به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

رتبه هفتم جهان با گلزنی فوتسالیست خوزستانی

رتبه هفتم جهان با گلزنی فوتسالیست خوزستانی

افشین احمدی
خوزستان اسپورت- تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان با گلزنی ملی‌پوش خوزستانی، عنوان هفتمی رقابت‌های فوتسال جام‌جهانی کوچک در گواتمالا را به دست آورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم ملی فوتسال بانوان که به عنوان قهرمان آسیا در این مسابقات حضور یافته بود، در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم ژاپن، نایب قهرمان آسیا، رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

تیم فوتسال بانوان که سه دیدار قبلی خود در این تورنمنت را با شکست در برابر تیم‌های پرتغال، برزیل و کاستاریکا به پایان رسانده بود، در آخرین دیدار خود که در واقع دیداری برای کسب عنوان هفتمی محسوب می‌شد، به مصاف دیگر تیم آسیایی حاضر در این مسابقات رفت و با کسب پیروزی در این بازی، عنوان هفتمی جهان را از آن خود کرد.

سحر پاپی بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتسال بانوان، زننده گل دوم و برتری تیم ایران در برابر ژاپن بود.

زهره میثمی، سهیلا ملمولی و طاهره مهدی‌پور نیز سه بازیکن خوزستانی دیگر حاضر در فهرست 14 بازیکن این تیم در مسابقات جام‌جهانی کوچک بودند ضمن اینکه هدایت این تیم نیز بر عهده خانم فروزان سلیمانی بود که از جمله مربیان موفق و باسابقه خوزستانی در رشته فوتسال بوده و عنوان قهرمانی آسیا را نیز با این تیم کسب کرده است.

گفتنی است تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان پس از کش و قوس‌های فراوان در زمینه اخذ ویزای گواتمالا و همکاری نکردن مقامات فدراسیون فوتبال گواتمالا، در نهایت با پیگیری‌های مسئولان وزارت امور‌خارجه و دستور ویژه رییس جمهور، موفق به انجام این سفر و حضور در مسابقات شد.
 
این مسابقات از سال 2010 برگزار می‌شود اما تحت نظارت فیفا نیست و بدین دلیل، از آن به جام‌جهانی کوچک یاد می‌شود. تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در سال‌های 2010، 2011 و 2014 در این مسابقات حضور نداشته و تنها در دو دوره در سال‌های 2012 و 2013 حضور داشته که نتیجه آن، کسب عنوان هفتمی در سال 2012 و عنوان پنجمی در سال 2013 بوده و حضور در مسابقات جاری، سومین حضور بانوان فوتسالیست ایران محسوب می‌شد که با کسب عنوان هفتمی خاتمه یافت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
4
فولاد سقوط میکنه . اژدری هم عده پوچ میدهد . وظیفه هییت مدیره جدید انداختن فولاد به لیگ یک است .این حتمی است .متاسفم برای هواداران .متاسفم .
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
2
2
برادر این پیام چه ربطی به خبر داشت!!!
حداقل یه خسته نباشید به بانوان فوتبالیست میدادی!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها