به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

چهار فوتسالیست خوزستانی راهی گواتمالا شدند

فوتسال بانوان

افشین احمدی
خوزستان اسپورت- چهار بازیکن خوزستانی همراه با تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان راهی مسابقات جام‌جهانی کوچک عازم گواتمالا در منطقه آمریکای مرکزی شدند.

به گزارش خوزستان‌ اسپورت، سحر پاپی، زهره میثمی، سهیلا ملمولی و طاهره مهدی‌پور چهار بازیکن خوزستانی حاضر در فهرست 14 بازیکن نهایی این تیم برای حضور در مسابقات جام‌جهانی کوچک هستند.
 
هدایت این تیم نیز بر عهده خانم فروزان سلیمانی است که از جمله مربیان موفق و باسابقه خوزستانی در رشته فوتسال بوده و عنوان قهرمانی آسیا را نیز با این تیم کسب کرده است.
 
سلیمانی در‌خصوص این مسابقات می‌گوید: این تورنمنت، تورنمنت بین‌المللی بسیار بزرگی است و نباید از حریفانمان بترسیم. باید از تجربیات خود استفاده کنیم و بازی‌های خوبی از لحاظ فنی به نمایش بگذاریم. البته صعود از گروه چندان راحت نیست ولی همه هدف ما این است که بهترین عملکرد را از خود به جا بگذاریم.
 
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مورد حریفان این تیم نیز گفت: بازیکنان ما در گذشته با تیم‌های برزیل، پرتغال و کاستاریکا بازی کرده‌اند که نتیجه را در مقابل برزیل و پرتغال واگذار کرده و در مقابل کاستاریکا به پیروزی رسیده‌اند. تمام تلاشمان را برای اجرای بهترین بازی در مقابل حریفان سرسخت و قدرتمند خود به کار خواهیم گرفت.
 
پیش از سفر تیم ملی فوتسال بانوان به رقابت‌های جام جهانی کوچک در گواتمالا، بازیکنان این تیم با امضاء بر روی پیراهن تیم ملی فوتسال، این پیراهن را به یک کودک سرطانی اهداء کردند.
 
گفتنی است تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان پس از کش و قوس‌های فراوان در زمینه اخذ ویزای گواتمالا و همکاری نکردن مقامات فدراسیون فوتبال گواتمالا، در نهایت با پیگیری‌های مسئولان وزارت امور‌خارجه و دستور ویژه رییس جمهور، موفق به انجام این سفر و حضور در مسابقات شد.
 
مسابقات جام‌جهانی کوچک در دو گروه چهار‌‌تیمی برگزار می‌شود که تیم کشورمان در گروه اول با تیم‌های برزیل، پرتغال و کاستاریکا هم‌گروه است و باید طی روزهای سوم تا پنجم آذرماه به مصاف این حریفان برود ضمن اینکه در گروه دوم نیز تیم‌های ژاپن، اسپانیا، روسیه و گواتمالا حضور دارند.
 
این مسابقات از سال 2010 برگزار می‌شود اما تحت نظارت فیفا نیست و بدین دلیل، از آن به جام‌جهانی کوچک یاد می‌شود. برزیل قهرمان بلامنازع این تورنمنت است و در هر پنج دوره قبلی قهرمان شده و پرتغال با سه نایب قهرمانی و یک عنوان سومی و اسپانیا با دو نایب قهرمانی و سه عنوان سومی نیز از جمله دیگر تیم‌های پرافتخار این مسابقات به شمار می‌روند.
 
تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در سال‌های 2010، 2011 و 2014 در این مسابقات حضور نداشته و تنها در دو دوره در سال‌های 2012 و 2013 حضور داشته که نتیجه آن، کسب عنوان هفتمی در سال 2012 و عنوان پنجمی در سال 2013 بوده و حضور در مسابقات پیش رو، سومین حضور بانوان فوتسالیست ایران محسوب می‌شود.

برچسب ها: فوتسال بانوان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
6
اهای مردم ایران...........
بدونید که ... خوزستاااااااااااااااااان برزیلتههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
1
0
آهای همه ایران میدونه آبادان برزیلته .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها