به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

محرومیت و جریمه تیم پتروکیان شوشتر

خوزستان اسپورت تیم فوتبال پتروکیان شوشتر از انجام یک دیدار خانگی با حضور تماشاگرانش محروم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، به دنبال اتفاقات رخ داده در مسابقه تیم های فوتبال پتروکیان شوشتر و کیمیا فرآیند تهران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشکسل جلسه داد و آرای زیر را صادر کرد. آرای صادره را به نقل از فدراسیون فوتبال مرور کنید:

* مصاف تیم های ماهان شوشتر و کیمیا فرآیند تهران از سری مسابقات لیگ دسته دوم انجام شد و از سوی تماشاگران تیم ماهان شوشتر فحاشی نسبت به داور، پرتاب سنگ به داخل زمین که منجر به مصدومیت یکی از بازیکنان تیم مقابل شد، رخ داد. این تیم به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگرانش در بازی خانگی محکوم شد و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* به دلیل اعتراض به داوری و ورود به زمین بازی از سوی احمد لطفی زاده، مربی تیم ماهان شوشتر که منجر به اخراجش شد، وی به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
* حسن علی شاهمرادیان، سرمربی ماهان شوشتر نیز به دلیل درگیری با مربی تیم مقابل که در نهایت منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*به دلیل درگیری حسن مددی، مربی تیم کیمیا فرآیند تهران با مربی تیم مقابل، وی نیز به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

شایان ذکر است که تیم ماهان شوشتر در این فصل به پتروکیان شوشتر تغییر نام داده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها