به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
تعداد نظرات: ۳۹ نظر

عکس/پاسخ مؤدبانه اسکوچیچ به انتقادات!

عکس/پاسخ مؤدبانه اسکوچیچ به انتقادات!

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص تعطیلی متوالی تمرینات فولاد توضیحاتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دراگان اسکوچیچ پس از اینکه بعد از ظهر امروز از سوی صفحات هواداران فولاد در شبکه اجتماعی اینستاگرام بدلیل تعطیل کردن متوالی تمرینات این تیم مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت، در صفحه شخصی خود به آنها پاسخ داد.

سرمربی فولاد در پاسخ به صفحات هواداری فولاد از آنها خواست برای انتقاد کردن یا پیشنهاد دادن در یک موضوع خاص، در خصوص آن موضوع اطلاعات کافی داشته باشند و تئوری‌های احمقانه مطرح نکنند.

این مربی ضمن تگ کردن دو صفحه هوادارای فولاد، توصیه کرده کتاب نوشته شده توسط رایموند ورهجن (یک مربی بدنساز هلندی) در سال 2014 را مطالعه کنند و گفته برای انجام بحث کارشناسی در این زمینه آمادگی دارد.

دراگان اسکوچیچ در بخش پایانی از جمله با تقدیم احترام برای خوزستان اسپورت استفاده کرده تا بنوعی پاسخ انتقادات این سایت از برنامه تمرین فولاد را هم داده باشد.

سرمربی فولاد در پایان با ذکر واژه «فقط فولاد» که نشان از عشق تمام نشدنی وی به این تیم دارد، متن خود را با ذکر مدرک مربیگری‌اش به پایان برده است.

اما برخی از دوستان ما در سایت ورزش 3 که ارتباط تنگاتنگی با سرمربی فولاد دارند و بصورت آنلاین مطلب مندرج در صفحه شخصی این مربی را منتشر کردند، بدون اشاره به اصل موضوع که همان انتقادات صفحات هواداری فولاد و پاسخ اسکوچیچ به آنهاست، ضمن اینکه از درج تصویر اصل پاسخ اسکوچیچ به مخاطبین خودداری کرده‌اند، دو جمله ابتدایی و انتهایی متن منتشره توسط اسکوچیچ را تحریف کردند.

عکس زیر از متن مندرج در صفحه شخصی دراگان اسکوچیچ به خوبی نشان می‌دهد که دوستان در سایت ورزش 3  اقدام به تحریف در ترجمه این متن کرده اند.

صرف نظر از تحريفاتي كه توسط سایت ورزش 3 در ترجمه پيام دراگان اسكوچيچ صورت گرفته، با توجه به اینکه این مربی کروات طبیعتاً توانایی خواندن مطالب فارسی را ندارد، دوستان عزیز در سایت ورزش 3 که زحمات شبانه‌روزی را در جهت ترجمه و انتقال مطالب به سرمربی فولاد یا درج مطالب صفحه شخصی وی انجام می‌دهند، می‌توانند به این مربی اعلام کنند که خوزستان اسپورت آماده است میزبانی یک بحث کارشناسی در خصوص درست یا غلط بودن برنامه تمرینی فولاد را بعهده بگیرد.

دلیل این کار هم مشخص است. سرمربی فولاد در انتهای متن منتشره در پاسخ به انتقادات هواداران فولاد، از خوزستان اسپورت نام برده است که نشان می‌دهد ایشان خواسته بنوعی پاسخ انتقاد خوزستان اسپورت از تعطیلی مکرر تمرینات فولاد را هم بدهد.

دراگان اسکوچیچ که دعوت نعیم سعداوی برای انجام یک مناظره تلویزیونی در خصوص مسائل پشت پرده فولاد را تاکنون قبول نکرده است، می تواند در این نشست کارشناسی، روبروی چند کارشناس خبره فوتبال خوزستان که دارای مدارک عالیه مربیگری هستند، بنشیند و در رابطه با برنامه تمرینی فولاد مناظره کند. (به استثنای سعداوی که مدرک مربیگری وی معادل مدرک مربیگری اسکوچیچ هم هست اما شاید سرمربی فولاد نخواهد با ایشان مناظره کند).

سرمربی فولاد بدون توجه به شرایط اقلیمی و برنامه زمان بندی شده لیگ ایران اعتقاد دارد چون ریموند ورهجن مربی بدنساز هلندی در سال گذشته یک کتاب نوشته و تأکید داشته بعد از هر سه جلسه تمرین به بازیکنانتان یک روز استراحت بدهید، پس همه انتقادات از تعطیلی تمرین فولاد احمقانه است!

شاید در مناظره دراگان اسکوچیچ با چند مربی خوزستانی دارای مدارک عالیه مربیگری، مشخص شود که حق با اسکوچیچ است و این موضوع به اثبات برسد که تیم فولاد با استفاده از مطالب مندرج در کتاب این مربی بدنساز هلندی توانسته در لیگ پانزدهم تیم ها را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارد و یک سال بیاد ماندنی را در تاریخ فوتبال خوزستان و ایران ثبت کند!

یکی از هواداران فولاد در یک کامنت در اینستاگرام نوشته است: «باید دید در این کتاب نحوه جذب بازیکنان از کانال خاص هم آموزش داده شده است یا خیر!»

بهرحال ضمن اعلام آمادگی برای میزبانی از مناظره بین دراگان اسکوچیچ و کارشناسان فوتبال خوزستان در رابطه با درست یا غلط بودن برنامه تمرینی تیم فولاد، ترجمه صحیح متن مذکور و تصویر اصل پاسخ مؤدبانه سرمربی فولاد خوزستان به منتقدین نحوه تمرینات این مربی را ملاحظه کنید:

چون شما از من در مورد آموزش سئوال کردید:
وقتی یک مربی نتیجه نمی‌گیرد سخت می‌تواند از خودش دفاع کند، به همین دلیل است که برای این نتایج فولاد بهانه‌ای وجود ندارد، اما وقتی شما می‌خواهید به کسی پند بدهید یا به او حمله کنید، باید در رابطه با آن موضوع، چیزهایی بدانید و نباید از تئوری‌های احمقانه و بدون استدلال استفاده کنید. من بهترین کتاب برای دوره‌های فوتبالی نوشته شده توسط رایموند ورهجن  (سال 2014) را به شما توصیه می کنم. ضمن آنکه اگر شما کارشناسی دارید که با من در زمینه آموزش بحث کند، من برای خدمتگزاری آماده هستم.
با احترام برای خوزستان اسپورت
فقط فولاد
(دراگان اسکوچیچ)
(مربی حرفه ای یوفا)
(کارشناس متخصص حرفه مربیگری)


عکس/پاسخ مؤدبانه اسکوچیچ به انتقادات!


عکس/پاسخ مؤدبانه اسکوچیچ به انتقادات!



عکس/پاسخ مؤدبانه اسکوچیچ از ورزش 3 حذف شد!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۹
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
12
3
خوزستان اسپورت ری د ی آبم قطعه برید گمشید دهن همتونو سرویس میکنه تو مناظره دنیا و اسکوچیچ
پاسخ ها
ارین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
واقعا دهنمونو سرویس کرده با این نتایجش
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
یکی به این مربی پررو و ... بگه فقط برو ...؟ این اراجیف برای خودت خوبه؟ تو با ان مدیران بی لیاقت فولاد مثل بختک افتاده اید روی فولاد ؟ برای پول کثیف هر کاری می کنی؟ خودت با نامدیران فولاد سرسوزن از حسین فرکی شخصیت یاد بگیرد تا کی می خواهی با پررویی و دروغگویی پول کثیف بالا بکشی تو اگر مربی بودی در کشورت بیکار نمی شدی تو اگر مربی بودی از کویت و عربستان بیرونت نمی کردند؟ پس فقط تا بیشتر آبرویت نرفته با دلا لانت برو والا با اوردنی بیرون می روی . اسم سنگ پای قروین بد رفته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
خیال میکردیم اسکوچیج و اندک دوستانش آداب صداقت در عمل را ندارند حداقل آداب کلام را داشته باشند که متاسفانه ثابت کردید این یکی را هم ندارید
اشکان فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
9
معلومه خیلی به خودش و شریک هاش فشار اومده که اینقد بی ادبانه و عصبی واکنش نشون دادن و این نشون میده شما دارید رسالتتون رو درست انجام میدین.به همین منوال ادامه بدین، ما هوادارها هم کنارتون هستیم تا روزی که این پول پرست بی وجدان و دارو دسته ش واسه همیشه از تیممون برن
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
6
عمرا بیاد فکر کرده ما هیچی نمی فهمیم ایشون کارنامش از نیم فصل قبل تاالان قابل قبول نیست
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
5
در این هفته ها وروزها فقط دهنت رو ببند و حرف نزن. مدرکت هم مدیرنامه هات واست کش رفته. درد فولاد و هوادارش بخوره توی جونت.
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
4
2
خوزستان اسپرت مدرک سعداوی آسیاییه یا اروپاییه؟؟؟ ی سوال دیگه هم دارم آیا مدرک اسکوچیچ اروپاییه یا آسیاییه؟
من قبول دارم اسکوچیچ دستش با دلالا یکیه ولی از لحاظ فنی ودانش فرد با دانشیه الانم اگه می بینید نتیجه نمی گیره بخاطر لجبازی با مدیریت و نداشتن مهاجم خارجیه نیم فصل دوم با خرید بازیکنای جدید وخارج کردن بازیکنای بی کیفیت تیم رو میتونه نجات بده
مدیر پایگاه با سلام
هر دو مربي موردنظر شما داراي مدرك اروپا هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
در زمینه جذب بازیکنهایی مثل مالکی و فشنگچی تبحر داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
برادر عزیز و خوزستانی متعصب شما دیگه چرا کدام کار بلد. امسال هیچی که در تمام نیم فصل یک برد نیاورده نتایج بازیهای پارسال اسکوچیج در فولاد هم اصلا مورد تائید نبودن با نفت مسجد سلیمان در بازی رفت باخت و در بازی برگشت بازی دو هیچ را به هزار زحمت و تشویق هواداران توانست سه دو تمام کند تنها تیمی که پیکان از او امتیاز گرفت فقط فولاد بود و راه آهن و گسترش و بقیه تیمها که شما بهتر از من میشناسی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
اسکوچیچ اصلا کار بلد نیست و هیچ کارنامه ای قابل قبول ندارد در طول این سه سال در ایران بهترین کارنامه او مقام پنجمی در لیگ آن هم توسط تیمی که سال قبلش قهرمان لیگ بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
5
برو فقط برو از فولاد ،بي شخصيت پول پرس
خواهشن اين پستو بزاريد
mohamadreza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
4
این رو هم باید گفت که نصف بیشتر هوادارا توسط این به ظاهر مرد و حرفه ای بلاک شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
3
اره با مالكي ودغاغله وفشنگچي و... اروپايي تمرين بده!!!
بايد بازي بعدي همه بايد پول دسشون بگيرن ونشون اسكوچيچ بدن
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
4
خاک بر سر ما که تیممون از روی یک کتاب یا بدتساز هلندی تمرین داده میشه نه براساس نیاز و بازی های تیم
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
3
اقای ریموند اینو برا تیمی گفته که هیچ مشکلی در مستطتیل سبز از لحاظ فنی .مهاجم .دروازه بان.ج.مدافع نداشته باشه .مثل تیم بارسا .چلسی .رسنال ووو ..نه تیمی که دلال برای شما بسته.پس طرز فکر شما در مورد این ایده ونسبت دادن ان با بازیکنای تو که اوردی خیلی مسخره و احمقانه هست .. از کتاب نگو تا الان خودت چه گلی خوردی بعد از دوازده مسابقه وچندین ماه تعطیلی واین همه امکانات.حالا من یه سئوال از شما دارم..بفرمائیدچرا مهاجمان امده شما گل نمیزنند بدون دروغ جنتلمن جواب بده .....دوم اینکه شما چرا وقتی کنار زمین ایستادی قبل از بازی ترس وتسلیم در وجودت به صورت واضح اشکاره احساس ضعف داری ..؟ ونشون میدی تسلیم شدی این همون ترسه که تو به بازیکنت وارد میکنی .یادت هست گفتی بازیکنام همه ترسو هستن .اقا تره به تخمش میره بازیکن به مربیش..همه کارشناسا گفتن در حد نیمکت فولاد نیستی .مربی ترسو با طرز فکرای احمقانه همیشه بازنده هست
foolad girl
|
Iraq
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
5
آقای اروپایی پ چرا تیم آخره؟ ما احمقیم یا یه مربی که تیم قهرمان رو به این روز انداخته؟
جذب بازیکن از کانال خاص رو خود کانال خاص کتابش رو چاپ کرده
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
4
سایت ورزش 3 از زمان استعفای جناب دهکردی و برخی اعضای باشگاه فولاد در مقاله ای اشاره کرده بود که دهکردی از باشگاه برکنار شده و ما و دوستانمون هرقدر که سعی کردیم کامنت بزاریم و بگیم ایشون استعفا کرده و برکنار نشده و دلیل استعفا چه بوده ، ورزش 3 هیچکدام از کامنت های ما رو منتشر نکرد
از وقتی هم که لیگ شروع شد حتی مودبانه ترین انتفادادت از اسکوچیچ و کادر فنی رو برنتابیده
حداقل میتونم بگم هیچ کامنتی رو از من و چند تن از دوستانم چاپ نکردند

فکر میکنم برخی دوستان در زیر خبر دیگری در خوزستان اسپورت هم به این موضوع اشاره کردند.

واقعا جناب سعدوای درست گفتند : دلالی سیستماتیک ...
foolad girl
|
Iraq
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
5
اون نویسنده درباره اینکه به چند بازیکن مرخصی بدین برن گشت و گذار و بعدش بیان فیکس بازی کنند چی گفته؟
شماره صفحش هم بدین ما هم بخونیم تا از حماقت خارج شیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
4
دوستان زیاد مهم نیست
تنها چیزی که من روناراحت میکنه افتادن فولاده.فقط امیدوارم اسکوچیچ رو توسال دوم قراردادش کت بسته نگهش دارن رونیمکت وباتیم فولاد تودسه یک بره باتیمهای دیگه مسابقه بده.
اسکو تجربه تو دسته یک شیرینه
فولاد تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
4
اسکو گفته فقط فولاد ماهم ميگيم اسکو فقط پول
پاسخ ها
foolad girl
| Iraq |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
اسکو فقط برو
منصور
|
Kuwait
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
6
با سلام الان بنده جواب آن محترم را ميدهم:
.You have this lisence, we don't regret it
We want you out of our country. You're looser
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
1
6
واقعا خبر خوبیه این نشون میده که مطالب خوزستان اسپرت در راستای شفاف سازی و رسالت اصل خبرنگاری و اطلاع رسانی ثمربخش بوده یکسالی هست که بطور روزانه و مرتب به خوزستان اسپورت سر میزنم قبلا شنیده بودم که این سایت ضد فولاده که حقیقتش یه مدت شک کرده بودم اما الان چند ماهه که اطمینان دارم خوزستان اسپرت کارش اطلاع رسانی و افشاگریه و خاری هست تو چشم حسودان. من الله توفیق خسته نباشید
Yasin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
3
هر کی تو صفحه اش ازش انتقاد کنه هم بلاک میشه زودتر باید اخراج بشه...
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
1
با عرض سلام . این خیلی خوبه که اسکوچیچ صدای اعتراض ما رو شنیدن . الان باید به ایشون اثبات کنیم که در مسایل فنی هم داره ضعیف عمل می کنن . اصلا سبک فوتبالش به درد خوزستان نمی خوره . الان شما میبینید همه رائالی ها از حضور بنیتس در تیم رائال مادرید ناراحت هستند چون سبک فوتبال خوب و زیبایی رو در تیم پیاده نکرده. الان که اسکوچیچ از یک طریق با هواداران داره ارتباط برقرار می کنه باید حتما مواردی رو که مد نظر هواداران هست به گوش این مربی برسونیم .دیگه از فوتبال زیبا و رو به جلوی فولاد هیچ خبری نیست . اصلا خنده داره تیمی که تا چند سال پیش همیشه بهترین خط حمله لیگ برتر رو داشت الان یک مهاجم هم نداره . به نظر بنده اگر به این مباحث پرداخته بشه شاید فایده بیشتری داشته باشد . در ضمن همینکه یک راه برای ارتباط این مربی با هواداران پیدا شده این احتمالا باعث ناراحتی دلالان و وابستگان اسکوچیچ هست چون دیگه هر دروغی رو نمی تونن براش ترجمه کنند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
اصلا ایشان سبک نداره که بخواهد بدرد کسی یا جای بخورد .ایشان به سبک میگه سبک
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
1
مقصر مدیریت فولاد است اگر سیستم باشگاه طبق اصول اخلاقی بود افراد هم طبق معیار باشگاه پیش می رفتند . آقای اژدری مسوولیت تمام افسار گسیختگی های اخلاقی از اول فصل تا الان در اشکال مختلف تخلفات از قبیل دلالی ها در ورود بازیکنان تا بی نزاکتی های فاحش که از سوی شخص اول کادر فنی ابراز میشود با شما است . این یک هشدار جدی است و از خطوط قرمز بیش از پیش رد شده اند . امروز مسائل زشت اخلاقی در حال عادی شدن است . علاوه بر از دست رفتن فولاد و خطر سقوط آن فاجعه از دست رفتن اخلاق و تربیت و سقوط در کژ رفتاری های قبیح هم گريبان گیر مردم استان می شود و اسکوچیچ و اژدری باعث این سونامی ویرانگر ورزشی اخلاقی هستند .آیا فرهنگ اخلاقی ما هم باید بخاطر پول یک فرد اجنبی مورد تهاجم قرار بگیرید ؟ آیا اخلاق و رفتار ناهنجار اسکوچیچ مانع بزرگ ورود بازیکنان جدید به فولاد نیستند ؟ بازیکنانی که ممکن بخاطر عدم رضایت اسکوچیچ دچار حاشیه شوند و با اخلاق ناهنجار اسکوچیچ دچار انحراف شوند ؟ آیا اسکوچیچ از طرف باشگاه بخاطر قراردادش مصونیت اخلاقی دارد که در مقابل آشکارترین رفتار های زشت پاسخگو نباشد ؟ آقای طالقانی و استاندار محترم امروز تنها بحث فنی مطرح نیست .
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
1
خوزستان اسپورت من شما رو در گستاخی سایت ورزش 3 مقصر می دونم. چرا؟
اول اینکه هر وقت در پیامهام اسم سایت ورزش 3 رو می نویسم و از اونها انتقاد می کنم شما با سانسور کردن اون رو تبدیل می کنید به (سایت ...) و حتمن همین باعث شده تا سایت ورزش 3 احرتام گذاشتن شما رو بحساب ترس بذاره و دست به اینکارها بزنه.
دوم- چند بار براتون تصویری از یک صفحه اینستاگرام که بالاش نوشته باشگاه فولاد خوزستان فرستادم و گفتم بهتون که سایت باشگاه فولاد قبلا گفته باشگاه ما هیچ صفحه ای نداره و این صفحات جعلین . داخل این صفحه همیشه مطالبی بر علیه خوزستان اسپورت میذارن و چن نفر به اسم هوادار فولاد میان به شما فش میدن. وقتی رفتم داخل صفحات اون چند نفر باشون ارتباط برقرار کنم فهمیدم این صفحات جعلین و مدیر همون پیج فولاد خوزستان داخل اینستاگرام این صفحاتو درست کرده تا به شما فش بده به اسم هواداران فولاد. داخل تلگرام هم فعاله پیج فولاد خوزستان که عکسشو براتون ایمیل کردم.
سوم- وقتی تا پیج فولاد خوزستان یه عکس میذاره بلافاصله ورزش 3 همون عکس رو برمیداره منتشر میکنه بلافاصله معنیش چیه ؟ خیلی واضحه که اون پیج توسط خودشون داره اداره میشه. جالبش اینه که همو ن پیج فولاد خوزستان فقط و فقط مطالب و مصاحبه های ورزش 3 با بازیکنای خودشون رو میذاره.
در مجموع ازتون ممنونم که مقابل همه جوسازی و فحاشیها مقاومت کردید و دارید از فوتبال خوزستان دفاع می کنید ولی خواهش میکنم روی انتشار عکسها و مستنداتی که براتون فرستادم فکر کنید شاید لازم باشه الان دیگه مردم بدونن چی میگذره.
واقعا اقای .... که .... بوده و ........ چطوری توی سن نزدیک 50 سال یهویی شده خبرنگار ؟!!! یا آقای .... اگه خبرنگاره داخل اون عکسهاکه براتون فرستادم چه میکنه.
خداوکیلی یه نگاهی به اون عکسها بندازید ببینید چی میگم. مگه میشه؟ خبرنگار خو وظیفش و جایگاهش معلومه که.
با آرزوی موفقیت این کامنتم رو توی دوتا مطلب کپی میکنم امیدواریم بدون سانسور اسامی منتشر کنید.
من الله التوفیق
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
2
1
سلام. خسته نباشید میگم این حمزه احیانا شما نبودید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
1
(کارشناس متخصص حرفه مربیگری) !!!!
چه واسه خودش کلاس گذاشته کارشناس ته جدول فولادو نابود کرد خدا ازش نگذره
هوادار فولاد
|
United States of America
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
1
اسکوچیچ اگر مردی و شعور فهم داری فقط برو ؟ فقط برو؟ قبل از اینکه با روش های بدی تو را بیرون کنند فقط برو ؟ که صبر ما هم حدی دارد؟ خجالت بکش ؟ خودت هستی؟
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
2
خدارو شکر این نشون میده که اسکو ودلال ها سایت خوزستان اسپورت و کامنت های ما رو می خونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
2
آقا یک کلام اگر اسکوچیچ راست میگه که داره بهترین نوع تمرین را به بازیکنان فولاد آموزش میده چرا نتایچ او در یک نیم فصل فقط سه تا مساوی و یک برد یک هیچ آن هم در دقیقه نود و در زمین خودش . آیا این بهترین تمرین اوست .
آیا این بهترین تمرین اروپایست که در کتاب ]ن مرد هلندی بچاپ رسیده است. من بعنوان فقط یک بیننده فوتبال فقط میتوانم بگویم اسکوچیچ برایت متاسفم که حتی به خودت هم دروغ میگوئی
مدرس زبان انگلیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
2
این متنی که آقای اسکوچیچ نوشته سرشار از اشتباهات دستوریه. اگه یک زبان آموز من این طوری می نوشت، صد در صد درس نگارش انگلیسی رو می افتاد. البته به خاطر به کار بردن واژه بسیار بی ادبانه stupid باهاش برخورد می کردم.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
2
بابا کدوم کتاب تیمو داره نابود میکنه اگه جلوشو نگیریم
باید بازور هم که شده قانعش کنیم استعفا بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
1
خواهشا این کتاب را از اسکوچیچ بدزدید
پس با این حساب تمام بدبختی ما از همین کتاب است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
1
از همان اول هم میدانستم که اسکوچیچ چیزی از خودش ندارد
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
1
سایت ورزش سه خوب رسوا شد با اون مربی کرواتش . از رو کتاب برامون تمرین در میاره . بدبختمون کردی اسکو چه میخای از جونمون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها