به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

روشنایی: استقلال خوزستان لیست مازاد ندارد

روشنایی: استقلال خوزستان لیست مازاد ندارد

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کادر فنی از عملکرد بازیکنان تیم رضایت دارد و اسم هیچ کدام از بازیکنان را برای قرار گرفتن در لیست مازاد نیم فصل اعلام نکرده است.

بهمن روشنایی در گفت‌وگو با خوزستان اسپورت، در رابطه با آخرین وضعیت استقلال خوزستان، اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. دیروز یک بازی تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان آماده دیدار با راه آهن در تهران می‌شوند و مصمم هستند که امتیازات لازم را در این دیدار کسب کنند.

وی در خصوص این نظریه که ممکن است تیم استقلال خوزستان بدلیل جوانی بازیکنانش نتواند جایگاه فعلی را تا پایان لیگ حفظ کند، عنوان کرد: مربیان تیم در کنار مسائل فنی روی مسائل روحی روانی بازیکنان به خوبی کار می‌کنند تا بچه‌ها در تمامی مسابقات با انگیزه بالا در مقابل حریفان ظاهر شوند و انشاءالله این روند در مسابقات بعدی و دور برگشت ادامه پیدا کند.

روشنایی ادامه داد: وقتی تیمی بعد از 12 مسابقه در بالای جدول ایستاده و فراز و نشیب زیادی نداشته، طبیعی است که توان ماندن در صدر جدول را دارد. مدیران باشگاه هم تلاش می‌کنند تا بازیکنان و مربیان هیچ کمبودی را احساس نکنند. من به موفقیت استقلال خوزستان در پایان فصل خوشبینم و امیدوارم که مقامی در خور نام و شأن فوتبال خوزستان کسب کنیم.

سرپرست تیم استقلال خوزستان افزود: این نکته را باید اضافه کنم که گرفتن امتیاز در نیم فصل دوم برای همه تیم های حاضر در لیگ برتر سخت می‌شود ولی طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در دور برگشت مثل دور رفت موفق عمل کنیم.

بهمن روشنایی در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت، درباره نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر و اینکه آیا استقلال خوزستان لیست مازاد یا لیست خرید خواهد داشت، توضیح داد: کادر فنی از عملکرد بازیکنان تیم رضایت دارد و تا امروز اسم هیچ کدام از بازیکنان را برای قرار گرفتن در لیست مازاد نیم فصل اعلام نکرده است. اما در رابطه با اضافه کردن بازیکنان جدید، چنانچه مربیان برای جذب بازیکن خاصی اعلام نیاز کنند، باشگاه استقلال خوزستان برای این کار اقدام خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
1
توروخدا آقای روشنایی به گواردیولا بگید که الجبوری روازفولادنوین بیارن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها