به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

نقش مظلومی در برکناری مربیان لیگ پانزدهم

نقش مظلومی در برکناری مربیان لیگ پانزدهم

 خوزستان اسپورت، مظلومی و تیمش این فصل بزرگ‌ترین عامل برکناری مربیان لیگ برتری بوده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بازی با استقلال مظلومی، سخت‌ترین چالش این فصل مربیان لیگ برتری است. تیمی که تا همین جای فصل چند مربی بزرگ را بیکار کرده و احتمالا تا پایان فصل هم به این روند ادامه خواهد داد.

هفته دوم، ملوان قلعه‌نویی به استقلال باخت و همان زمان ژنرال فهمید ملوان به درد آرزوهای بزرگ او نمی‌خورد. قلعه‌نویی به تهران برگشت و از هدایت ملوان انصراف داد. دو هفته قبل و بعد از برد 3-0 هیچ استقلال مقابل سپاهان هم معلوم بود فرکی دیگر جایی در اصفهان نخواهد داشت. مدیران سپاهان یک هفته صبر کردند و بعد از شروع تعطیلات، سراغ گزینه‌های جدید نیمکت‌شان رفتند.

دو برد پیاپی در لیگ و جام حذفی مقابل فولاد،‌ احتمالا پرونده اسکوچیچ در اهواز را هم می‌بندد.

شیشه‌های شکسته ورزشگاه غدیر و اعتراض تماشاگران، نشان می‌دهد روزهای سلطنت دراگان در این شهر تمام شده‌اند. شاید بعد از این سه نفر، جلالی و تونی باید نگران شغل‌شان باشند.

جلالی با مدیران سایپا مشکل دارد و فقط بخاطر نتایج خوبش در این تیم مانده است. شاید یک باخت به استقلال، بهانه لازم را به مدیران این باشگاه بدهد. اوضاع تونی هم در تبریز خوب نیست و اگر تا هفته چهاردهم روی نیمکت تراکتورسازی بماند، باید منتظر گیوتین استقلال و مظلومی باشد!

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها