به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حنطه: مذاکره با بازیکنان ما غیرحرفه‌ای‌ است

حنطه: مذاکره با بازیکنان ما غیرحرفه‌ای‌ است

خوزستان اسپورت-  سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تأکید کرد که بازیکنان تیمش برای کسب سه امتیاز دیدار فردا با پرسپولیس به تهران سفر کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علی حنطه در خصوص دیدار فردای پرسپولیس و استقلال اهواز در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما در تعطیلات توانستیم به خوبی تمرین کرده و تیم را به نوعی جمع و جور کنیم. در این مدت از نظر بدنی 30 درصد تیم را بالاتر بردیم. البته با مشکلاتی هم روبه‌رو شدیم و تعدادی از بازیکنان‌مان از بین ما جدا شدند، اما می‌توانیم فردا با تمام قوا به مصاف پرسپولیس برویم.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد. ما به خوبی روی این تیم شناخت داریم و روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده‌ایم. امیدواریم که بتوانیم از این مسئله استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: ما برای سه امتیاز به تهران آمده‌ایم، چون دیگر یک امتیاز به کار ما نمی‌آید. می‌خواهیم با کسب سه امتیاز از بازی مقابل پرسپولیس خودمان را از پایین جدول جدا کنیم.

حنطه در مورد مشکلاتی که برای برخی از بازیکنان استقلال اهواز پیش آمده که آنها درخواست کردند از این تیم جدا شوند، گفت: اهواز و استقلال اهواز مهد فوتبال ایران هستند و ما با بازیکنان بومی جای این بازیکنان را پر می‌کنیم، اما خوب نیست که برخی از تیم‌ها در کمال غیرحرفه‌ای‌ گری با بازیکنان ما مذاکره کنند، آن هم بازیکنانی که قرارداد دارند. شما مطمئن باشید بازیکنی که با ما قرارداد 80 میلیونی دارد وقتی پیشنهاد 800 میلیونی می‌گیرد دیگر نمی‌تواند تمرکز داشته باشد. البته من از همین جا اعلام می‌کنم که به این بازیکنان برای جدایی پاسخ مثبت نمی‌دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌خواهد نام این بازیکنان را بگوید، عنوان کرد: فعلاً قصد انجام چنین کاری را ندارم، اما بعد از بازی پرسپولیس این کار را انجام می‌دهم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
4
به سلامتی ...... شما یک امتیاز از پرسپولیس بگیر ما نوکر شما هم میشویم پیروزی پیشکش!!
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
1
2
تیمی که پول نده همینطوری میشه بازیکناش میرن . هوادارا فولاد شاهکار کردن . تا ببینیم هوادارای استقلال اهواز کی از خواب بیدار میشن ملکی رو میندازن بیرون . هوادار باید کار خودتونو انجام بدین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها