به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

وضعیت بازیکنان مصدوم فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد سه بازیکن مصدوم این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امید خالدی، مهرداد جماعتی و ماتیاس چاگو 3 بازیکنی بودند که قبل از این با مشکل مصدومیت روبرو بودند.

در همین رابطه علی اکبر مرادی پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد وضعیت مصدومان این تیم گفت: مهرداد جماعتی از تمرین قبل فولاد به تمرینات گروهی تیم اضافه شده است. این بازیکن با چاشنی کمی از درد کار خود را دنبال کرد و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند بازی کند.

وی افزود: امید خالدی که در دیدار قبلی به دلیل مصدومیت غایب بود همچنان به دلیل تورم مچ پا نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و بازی با استقلال اهواز را از دست داد.

مرادی در مورد وضعیت چاگو اظهار داشت: کارهای درمانی را روی این بازیکن انجام می‌دهیم او از ناحیه کمر احساس درد می‌کند. این بازیکن از فردا در تمرینات گروهی حاضر می‌شود و به احتمال زیاد به بازی با استقلال اهواز می‌رسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
1
ا سلام و خسته نباشید به پرسنل زحمتکش خوزستان اسپرت که مثل خاری در چشم این دار و دسته مخوف و عاملان نابودی فولاد فرو رفتین. میخاستم این متن رو کپی کنم اسم چندتا پیج جعلی داخل اینستاگرام هست که زیر نظر آقایون کار میکنن. برید داخل این پیجها میبینید نه هویت صاحب پیج مشخصه نه مطلبی منتشر کرده فقط با این اسامی میرند داخل صفحات هوادارای فولاد و بنفع اسکوچیچ و علیه مخالفاش کامنت میذارن. عزرائیلشون هم خوزستان اسپرته. مثلا تا بگی چرا تیم امروز باخت؟ زود میریزن میگن تحت تاثیر خوزستان اسپرت قرار گرفتی و شروع میکنن فش داد.
اسامی پیجهاشنو مینویسم خواهشا نشر بدید بذارید هوادارا برند ببینند که این پیجها نه هویت صاحبشون مشخصه نه مطلبی داخلشون منتشر شده فقط درستشون کردن برای همون کاری که گفتم.
البت من تا جایی که تحقیق کردم رسیدم به دوتا اسم به اسم رضا ....... محسن ........
آدرس چندتا از صفحات ایناس:
FOOLADKHOZ
FOOLAD_KHOZST
FOOLAD_KHOZSTAN
E.ABEYAT17
AMIR.A.FAAL
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها