به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

سلیمانی: بازی مقابل قهرمان جهان سخت بود

سلیمانی: بازی مقابل قهرمان جهان سخت بود

خوزستان اسپورت-  سرمربی خوزستانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از باخت تیمش برابر تیم ملی فوتسال بانوان برزیل گفت: رقابت سختی را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازی با تیم قهرمان جهان به ما یادآور یک نکته بود که برای بهتر شدن باید خیلی کار کنیم. اگر قرار است در مسابقات مهمی مانند جام جهانی حضور داشته باشیم، باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: بازی در مقابل تیم قهرمان جهان کار بسیار سختی بود. زمانی که بازیکنان تیمت به لحاظ روحی و جسمی (سفر طولانی) بسیار خسته هستند، باید منتظر هر گونه نتیجه ای بود. به هر حال این بازیها به ما درس زیادی داد تا بیشتر کار کنیم و در آینده موفق تر شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قهرمان آسیا شدن نباید ما را مشغول خودش کند. باید بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شوند تا در دو سال اینده از عنوان قهرمانی آسیایی خود دفاع کنیم.

وی درباره دیدار بعدی مقابل کاستاریکا اظهار کرد: بازی با کاستاریکا برای ما ساده نخواهد بود و قطعا با بازیکنان صحبت خواهم کرد تا آنها آماده بازی برابر این تیم شوند و بتوانیم برنده مسابقه شویم.

جام جهانی فوتسال بانوان با حضور 8 تیم به میزبانی گواتمالا در حال برگزاری است که ایران در دو مسابقه خود مقابل پرتغال و برزیل شکست خورده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها