به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

جلسه دادگاه سرپرست فولاد برگزار شد

محمدحسین ابن قاسم همه مستندات لازم را تحویل قاضی پرونده داد و از دادسرای فرهنگ و رسانه خارج شد.
جلسه دادگاه سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان دقایقی قبل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی شکایت حمید درخشان از نعیم سعداوی کمک مربی و محمدحسین ابن قاسم سرپرست تیم فولاد خوزستان، دومین جلسه دادگاه مربوط به این پرونده ظهر امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه واقع در میدان 15 خرداد تهران برگزار شد.

محمدحسین ابن قاسم که در جلسه نخست به دلیل سفر به کشور مالزی و حضور در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا غیبت داشت، ظهر امروز به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت و پاسخگوی سئوالات قاضی پرونده شد.

بهنام علی محمدی وکیل حمید درخشان و واسطه ای خوزستانی با نام (ع - م) که واسطه برقراری تماس تلفنی از سوی یوسف وکیا با حمید درخشان بود، از دیگر حاضران در این جلسه بودند. سرپرست فولاد با ارائه مدارک مستند به قاضی پرونده و نوشتن توضیحات کتبی پاسخگوی تمامی سئوالات مطروحه شد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که حمید درخشان در حالی اقدام به شکایت علیه محمدحسین ابن قاسم کرده بود که سرپرست فولاد در جریان دعوای رسانه ای درخشان و سعداوی نقش میانجی را ایفا می کرد و از طرفین می خواست که حرمت همدیگر را حفظ کنند.

اخبار رسیده از جلسه دادسرای فرهنگ و رسانه حاکیست که قاضی پرونده پس از شنیدن توضیحات ابن قاسم از سرپرست فولاد خواسته به اهواز بازگردد تا رأی نهایی پرونده پس از مطالعه همه مستندات صادر شود. برخلاف نعیم سعداوی که به قید کفالت از دادسرا ترخیص شده بود، قاضی پرونده اعلام کرد که سرپرست فولاد می تواند بدون مشکل محل دادسرا را ترک کند.

شایان ذکر است که پیش از این نعیم سعداوی کمک مربی و یوسف وکیا بازیکن فولاد خوزستان نیز با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه پاسخگوی سئوالات قاضی پرونده شده بودند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
0
1
امیدوارم قاصی منصف باشه وختم به خیر بشه .
شکایت و شکایت کشی خوب نیست
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
0
1
امان از این پرسپولیسی ها...
نمیدونم چی بگم بهشون...
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
0
2
چقد ای تهرونیا پررو ان..خداااااا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها