به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

وضعیت قرمز در فولاد خوزستان

وضعیت قرمز در فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- نتایج فولاد و رفتار هواداران این تیم وضعیت را در اهواز به معنای واقعی در حالت قرمز قرار داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، خبرگزاری ایسنا نوشته است: نتایج فولاد در لیگ پانزدهم، از تیم آرام و بی‌حاشیه سال‌های گذشته که دو قهرمانی لیگ‌برتر را هم به دست آورده و در آسیا هم حضور نسبتا موفقی داشته، تیمی بی سروسامان به وجود آورده است؛ تیمی که برخی هوادارانش از شدت ناراحتی از مسئولان باشگاه و کادرفنی و بازیکنان، آداب مهمانداری را هم فراموش کرده‌اند و حتی به تیم حریف هم رحم نمی‌کنند.

وضعیت فولادی که روزی برای کسب قهرمانی در آسیا برنامه‌ریزی می‌کرد اکنون در هفته سیزدهم لیگ‌برتر مانند مرگ تدریجی یک رویا می‌ماند. برای توصیف دقیق وضعیت در فولاد خوزستان باید از واژه وضعیت قرمز استفاده کرد. بدون شک وقتی هواداران تیمی یقه سرمربی را می‌گیرند و در روی او توهین و ناسزا می‌گویند همه نشان از شرایط بحرانی دارد. گویا در فولاد هیچ برنامه‌ای برای مدیریت بحران وجود ندارد.

قصه از جایی شروع می‌شود که مدیریت فولاد بدون ایده و برنامه‌ای هفته‌ها را با سرمربی موفق سابق و ناکام حال حاضر دنبال می‌کند. دستیار سرمربی کروات می‌گوید اسکوچیچ دو مرتبه استعفای خود را به هیات مدیره داده اما آنها با استعفایش مخالفت کرده‌اند. مدیریت فولاد هم در پاسخ از استعفای سرمربی استقبال می‌کند و می‌گوید چنین چیزی صحت ندارد و اگر اسکوچیچ استعفا دهد استقبال می‌کنند. همه در اهواز می دانند که گروه فعلی به موفقیت نمی‌رسد و فقط کادر فنی و مدیریت هستند که زبان و کلامشان یکی نیست.

این فولاد است که هر روز آب می‌شود و خود را دورتر از منطقه امن می‌بیند؛ فولادی که ارزشش بالاتر از چند 10 میلیارد تومان است و می‌خواهد از ضرری حدودا دو میلیاردی جلوگیری کند که معلوم نیست به ثمر می‌نشیند یا نه.

 همه می‌دانند فولاد و اسکوچیچ روز‌های آخر را سپری می‌کنند و در واقع این دو به آخر خط رسیده‌اند و حاشیه‌های اطراف تیم به هیچ وجه اجازه یک تمرین آرام را به بازیکنان نمی‌دهد. بازیکنانی که بعضاً از دل آکادمی فولاد بیرون آمده‌اند و نسل‌های قبلی ثابت کرده‌اند که بازیکنان توانایی هستند اما حاشیه‌ها عنان کار را از دست آن‌ها هم خارج کرده است.

شاید با یک تصمیم درست و به موقع فولاد از بحران خارج شود و حداقل خواسته هواداران که ماندن این تیم در لیگ‌برتر است بر‌آورده شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
13
2 میلیارد بابت چی بهش بدن؟ بیرونش کنند بذارن 4 سال بدوه دنبال شکایت و کمیته انضباطی. تازه باید باشگاه فولاد از اسکوچیچ شکایت کنه بخاطر ضرری که به فولاد زد همه سرمایه های باشگاهو به باد داد
Amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
1
9
بابا این اژدری رو از مدیریت بر کنار کنن تا یه نفس راحتی بکشیم . تعویض مربی با مدیریت اژدری بدرد نمی خوره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
9
اسکوچیچ تو را به جان بچت حیا کن از فولاد برو
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Netherlands
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
1
3
موسوی! دوست عزیز2میلیارد برای قرارداد!!! گرفتی چی گفتم !برای قرارداد! آقاجان مثل اینکه شما از مدیریت بدتر شدید! اینقد مساله رو کش ندید!! جنایعالی دلت به حال پول میسوزه یا فولاد!! تیم داره سقوط میکنه ،هوادار میگه برای چی بهش پول بدیم؟؟اسکو داره طبق قانون صحبت میکنه ، طبق قرارداد باید تمام قراداد رو بهش بدن!! دوس نداره ببخشه! مگه زوره؟؟ خودت بودی ، این پول رو رها میکردی ومیگفتی به عشق خوزستان !! آقاجان تورو خدا بس کنید!! قبول کنید خودمون اشتباه کردیم پس باید باید باید در صورت کوتاه نیومدن اسکو ،بپردازیم وتیم رو نجات بدیم. جل الخالق از بعضی نظرات.
پاسخ ها
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
من فقط میگم حقش نیست. نمیگم به ما لطف کنه بخشش کنه حرفم اینه که مرد باشه و مثل یه مربی حرفه ای بگه تا امروز بودم تا امروز پولمو بدید و خداحافط شما.
دوست داشتم حسین فرکی جای این اقا بود تا مشخص میشد مردانگی و شخصیت یعنی چه.
مهدی کنانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
9
این تیم درست نمیشه مگه اینکه مسئولان استعفای دسته جمعی بدن و چند بازیکن خوب در نیم فصل به تیم اضافه بشن
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
6
اژدری خان
این همان اسکوجیچ است که هفته های اول بی دلیل ازش دفاع میکردی و میگفتی در هر صورت تا پایان لیگ مربی فولاد خواهد ماند. الان او با همدستی با کوروش بختیاری عدم جذب بازیکنان فولاد را به تقصیر شما انداخته.
چرا به گرفتن بازوبند کاپیتانی از دو ستاره محبوب خوزستانی و ایرانی یعنی جماعتی و شریفات که باشگاه های پرسپولیس و استقلال خواهان آنها بودند و تحویل بازوبند به مساریچ اجنبی سکوت کردی؟
چرا در مقابل حذف ال نعمه دفاع محکم خوزستانی و تیم ملی و جذب خانزاده 11 هفته محروم سکوت کردی؟
چرا در مقابل عدم بازی دادن دو بازیکن جوان فولادی یعنی ناصری و اغاسی سکوت کردی؟
چرا در مفابل عدم جذب دروازه بان خوب بعد از رفتن سو شا مکانی سکوت کردی؟
چرا به حذف سید بهنام موسوی جوان فولادی اعتراض نکردی؟ چرا فولاد تنها تیمی است که دروازه بان سوم ندارد؟ چرا به جذب دروازه بان دوم بشاگردی را که از ضعیفترین دروازه بانها بود اعتراض نکردی؟
جرا به عدم جذب بیت سعید جانفزا زبیدی کعبی و عاشوری اعتراض نکردی؟
چرا به تاخیر دوازده هفته ای در جذب فوروارد خارجی اعتراض نکردی مگر از کره مریخ میخواد جذب بشه؟
سکوت هر مسلمان خیانت است به قران.
گناه شما ، بیعرضه بودن شماست و چسبیدن به پست و مقام.
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
9
واقعا ادم به این نوع مدیریت و با این نوع قرارداد بستن با یک اجنبی افسوس میخوره واسه همین است استان ما که غرق در نفت و خاک حاصلخیز و اب هست باید اینقدر بیکار و فقیر داشته باشد چون مدیران ضعیف هستند.
my love foolad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
13
قصه از جايى شروع كرد كه وقتى بازيكنان فولاد را ب بهونه اى اينكه مشكلات سربازى دارن بردن تيماى ديكه بازيكناى مانند رحمانى ،رفيعى ‏،‏ والى ‏،‏ عبدالله زاده ،‏ كرمى ‏،‏ افشين و...‏ با رفتن اين بازيكنان اين تيم بحران زده شد همه از نظر روحى و روانى دجار مشكل شدن و اين باشكاه ى جورى ميشه كفت كه بهم ريخت همين باعث شد ك اين تيم ب اين حال و روز برسه‏!‏‏!‏‏! خيييييييييييييليا نميخوان اين تيم موفق بشه ب هر بهونه اى شده ميخوان تيم مارو از بين ببرن
صادق فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
5
توهرباشگاهی چنین اتفاقاتی می افتد وضرررومتحمل میشود باشگاه ولی قرار نیست تیم باتمام این هوادار باتعصب تیم سقوط کنه وتازه میفهمیم این یک مأموریت هستش برای اژدری وسقوط تیم ماموریت اوست که بامخالف هواداران متعصب مواجه شد وبازی بامرگ اژدری
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
6
این وضعیت مدیریت باشگاه واقعا شرم اوره اخه پست و مقام به چه قیمتی
باشگاههای دیگه ده تا مربی عوض کردن اینقدر سخت نگرفتن این همه مربی اسم و رسم دار اومدن و رفتن اب از اب تکون نخورد ژزه مانوئل اری هان دنیزلی کرانچار و ..... اخه اسکو از کی بزرگتره که اینقدر بهش باج دادین چه سابقه ای داره ؟ مربی صد میلیونی یه تیم ته جدولی مثل ملوان که این تیم رو هفتم کرده حالا این ادم با بازار گرمی یه مشت دلال یه قرارداد چرب و نرم بسته خب معلومه از پولش نمی گذره وقتی خودیهایی مثل بابازاده و اژدری و کوروش بختیاری زاده به خاطر پست و مقام و پول به زادگاهشون خیانت می کنن چه انتظاری از این غریبه دارید؟
اقایان این بازی رو تمام کنید چون این اتش هر چه قدر شعله ور تر بشه کنترلش سخت تر میشه و دامن خیلی ها رو خواهد گرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها