به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

کریمی: عالیشاه پای من را شوت کرد

اظهارات بازیکنان استقلال اهواز در آزادی

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: امید عالیشاه صد درصد روی من مرتکب خطا شد و گل پرسپولیس درست نبود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پرویز کریمی پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید بگویم امید عالیشاه صد درصد روی من مرتکب خطا شد. او پای مرا نزد، آن را بلکه شوت کرد. متأسفانه مشکلات داوری کماکان ادامه دارد اما خوشبختانه شجاعت را در داور دیدم که گفت «شاید در آن صحنه اشتباه کرده باشم». همین که داور قبول کرد در آن صحنه به ضرر ما سوت زده، جای خوشحالی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما مدت‌هاست مربی دروازه‌بان ندارید؟ گفت: من بیش از یک ماه است که به تنهایی تمرین می‌کنم و مربی ندارم. چند بار این موضوع را به مسئولان باشگاه گفته‌ام. مهدی ثابتی یکی دو روز آمد و به عنوان مربی با من تمرین کرد اما با باشگاه به توافق نرسید. دروازه‌بانی نیاز به مربی دارد که تخصص آن را داشته باشد و هرکسی نمی‌تواند با دروازه‌بان تمرین کند. از مسئولان تیم می‌خواهم با وجود مشکلاتی که داریم، حداقل از نظر فنی این امکان را فراهم کند که مربی دروازه‌بانی مرا تمرین دهد.

دروازه‌بان تیم استقلال اهواز در خصوص اینکه در دو صحنه موقعیت‌های تک به تک را از طارمی گرفت، تصریح کرد: من بازی‌های مهاجمان حریفان را همیشه نگاه می‌کنم و سبک کار طارمی را می‌دانستم. خوشحالم از اینکه حداقل آبروداری کردیم که به این شکل ببازیم ولی حق‌مان باخت نبود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
5
واقعا امروز حقتان باخت نبود و مطمئنا اکثر فوتبالی ها این بازی را حتی با نتیجه یک هیچ بنفع پرسپولیس ولی استقلال اهواز را برنده میدانند تازه اگر از سوی داور عدالت رعایت میشد استقلال اهواز میتوانست همانگونه که در زمین برنده بود در نتیجه هم برنده باشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
3
پرويز كريمي عملكرد خوبي داشت انشاله بازي به بازي تيم بهتر بشه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
2
ممنون از بازی خوبت امیداوریم همیشه موفق باشی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها