرد و تصمیماتی گرفته شد. ضمن اینکه کلاس‌هایی هم مثل همین کلاس اخیری که زیر نظر فیفا بود، برگزار کردیم. البته در جلساتی که با داوران داشتیم آنها بیشتر به اهمیت کار خود و جایگاهی که دارند، پی بردند.

وی ادامه داد: یکی از تصمیماتی که گرفته شده استفاده از داوران جوان است که بسیار هم باانگیزه هستند. استفاده از داوران جوان تلنگری برای داوران باتجربه است که بدانند حاشیه امنیت ندارند. البته به عقیده من اشتباهات داوری نسبت به فصول گذشته لیگ کمتر شده و اگر هم در مقطعی تحت هجمه قرار گرفتیم، به خاطر اشتباهات داوری بود که به صورت متوالی برای تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس پیش آمد.

اصفهانیان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از تصمیماتی که روی عملکرد داوران می‌تواند تأثیرگذار باشد آن است که داوران پراشتباه و کم‌انگیزه شانس قضاوت در لیگ برتر را از دست می‌دهند. البته حمایت‌هایی که طی این مدت از سوی مسئولان فوتبال کشور از داوران حداقل به صورت زبانی شد هم روی عملکرد آنها اثرگذار بوده است.

رئیس کمیته داوران در خصوص حمله سرمربی استقلال اهواز به سمت داور دربی خوزستان خاطر نشان کرد: ما بارها بر حفظ حرمت و جایگاه داوران تأکید کرده‌ایم و به همین دلیل از سرمربی استقلال اهواز شکایت کردیم. وظیفه کمیته انضباطی است که در این خصوص تصمیمی جدی بگیرد و با برخوردی سخت با این مورد باعث شود تا در آینده شاهد تکرار چنین مسائلی نباشیم. البته باید از نظر فرهنگی هم روی این موضوع کار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حق‌الزحمه داوران پرداخت شده است، گفت: لیست طلب‌های داوران لیگ برتری را به سازمان لیگ داده‌ایم که به زودی مطالبات آنها پرداخت خواهد شد. البته مطالبات داورانی که در لیگ یک و فوتسال قضاوت می‌کنند، هنوز پرداخت نشده که این اتفاق هم به زودی رخ خواهد داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
2
0
جون بچه ات یکی دوسالی محرومش کنید تا ن تنها خوزستان بلکه فوتبال یه نفسی بکشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
0
سایت عزیزوقتی خبرمحرومیت،حیطه روندی ازته دل دوست دارم
علی تابع معتوقی ماهشهر
|
Germany
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
1
0
حتی اگر محروم بشه یا از دور تیم رو هدایت میکنه یا ملکی میره سید صالحی رو میاره بجاش سرمربی بشه دوای این تیم سیاوش خانه همین و بس
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
0
حنطه كاري نكردي كه محروم بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها