به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

مانوئل: فوتبال روی بد را به ما نشان داد

مانوئل: فوتبال روی بد را به ما نشان داد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان پس از باخت سنگین چهار بر یک تیمش در برابر شهرداری اردبیل گفت: روز بد فوتبال را تجربه کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، کارلوس مانوئل در خصوص باخت چهار بر یک صنعت نفت آبادان مقابل تیم شهرداری اردبیل اظهار کرد: فوتبال دو روی سکه بوده و روز خوب و بد دارد، در این بازی هم روی دیگر خود را برای ما نشان داد.

وی با بیان اینکه نباید این نتیجه رقم می‌خورد، تاکید کرد که در واقع ما چهار گل خوردیم اما سه گل آن را بازیکنانم مبتدیانه و بچگانه خوردند که این امر قابل قبول نیست.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در عین حال با تاکید بر اینکه بازی بسیار خوبی را از سوی دو تیم شاهد بودیم، تصریح کرد: دو تیم بازی تاکتیکی و روی زمین را به نمایش گذاشتند که این امر بر زیبایی بازی اضافه کرد اما حیف که زمین چمن تختی اردبیل کیفیت لازم را نداشت.

وی با بیان اینکه چند موقعیت بویژه دریافت گل دوم سرنوشت بازی را رقم زد، متذکر شد: در نیمه دوم می‌توانستیم با تساوی و یا حداقل دو بر یک به رختکن برویم اما بازیکنان نفت قدر موقعیت های خوب خود را ندانستند.

مانوئل نمایش خیره کننده تیم شهرداری اردبیل را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: ناگفته نماند که حریف ما تیم بسیار خوبی بود که سعی داشت از تمام قسمت های زمین استفاده کند. علاوه بر این تیم شهرداری از مربی بسیار خوبی نیز برخوردار است.

وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران استراتژی بازی تیم نفت را محتاطانه و دفاعی ندانست و عنوان کرد: من فکر می‌کنم که استراتژی تیم شهرداری اردبیل بازی محتاط بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با تاکید بر اینکه قطعا از نتیجه راضی نیستم، در خصوص داوری حاضر به صحبت نشد، اما اضافه کرد که داوری نیز بخشی از مسابقه فوتبال است و من با این اعتقاد هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
0
2
جمع کن بابا
Hossein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
0
2
تو اين بازی فوتبال روي بد خودش رو نشون شما داد . بازي با مس کرمان چي ؟ بازي با پاس چي ؟ بازی با پيکان چی ؟ بازي با.............. ؟؟؟؟؟!!!!!!!!
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
0
0
جمع کن خودتو...!!!!
هفده هفته گذشته و تو هنوز ترکیب اصلی خودتو پیدا نکردی! هر بازی ی ترکیب
هر بازی ی بهانه هر بازی ی داستان هر بازی ی توجیه!
اصلا بازیکنا قبولش ندارن و حرفشو نمیخونن که متاسفانه این از ضعف مدیریت تیمه که بازیکن حرف سرمربی رو گوش نمیکنه و تاکتیکاشو تو زمین اجرا نمیکنه
ولی اگر مشکل بازیکن و یا مدیریتی داخل تیم هست سرمربی هم با نگفتن حقایق و سکوت و صحبت نکردن به اندازه ی بقیه گناه کاره و شریکه با اونا....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
0
مبارک عیسی زاده ها باشد. اقای مانوئل روزی که بذری شاکادم قدمی بنیادی زاده و... اوردن هیچ عکس العملی نشون ندادی این هم عاقبتش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها