به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

نامه وارده/اتفاقات غدیر و انتقادات رسانه‌ها

نامه وارده/اتفاقات غدیر و بازی رسانه‌ها

خوزستان اسپورت- عدنان جابری، از طرفداران تیم فوتبال فولاد خوزستان، پیرو اتفاقات روز جمعه در استادیوم غدیر اهواز و واکنش رسانه‌های گروهی، متنی را نوشته و برای خوزستان اسپورت ارسال کرده است. این متن را بخوانید:

تیم فولاد خوزستان شکست دیگری را در کارنامه خود ثبت کرد. شکستی که حواشی زیادی بدنبال داشت اعتراض هواداران بعد از شکست که منجر به شکستن صندلی‌ها و شیشه‌های ورودی جایگاه ویژه شد.

اما بعد از این اتفاقات تلخ خیلی از رسانه‌ها دست به قلم شدند و سعی داشتند این اتفاقات را به یک اشتباه داوری در به ثمر رسیدن گل دوم ربط دهند، درحالی که علت تمام این اتفاقات مربوط به وضعیت نابسامان تیم است. وضعیتی که مسبب آن مدیریت ضعیف فعلی می‌باشد، گرچه اتفاقات افتاده از سمت اغلب هوادران خوزستانی محکوم می‌باشد.

متأسفانه در این شرایط خیلی از رسانه‌ها بعد از اتفاقات استادیوم الغدیر دست به قلم شدند و تا توانستند علیه فوتبال دوستان خوزستانی تاختند و طوری در اخبار خود وانمود کردند که انگار همه هوادران دست به اینکارهای ناشایست زدند. من به نمایندگی از همه هوادران فولاد درحد چند خط صحبتی با این رسانه دارم:

1_ روز جمعه همه اتفاقات تلخی را شاهد بودیم و شما بعنوان یک رسانه و برحسب وظیفه خود آنها را منعکس کردید ولی تا به اینجا هیچگونه اشاره‌ای به عامل این اتفاقات نکردید و مثل خیلی‌ها دلیل این اتفاقات را به یک خطای معمولی نسبت دادید، درحالی که اشتباهات داوری مقابل تراکتور خیلی بدتر از بازی استقلال بود.

2_ در خرداد ماه امسال وقتی که مدیریت باشگاه فولاد بدلیل کاهش بی مورد و هدف دار بودجه باشگاه دست به استعفای دسته جمعی زد هیچکدام از سایت ها و روزنامه‌های شما خبری از این اتفاق منعکس نکردند و آقای دهکردی مرد پاک و زحمتکش فوتبال ایران غریبانه و بی سروصدا خانه نشین شد. رفتنی که خبر از اتفاقات تلخ برای فوتبال خوزستان می‌داد که اخر هم اینگونه شد. مخصوصا برنامه نود که ادعای بی‌طرفی می‌کند و دم از حمایت از تیم های سازنده می‌زند، هیچگونه خبر و تحلیلی درباره این استعفاها نداد.

3_ هنگامی که هواداران فهیم فولادی در چند نوبت اقدام به اعتراضات مسالمت آمیز نمودند، هیچکدام از رسانه‌ها حرفی نزدند که همه بدانند یک تیم ریشه‌دار و سازنده در حال نابودیست تا بلکه راه چاره‌ای برای مشکلات تیم پیدا کنند. همان برنامه نود عدالت خواه شما در تمام این مدت ضعف تیم، هیچوقت اقدام به ریشه‌یابی باخت های سریالی فولاد نکرد، در حالی که اگر یک تار مو از استقلال یا پرسپولیس کم می‌شد، زمین و زمان را به هم می‌دوخت.

4_ حالا یک اتفاق تلخ که نتیجه تمام اتفاقات گفته شده می‌باشد، یک سوژه خوب و مناسب برای اخبار و جذب مخاطب شده است در حالی که هیچکس امضای طومار فولادی‌ها را ندید و چیزی که دیده شد، شکسته شدن چند صندلی و شیشه بود.

در پایان بازهم اتفاقات الغدیر را محکوم می‌کنیم و به همه ایرانیان می‌گوییم که ما همه هموطن هستیم و باهم برادریم. ما در اهواز یک تیم خوب داشتیم که تنها دل خوشی ما بود که دارند آن را ازما می‌گیرند و ما چاره‌ای نداریم جز اینکه فریادمان را برسانیم. شما هم بیایید به ما کمک کنید.

من الله التوفیق. هموطن اهوازی شما. عدنان جابری.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
1
6
تا زمانی که اژدری اسکوچیچه اخراج نکنه خشم هوادارا آروم نمیشه
پاسخ ها
یه خوزستانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
شرمنده اشتباهی بهت منفی دادم
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
8
با تشکر از اقای جابری که حرف هواداران مظلوم فولاد رو منعکس کردن
جالبه که دیروز خبر ورزشی حین اعلام خبر باخت رئال مادرید مقابل بارسلونا یه گوشه هم به هواداران فولاد زد که بله به رغم شکست سنگین رئال مادرید نه شیشه ای شکست و نه سنگی پرتاب شد وتنها با تکان دادن دستمالهای سفید اعتراض خود را نشان دادن
یکی نیست بگه اخه اساتید رئال مادرید در حال که رده ی دوم جدوله بعد از باخت اعتراض کردن و باشگاه فرداش جلسه گذاشت که ایا با بنیتس ادامه بدن یا نه ولی مدیران ما فولاد رو نابود کردن به انواع اعتراضات مسالمت امیز به اعتنایی کردن تا کارد به استخوان هواداران رسید
همین برنامه نود که به چیپ ترین و سخیف ترین موضوعات در مورد باشگاههای سرخابی می پردازه حاضر نشد در حد یه خبر کوتاه به بحران به وجود امده در یکی از بزرگترین و سازنده ترین باشگاههای کشور اشاره کنه چرا راه دور بریم همین سیمای مرکز خوزستان هیچ گونه بازتابی از مشکلات باشگاه فولاد منعکس نکرد و تریبون برنامه هاش در دست ادمهایی که جز به تاسف نمیشه از اونها یاد کرد اما حالا ببینید بعد از اتفاقات غدیر نگاهها به این سمت جلب شد اون هم نه برای ریشه یابی مشکل که برای شماتت مردمی که تمام راههای متمدنانه رو امتحان کردن اما هیچ کس پاسخ گو نبود
مطمئن باشید اگه به خواست مردم رسیدگی نشه هواداران فولاد ارام نخواهند گرفت
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
3
اسکوهیچ چند بار گفته باید ماموریتم در فولاد را انجام دهم. فکر کنم ماموریتش بردن تیم به دسته یکه بخاطر همین هیات مدیره اخراجش نمیکنه و این اتفاقات میفته
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
6
حالا ببینید برنامه ی نود رو فردوسی پورچجوری درباره این اتفاقات حرف میزنه یه جوری وانمودمیکنه که انگارفقط ماصندلیهاروشکوندیم همه بافرهنگن مابی فرهنگ...قیافشوهم تصورکنیدوقتی میگه متاسفانه...
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
7
احسنت احسنت
متن زیبایی بود و بشدت تایید میشه یه چیزی هم بگم که فولادی ها هیچوقت نه دست به دامن خبرورزشی شدن نه چشم امید به امثال برنامه ی نود داشتن این قبیل رسانه ها همونطور بهتر که برن درباره ی مدل موی امثال هاشم بیگ زاده آبگوشت خوردن علی پروین خبر رسانی کنن کل درک و فهمشون از فوتبال اینه که برای یه پاس گل یکی دوتا گل زدن توسط امثال جابر انصاری و طارمی کف بزنن و به به کنن
foolad girl
|
Iraq
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
5
واقعا مطلب خوبی بود، آفرین به ایشون.
این از زرنگ بازیای پایتخت نشیناست. اونا حتی خوشحالیای بعد از قهرمانی فولاد رو به تمسخر بازگو کردند تا باز هم شخصیت چیپ خودشون رو نشون بدن.
اسکوچیچ وقتی خانزاده محروم و فشنگی که نمیدونم کجای فوتبال بوده، اورد فولاد نگه داشت، اشاره ای به دلال بازیاش نکردن. حالا که دیگه یه عده ای نتونستن بعد از این همه مدت اعتراض بی سر و صدا خودشون رو کنترل کنند، خوب سوژه ای شده برا شماها؟ متاسفم برای این رسانه ها.
اگه اینقد دنبال تحلیل هستند و خیلی هم مثبت اندیشند، چرا این همه اتفاق افتاد توی باشگاه ندیدند که تحلیل کنند؟
خدا رو شکر که بیت سعید توی همین استان موند و گرفتار این آدما نشد
از خوزستان اسپرت میخوام حتما یه مطلب بذاره خطاب به این آقایون که تا حالا خواب بودند، از به بعد هم کاری به فولاد نداشته باشن. فولاد مال هواداراشه
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
3
اکثر روزنامه ها و سایت ها و صدا وسیما ، حتی سیمای به اصطلاح خوزستان به هیچ عنوان برایشان مهم نیست که تیم فولاد نابود بشه قطعا بعضی ها هم خوشحال میشند(البته با دورود بر خیرنگاران و سایت هایی مثل خوزستان اسپرت )، فولاد برای ما هویت و عشقمون به به جایی که زندگی می کنیم هست خوزستان اگر آدمهای بی مقدار حتی اگر از خودمون کمر به نابودی فولاد گذاشتند ما ساکت نمیشینیم .فوتبال خوزستان همیشه آدم های بزرگی رو از دست داده و آدم های خیلی کوچیکی را جایگزین کرده ولی ما باز نسبت به تیممون بی تفاوت نمیشینیم
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
3
آقای جابری فکر کنم نامه رو اشتباهی فرستادن برا خوزستان اسپورت بخصوص اونجایی که انتقاد کرده چرا از رفتن دهکردی چیزی ننوشتید و اینها.
تا جایی که ما دیدیم اولین رسانه که خبر استعفای هیئت مدیره و مصاحبه هاشون رو منتشر کرد و تا روز تصویب بودجه از فولاد حمایت کرد خوزستان اسپورت بود. سایتهای تهران بخصوص سایت ... که جشن گرفته بودند از رفتن دهکردی و صیادنژاد چون بعد از رفتن این مدیران تونستند به فولاد نفوذ کنند و بازیکنهاشون رو به تیم تحمیل کنند.
رضا فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
2
2
اقای مهندس موسوی منظور ایشون رسانه ملی(البته خاص 2 استان ) بوده است.یکم دقیق بخون.
foolad girl
|
Iraq
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
2
از هوادارای عزیز میخوام که اعتراض خودشون رو با طومار امضاها و درخواست از مسئولین استانی ادامه بدند
نذارید کسی علیه هوادارا مطلب بذاره، دوستاتون هم از این مدل اعتراض کردن منصرف کنید
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
0
باتشکرازمردم فهیم خوزستان. وتشکرخاص ازمتن نوشته شده. چقدتماشاگران فولاد به صورت مسالمت امیز اعتراض کردن چرا مدیرعامل این همه ساکت مانده بود. پیش همه مسولان استان رفتیم چرا کسی نیومد حرفای ماروبشنوه. جالبه رسانه های مرکزنشین وحتی برنامه نود یک بار به نتایج فولاد و کارای اسکوچیچ حرفی نزدن. حالا مردم اهواز شدن مجرم.
اقای فردوسی پور شما وقتی اقای طارمی یک توپ رو خراب کنه نیم ساعت وقت میذارید ولی برا تیم قهرمانی مثل فولاد ربع ساعت تاحالا وقت نذاشتید. برا اقای نویدکیا هم همینطور/ عدالت کجاس/ شما نگران اتوبوس استقلال هستید یامردم خوزستان/ متاسفانه بعضی چیزا باید به این شکلی که دیدید حل بشه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
0
#دهکردی باید برگردد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها