به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

باشگاه‌هایی که بازیکن ندهند بازنده می‌شوند

باشگاه‌هایی که بازیکن ندهند بازنده می‌شوند

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه‌هایی که به تیم امید و تیم ملی بزرگسال بازیکن ندهند، نمی‌توانند از آن بازیکنان در مسابقات باشگاهی استفاده کنند و در صورت انجام چنین کاری، سه بر صفر بازنده می‌شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، اسماعیل حسن‌زاده درمورد اینکه تیم نفت بازیکنانش را در اختیار تیم امید قرار نداده، اظهارداشت: من کاری با باشگاه خاصی ندارم بلکه طبق قانون و آیین‌نامه انضباطی با باشگاه‌هایی که از در اختیار قرار دادن بازیکنان‌شان در تیم‌های ملی استنکاف کنند، با آنها برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها باید در روز های فیفا و همچنین روزهای برنامه‌ریزی‌شده که در تقویم فوتبال ملی گنجانده شده ، بازیکنان‌شان را در اختیار تیم‌های ملی قرار بدهند. در غیر اینصورت طبق ماده 83 آیین‌نامه انضباطی چنین باشگاه‌هایی حق استفاده از آن بازیکنان ملی را ندارند. در صورتی که از آن بازیکن ملی در مسابقات باشگاهی استفاده کنند، حتی بدون شکایت تیم حریف 3 بر صفر بازنده خواهند شد. این باشگاه‌ها همچنین حق نقل‌ و انتقال چنین بازیکنانی را هم نخواهند داشت.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در صورتی که باشگاه‌ها اعلام کنند خود بازیکن از حضور در تیم ملی استنکاف کرده، در آن صورت بازیکن 3 تا 7 جلسه محروم خواهد شد. همچنین ممکن است تا 30 میلیون تومان جریمه نقدی شود، البته تمام جرایمی که در نظر گرفته شده، فقط در صورتی قابل اجرا است که مقامات رسمی یعنی مدیر تیم‌های ملی یا سرمربی یا رئیس فدراسیون و دبیر فدراسیون خواستار رسیدگی به این وضعیت شوند که در این صورت کمیته انضباطی ورود پیدا می‌کند و باشگاه‌ها و بازیکنان را طبق قوانینی که گفتم جریمه خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولاد
|
United States of America
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
5
دغاغله ابراهیمی مالکی فشنگچی کامل مازاد و آزاد . مفتی برا هر تیمی که میخوادشون.اینا نباید باشن .
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
2
4
هر در جهنمى بازشد . بازيكنان فولاد رو وارد اون كنيد از دغاغله گرفته تا به مالكى و ابراهيمى و خانزاده و اكبر ايمانى و فشنگچى
آقا برييييد
ناشناس
|
Latvia
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
1
بچه ها خیلی دوست دارم از شروع لیگ تاکنون اگر کسی یک حرکت خوبی مثلا پاس گلی یا شوتی یا شوت سمت دروازه یا غیره از فشنگچی دیده باشد به من بگه به خدا من از ایشان در فولاد به غیر از سوتی دادن چیز خاصی ندیدم و در اکثر بازیها خدا خدا میکنم که کاری کند تا داور به او کارت قرمز بده چون واقعا از وجود او در زمین احساس ترس میکنم .خدا از گناه کسی که پای ایشان را به فولاد باز کرد نگذرد .آخه اسکوچیچ چه نوع تستی میگیرد که فشنگچی قبول میشه ولی بازیکنان فولاد نوین قبول نمیشنوند .حتی کسانی که در طول تاریخ چشم تعریف از بازیکنان خوزستانی را نداشتن به شگفتی این مثلث اعتراف کردن .ولی اسکوچیچ براحتی آنها را نمیخواهد
ناشناس
|
Norway
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
0
استنکاف ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها