به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۱

تمرین فولاد خوزستان بدون حضور مربیان

به دلیل پوشش اخبار مربوط به آخرین روز نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر فوتبال ایران، گزارش تمرین سه شنبه شب فولاد خوزستان با ساعاتی تأخیر منتشر می شود.
دومین جلسه تمرین تیم فولاد خوزستان پس از خاتمه تعطیلات میان فصل لیگ برتر، در غیاب چند مربی این تیم برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان فولاد خوزستان سه شنبه شب در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز گرد هم آمده و به مدت 90 دقیقه زیر نظر دو مربی کروات به تمرین پرداختند. این تمرینات که با نظارت کرونو ملاد رندولیچ مربی بدنساز و نناد نیکولیچ کمک مربی فولاد خوزستان انجام شد، به کارهای هوازی و تمرین حفظ توپ اختصاص داشت.

دراگان اسکوچیچ که برای پیگیری امور مربوط به نقل و انتقالات تیم فولاد در دفتر مدیرعامل باشگاه حضور داشت، غایب اصلی تمرین بود و کورش بختیاری زاده کمک مربی فولاد نیز برای ترجمه صحبت های اسکوچیچ، همراه با این مربی به ساختمان مرکزی باشگاه رفته بود. نعیم سعداوی دیگر مربی فولاد به دلیل سفر خارجی در تمرین شرکت نداشت.

بختیار رحمانی کاپیتان فولاد هم که پیگیر امور مربوط به کارت معافیت سربازی است، کماکان به تمرینات بدنسازی اختصاصی زیر نظر مربیان بدنساز مشغول بوده و فعلاً در تمرینات تیم سرخ پوش اهواز حاضر نمی شود.

اما در تمرین سه شنبه شب فولاد خوزستان، الویس نونگ و شهاب کرمی نیز حضور پیدا کردند. الویس نونگ که با کمی تأخیر به ایران بازگشته بود نتوانست روز دوشنبه در اولین تمرین فولاد حاضر شود. همچنین شهاب کرمی که روز دوشنبه برای پیگیری امور کارت معافیت سربازی در تمرین فولاد غیبیت داشت، سه شنبه همراه با سایر همبازی هایش تمرین کرد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که اتفاق مهم در تمرین سه شنبه شب فولاد خوزستان، ترک اجباری تمرین از سوی ایمان موسوی بود. در اواسط تمرین از طریق پزشک تیم فولاد به موسوی اعلام شد که از دفتر باشگاه تماس گرفته و خواهان حضورش در ساختمان باشگاه شده اند. احضار موسوی به باشگاه فولاد به درخواست اسکوچیچ صورت گرفت و سرمربی فولاد تلاش داشت که این بازیکن را برای معاوضه با سیدجلال رافخایی قانع کند که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

تمرینات فولاد خوزستان کماکان در اهواز پیگیری خواهد شد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها