به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

کعبی: بازیکنان جدید فولاد به درد نمی‌خورند

کعبی: بازیکنان جدید فولاد به درد نمی‌خورند

خوزستان اسپورت-  بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان با تقبیح اتفاقات روز گذشته بازی فولاد خوزستان و استقلال، گفت: با این اتفاق هم سکوها و تجهیزات ورزشگاه تخریب شد و هم هواداران فولاد جریمه می‌شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین کعبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اتفاقات روز گذشته بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران اظهار کرد: آیا با شکستن سکوها و تخریب تجهیزات ورزشگاه نتیجه بازی تغییر کرد؟ آیا فولاد با این کار 3 بر صفر پیروز شد؟ این اتفاق موجب جریمه سنگین هواداران و فولاد خواهد شد. خبرنگاران، بازیکنان و تماشاگرانی که فقط فوتبال نگاه می‌کنند چه گناهی دارند. با این کار همه متهم می‌شوند. کسانی که جنبه باخت ندارند به ورزشگاه نیایند و این محیط را آلوده نکنند.

او یادآور شد: به یاد دارم زمانی را که تیم حسین فرکی در ورزشگاه غدیر شکست می‌خورد اما هواداران ایستاده این تیم را تشویق می‌کردند. چرا باید این اتفاقات بیفتد؟ باید به این تیم کمک شود تا بار دیگر از زمین برخیزد. الان هواداران محروم خواهند شد و از مدیریت باشگاه می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کند.

بازیکن سابق فولاد با بیان اینکه اتفاقات روز گذشته موجب جریمه باشگاه، هواداران و تخریب زیرساخت‌های فوتبال خوزستان خواهد شد، گفت: واقعا از این اتفاقات ناراحتم و اتفاقات روز گذشته شایسته فوتبال خوزستان نیست. بعضی‌ها باید دلشان به حال این فوتبال بسوزد. من در خوزستان بزرگ شده‌ام و فوتبال را در فولاد یاد گرفتم. با شکست فولاد، ما، تماشاگران و هواداران این تیم ناراحت می‌شویم. اگر به جای هواداران چلسی بودیم چه کار می‌کردیم؟ آنها برای فوتبال هزینه کرده‌اند اما باز هم با نتایج تیم‌شان ناراحت نمی‌شوند ولی ما که پولی هم خرج نمی‌کنیم زیرساخت‌ها را از بین می‌بریم.

کعبی تاکید کرد: نمی‌دانم چرا لفظ فوتبال حرفه‌ای را به کار می‌بریم. فقط مقابل دوربین می‌آییم و می‌خندیم و می‌گوییم فوتبال حرفه‌ای شده است. ما از فوتبال آسیا عقب‌تر هستیم و باید این موضوع را قبول کنیم. دعا می‌کنم فوتبال خوزستان سر و سامان بگیرد. مدیران این باشگاه را می‌شناسم و می‌دانم از دلسوزان فوتبال هستند. فشار زیادی بر روی اسکوچیچ و دستیارانش است و باید به آنها کمک کنیم تا از این وضعیت خارج شوند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اظهار کرد: فوتبال در حمله مشکل دارد. در زمان فرکی و سال گذشته اسکوچیچ این تیم فوتبال زیبایی را انجام می‌داد اما الان این تیم مشکل دارد. امیدوارم این تیم امسال در لیگ ماندگار شود. این تیم از لحاظ روحی مشکل دارد و باید به سرعت مشکلات برطرف شود.

او با اشاره به یارگیری ضعیف فولاد در فصل نقل و انتقالات، گفت: بازیکنانی که به فولاد آمدند در حد فوتبال خوزستان نیستند و به درد فولاد نمی‌خورند. این بازیکنان در تیم‌های خودشان هم بازی نمی‌کردند چه برسد که در فولاد بازی کنند. فولاد مربی خوبی دارد اما نمی‌دانم این بازیکنان با دستور چه کسی جذب شده‌اند. اگر در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کنند فولاد در لیگ باقی می‌ماند.

کعبی گفت: شک نکنید فولاد در لیگ می‌ماند. فقط باید به سرعت مشکلات برطرف شود. نمی‌دانم چرا در ابتدای فصل مربی خوب فولاد نوین را در کنار اسکوچیچ حفظ نکردند؛ مربی‌ای که توانسته بود فولاد نوین را از لیگ دو به لیگ برتر بیاورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
12
حرف دل ما را زدی. وجدانا چرا باید پیراهن 23 ایمان مبعلی به تن حسین مالکی باشه؟ فولاد جای امثال فشنگچی و دغاغله و بهمن کامله؟ اینا مثلا جای بختیار رحمانی و آرش افشین و ایوب والی رو گرفتند؟ یا سلطان حسین ابراهیمی که پیراهن شماره 7 سروش رفیعی رو غصب کرده باید فیکس فولاد باشه؟
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
1
3
حق با آقای کعبی هست
تیم به نظر من مشکل بازیکن داره حداقل ۵ بازیکن
لعنت به دلال ها
امیدوارم اس اس تو لیگ بمونه واقعا واسه منه خوزستانی افت داره که مجری بگه خوزستان توان اداره سه تیم رو نداره بابا نفت آبادان یه زمانی غولی بود برای خودش
یه نکته یک سری هوادارای اس اس اهواز بیاد این تیم اس خوزستان رو راه انداختن الان دوم جدوله
رضا از کرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
4
حرف دل همه رو زدی امیدوارم به گوششون رسیده باشه و به زودی از فولاد برن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
5
(اما نمی‌دانم این بازیکنان با دستور چه کسی جذب شده‌اند)
حسون جان عالم و ادم میدونن به دستور دلال معروف جذب شدند و مربیان ما اطاعت کردند چون مجبورند بدبختا باید به فکر زندگیشون باشن حق داشتن بیت سعید و زبیدی و جانفزا و عقیل کعبی خط بزنن بجاشون چندبرابر پول بدن دغاغله و ایراهیمی و فشنگچی و مالکی بیارن
هادی ابن الخفاجیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
1
6
آخه چی فولاد شبیهه چلسیه که با هم مقایسشون میکنی آیا در انجا دلالی شد؟؟
آیا آنجا سیاست وارد فوتبال شد؟
آیا آنجا اگر ده بار به صورت مسالمت آمیز اعتراض میکردند دم مورینیو رو ‌نمیگرفتند بندازن دور؟
چی ما شبیهه آنهاست اونجا برای هوادار احترام میزارند برای حیوان هم احترام میزارند ۶ ماهه داریم داد میزنیم هیچکی توجه نمیکنه خوب انتظار داری هوادر چه کار کنه؟
اقای کعبی شما خودت یک از دلایل سقوط فولاد به دسته یک بودی.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
2
4
بخدا حقته با پتک دهنتو ببوسن .چلسی را با فولاد مقایسه میکنی تو هم چیزی از فوتبال سرت نمیشه.
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
1
3
این هشتمین باخت فولاد بود آنهم از دوازده بازی ؛ بنابر این کلاه خودت را قاضی کن چطور می توانی بگویی که هوادارن جنبه باخت را ندارند ؟ متاسفانه فشارهای روانی باعث بروز این حوادث شده که نباید می شد ولی آنهایی که فولاد را به این روز انداختند باید الان جوابگو باشند و باید محاکمه شوند تا عدالت برقرار شود تا حداقل کمی روح هواداران به آرامش برسد ضمن اینکه تیم احتیاج به تغییرات کلی دارد.
آفتاب سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
1
خوزستان خوزستانی رو می خواد فولاد دیگه جون نداره
girl khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
1
اتفاقا شک نکنید فولاد سقوط میکنه ! مقایسه تون اصلا درست نیس فوتبال ایران کجا و انگلیس کجا ،حتی فولاد فعلی با فولاد مربی دوس داشتنی مون حسین فرکی قابل قیاس نیس ،ما جنبه باخت داشتیم و داریم اما نمیتونیم بعضی آدما رو تحمل کنیم همین ،وقتی فوتبال خوزستان نابود بشه غدیرُ میخوایم چیکار ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
0
خوب گفتي بازيكنان خوب نگرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها