به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

حنطه یا اسکوچیچ؛ کدام زودتر اخراج می‌شود؟

حنطه یا اسکوچیچ؛ کدام زودتر اخراج می‌شود؟

سمیرا شیرمردی - ایران ورزشی
هفته دوازدهم لیگ برتر با اتفاقات عجیب و غریبی به پایان رسید. با اتفاقاتی مثل حمله‌ور شدن هواداران اهوازی به رختکن تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان تا شکسته شدن سر مامور نیروی انتظامی و البته شیشه‌های اتوبوس استقلال و همچنین اتفاقات تکراری مثل اشتباهات داوران و شعار هواداران علیه سرمربی یا مدیرعامل تیم.

این هفته شاید یکی از پرحادثه‌ترین هفته‌ها بود که البته این حوادث شاید تنها به هواداران فولاد خوزستان ارتباط داشته باشد. به هواداران عصبانی و معترضی که مدت‌هاست به نتایج ضعیف تیم اعتراض دارند اما هیچ جوابی دریافت نمی‌کنند.

به هر حال با اتفاقاتی که در بازی فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران رخ داد، به احتمال خیلی زیاد هواداران این تیم برای بازی بعد محروم خواهند بود. البته این احتمال هم وجود دارد که دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد هم با محرومیت مواجه شود. چرا که ظاهرا ناظر بازی معتقد است اسکوچیچ با اعتراض‌هایی که داشت باعث تحریک هواداران شد. پس بدون شک به زودی شاهد یک رای سختگیرانه از سوی کمیته انضباطی خواهیم بود.

هر چند که به نظر نمی‌رسد هواداران اهوازی آرام شوند و دیگر اعتراضی نداشته باشند چرا که وقتی نظرات پایین مصاحبه‌ها و مطالب مربوط به دراگان اسکوچیچ و علیرضا اژدری‌زاده را می‌بینیم، متوجه می‌شویم که آنها هنوز هم عصبانی هستند و تا زمان تغییر و تحولات در فولاد، آرام نمی‌نشینند.

در هر صورت شاید خیلی‌ها فکر کنند که محرومیت هواداران فولاد خوزستان می‌تواند به این تیم تا حدودی کمک کند. کمک برای اینکه در جوی آرام بتوانند پیروزی به دست بیاورند و از عصبانیت هواداران کم کنند اما بازی بعدی فولاد خوزستان در اهواز خواهد بود و آن هم با حضور تماشاگران. چرا که فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر، میهمان استقلال اهواز است. آن هم در ورزشگاه تختی.

پس با توجه به این مساله و البته مرکزیت ورزشگاه تختی و دسترسی آسان به آن، بدون شک این بار هم شاهد حضور هواداران زیادی در ورزشگاه خواهیم بود. هوادارانی که اگرچه طرفدار 2 تیم متفاوت هستند اما دغدغه مشترکی دارند و آن هم چیزی نیست جز تغییر و تحول در تیم یا باشگاه.

در واقع دربی اهواز، در این هفته می‌تواند یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ به حساب بیاید. دربی تیم‌های پایین جدولی که هوادارانش نگران سقوط هستند.

در یک طرف فولاد خوزستان قرار دارد که هوادارانش بارها به نتایج ضعیف اعتراض داشتند و البته منتظر جواب و تغییر و تحول بودند اما جوابی نگرفتند. در طرف مقابل هم استقلال اهواز ایستاده که برای حفظ سهمیه لیگ برتری استان آمده اما هیچ کاری نکرده و یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به حساب می‌آید.

به هر حال هواداران 2 تیم برای این بازی، با توپ پر به ورزشگاه می‌روند و منتظر تغییر و تحول هستند. حالا باید دید اعتراض‌ها و البته انتظار برای تغییر و تحولات در کدام تیم زودتر رخ می‌دهد؟ فولاد می‌بازد و اسکوچیچ یا اژدری‌زاده رفتنی خواهند بود یا اینکه استقلال اهواز شکست می‌خورد و علی حنطه اخراج خواهد شد؟

اینها گمانه‌زنی‌هایی است که قبل از دربی 2 تیم بحران‌زده وجود دارد. 2 تیم اهوازی که با امتیاز مشابه 6 در ته جدول قرار دارند و از الان برای رهایی از خطر سقوط دست و پا می‌زنند. دست و پا زدن‌هایی که البته تا الان فایده‌ای نداشته و هیچ اتفاق مثبتی را رقم نزده. حالا باید دید بازی این هفته فولاد خوزستان و استقلال اهواز که دوشنبه آینده به میزبانی آبی‌ها و با حضور تماشاگران در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود، چه اتفاقاتی را رقم خواهد زد.

توضیح تکمیلی اینکه علی حنطه در پایان جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز در سمت خود ابقا شد و در بازی با فولاد خوزستان روی نیمکت تیمش می‌نشیند ولی دراگان اسکوچیچ که از حضور روی نیمکت فولاد در بازی با استقلال اهواز محروم است، این پیام را از مدیرعامل باشگاه فولاد دریافت کرده: از استعفای شما استقبال می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
4
انشالا اسکوچیچ به این بازی نرسه چون دیگه چشم دیدنشو نداریم . حنطه چارتا بازی اومده بهش اولتیماتوم دادن ولی اسکوچیچ راحت برا خودش میخوره و میبره اب از اب تکون نمیخوره
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
7
کسی از استقلال اهواز انتظار نتیجه گرفتن نداره. تیمی که یک هفته قبل از لیگ بسته شد. پول و بازیکن کافی نداره. اما فولاد با فول امکانات و قرارداد دو میلیاردی جناب اسکوچیچ و اردوهای داخلی و خارجی آبروی فوتبال خوزستان زیر سوال برده. معلوم نیست تا کی قراره این وضعیت ادامه داشته باشه.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
5
اسکو نباید به این بازی برسه دیگه با این وضعیت موندن اسکو توهین امیزه
گرچه با زیرکی کاری کرد که داور اون رو اخراج کنه بازیهای بعد هم که یا بدون تماشاگره یا بیرون از خانه فکر همه جا رو کرده به خیال خودش اما کور خوندی روزهای اخرته پولکی دروغگو
جباری
|
Germany
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
3
لعنت به هردوتاشون
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
4
اژدری واسکوچیچ وحنطه بایدازفوتبال خوزستان برن بیرون..ومردپاک فوتبال خوزستان جناب آقای دهکردی وحاج حسین فرکی وآقابختیاری زاده برگردند...کاش دهکردی هم یه سری به ورزش خوزستان بزنه وببینه چقدعاشقشن مردم...برگرد
jafar
|
Switzerland
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
4
معتقدم نباید پول مفت به اسکو و مدیر برنامه اش داد و قصر در بروند . باید همان بلایی که سر موسوی درآورد را سرش در بیاریم یعنی یا زیر نظر یک مربی ایرانی کار کند یا بره در تیم های پایه فولاد و یا اینکه استعفا بده . ببینید اگر مسئله پرداخت پول اسکو بود که مسئله خیلی راحت حل میشه مثلا فقط قرارداد خان زاده ۶۰۰ میلیون بوده بنابر این به خاطر نتایج بد فولاد میشه چند بازیکنی را که به سفارش اسکو و از طریق کانال خاص به تیم آمدند را جریمه نقدی کرد و پول اسکو را داد و یا با محاکمه کردن دلال ها و کانال خاص میشه پولی را که به ناحق به جیب زدن و باعث تضعیف تیم و ناراحت کردن مردم استان و مسائل غدیر شدند را از آنها گرفت . مسلما این اشخاص باید جریمه بشن ولی پول آن باید صرف هزینه جهت خرید مربی و بازیکنان جدید بشه . خواهشمند است خوزستان اسپورت صحبت مرا به گوش مسئولین استان برساند متشکرم.
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
3
واقعا شرمشون باد بى خاصيتا هر دوتاشون آبروى اهواز رو بردن
. اهواز به اين سادگى نميباخت . الان از هرچه لنگى ميبازن و از هر چه بازيكن بى غيرت به تيم هاى اهوازى اورده شدند.
لعنت به هر دوتاشون .
مرده شورشون ببرن
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
2
هیچکدوم
فولاد باز هم شکست میخوره ولی باز به اسکو جیچ فرصت داده میشه و اخراج نمیشه
اميرحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
1
1
حنطه جز خالي بندي چيزي نداره اينكه به بازيكنان غيربومي ميگه تيم راگرم كنيد بعد بازيكنان خوزستانى اعتراض كه ميكنند پشت تيريبون ميگه اونها از طرف تيمهاي تهراني پيشنهاد دارند اونها از مردم خوزستان دفاع كردند خالي بند
شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
0
با تشکر از خانم شیرمردی که همیشه تحلیلیهای زیبایی درباره فولاد می نویسن . کاش روزی برسه که فولاد بدون اسکوچیچ رو ببینم . می ترسم سکته کنم با این نتایج فولاد و روز اخراج اسکوچیچ زنده نباشم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها