به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازیکن استقلال خوزستان ناپدید شد!

نام محسن بیات بازیکن جدید استقلال خوزستان در فهرست نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر ناپدید شد.
سازمان لیگ فوتبال ایران در فهرست اسامی بازیکنان منتقل شده در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر ایران، نام یک بازیکن را از قلم انداخته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، ساعتی پیش مصطفی شهبازی مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران، فهرست 66 بازیکن جابجا شده در نیم فصل لیگ برتر را اعلام کرد اما این درحالی بود که نام یک بازیکن جدید استقلال خوزستان در این فهرست دیده نمی شد.

در فهرست اعلام شده توسط سازمان لیگ فوتبال ایران، نام محسن بیات دفاع راست صبای قم در نیم فصل اول لیگ که دیروز به استقلال خوزستان پیوسته بود دیده نمی شد. در همین رابطه با بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان تماس گرفتیم و نظر وی را جویا شدیم.

روشنایی به خبرنگار خوزستان اسپورت توضیح داد: بعد از ظهر دیروز با محسن بیات به مدت نیم فصل ورزشی قرارداد بسته و این قرارداد را به ثبت رساندیم. احتمالاً نام بیات به اشتباه از قلم افتاده است و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم ما ندارد.

خبرنگار خوزستان اسپورت در تکمیل این خبر با علی جرفی مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان تماس برقرار کرد که جرفی خبر عقد قرارداد استقلال خوزستان با محسن بیات را تأیید کرد.

باید دید واکنش سازمان لیگ به خبر خوزستان اسپورت چیست و چه دلیلی باعث شده نام محسن بیات در فهرست نقل و انتقالات میان فصل اعلام نشود.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
0
0
عجب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها