به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

یعقوبی: علیه استقلال اهواز توطئه کردند

یعقوبی: علیه استقلال اهواز توطئه کردند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: برخی افراد علیه تیم ما توطئه کردند و بدون تعدادی از بازیکنان به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز در غیاب شش بازیکن بنام های سعید سالارزاده، عادل کلاه کج، محسن حمیدی، طالب ریکانی، علی بیگدلی و مبین میردورقی به تهران سفر خواهد کرد تا مقابل پرسپولیس به میدان برود.

کارون یعقوبی مدیرعامل استقلال اهواز در این رابطه توضیح داد: تعدادی از این بازیکنان با هماهنگی باشگاه و بدلیل مشکلاتی که دارند، در تمرینات اخیر تیم ما شرکت نداشتند و غیبت آنها در بازی مقابل پرسپولیس از نظر باشگاه استقلال اهواز بلامانع است اما برخی از بازیکنان بدون اجازه باشگاه و به دلایل نامعلوم از حضور در تمرینات خودداری کرده‌اند و حاضر نشدند برای بازی با پرسپولیس به تهران بروند.

وی ادامه داد: دو نفر از این بازیکنان از مدتی قبل بدلیل مشکلات شخصی در تمرینات شرکت نداشتند و غیبت آنها از نظر باشگاه بلامانع است. دو نفر دیگر هم نزد من آمدند و ضمن بیان دلایلی اعلام کردند که شرایط روحی مناسبی برای حضور در تمرینات و مسابقات تیم ندارند. من هم پس از مشورت با آقای حنطه، با درخواست آنها برای غیبت در این مسابقه موافقت کردم ولی دو بازیکن از جمع این شش بازیکن بدون هیچ عذر و دلیل موجه از حضور در بازی مقابل پرسپولیس خودداری کرده‌اند و علیرغم اصرار مسئولان باشگاه حاضر به شرکت در تمرینات و همراهی تیم نشدند.

مدیرعامل استقلال اهواز در رابطه با اینکه چه تمهیدات قانونی برای برخورد با این موضوع در نظر می‌گیرد، اظهار داشت: نامه تخلف دو بازیکن را آماده کرده‌ایم و بعد از بازی با پرسپولیس تحویل کمیته انضباطی خواهیم داد. این شکایت را تا آخر دنبال خواهیم کرد تا با این بازیکنان طبق قوانین برخورد شود.

کارون یعقوبی در خصوص دلیل این اتفاقات گفت: از چند روز پیش که با درخواست برخی از افراد مبنی بر انتقال یک بازیکن ایرانی و یک بازیکن خارجی به استقلال اهواز مخالفت کردیم، جوسازی و توطئه بر علیه تیم ما شروع شد. آقایان ضمن جوسازی اقدام به برقراری تماس با بازیکنان ما و تحریک آنها برای عدم همراهی تیم استقلال اهواز در بازی با پرسپولیس کردند.

وی تصریح کرد: این افراد که در تهران مستقر هستند، یا بصورت مستقیم و یا از طریق عواملی که در اهواز دارند، همه روزه با بازیکنان ما تماس می‌گیرند و آنها را تحریک می‌کنند که در بازی با پرسپولیس حاضر نشوند. به تعدادی از بازیکنان استقلال اهواز هم قول انتقال به سه تیم خوزستانی، تهرانی و اصفهانی را داده‌اند.

یعقوبی افزود: استقلال اهواز اگر با تمام بازیکنانش هم برابر پرسپولیس حاضر شود، احتمال دارد که مغلوب شود اما هدف اصلی افراد مذکور این بود که نتوانیم تیم را برای بازی با پرسپولیس جمع و جور کنیم و بعد از اعتصاب بازیکنان نتوانیم در میدان حاضر شویم. یا اگر هم حاضر بشویم، با یک تیم نصف و نیمه به میدان برویم و در یک بازی پخش سراسری جلوی چشم میلیون ها بیننده تلویزیونی، گل های زیادی بخوریم.

مدیرعامل استقلال اهواز اظهار داشت: آقایان شدیداً از ما عصبانی شدند که چرا با حضور بازیکنان پیشنهادی آنها در استقلال اهواز مخالفت کردیم. به همین دلیل می‌خواهند انتقام بگیرند. جا دارد به این افراد اعلام کنم که استقلال اهواز روز جمعه با تعدادی از بازیکنان باتجربه و تعدادی از بازیکنان جوان و مستعد خوزستانی به تهران عزیمت می‌کند و با تمام توان در بازی با پرسپولیس حاضر می‌شود. بازیکنان ما هم قسم شدند که در این مسابقه با همه وجود بازی کنند و روز سختی را برای پرسپولیس رقم بزنند.

کارون یعقوبی در رابطه با اسامی دو بازیکن متخلف و افرادی که آنها را به انجام این تخلف ترغیب کرده‌اند، عنوان کرد: اجازه بدهید اسامی این بازیکنان را فعلاً اعلام نکنیم تا مشکلی بین هواداران و آنها بوجود نیاید. اما در رابطه با آن جریان خاص و عوامل آن در اهواز که امسال به جان تیم های خوزستانی افتاده‌اند و در ماجرای بازی راه آهن و استقلال اهواز در تهران نیز نقش داشتند، در حال جمع آوری مستنداتی هستیم تا اسامی این افراد را در اختیار هواداران استقلال اهواز قرار دهیم تا هواداران بدانند چه کسانی امسال تیشه به ریشه استقلال اهواز زدند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
به بازیکنان پول نمیدهید میخواهید برایتان بازی کنند اونوقت میگویید دیگران توطئه میکنند . البته اینها همش کار خداست وقتی با حرص و ولع و تکبر و توطئه اجازه ندادید تا بعضی تیمهای اسمی در شهرهای دیگر استان امتیاز تیم فولاد نوین را بخرند و به لیگ برتر بیان فکر نمیکردید که اینجوری گیر کنید.
ناخدا
|
United States of America
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
آقای یعقوبی بدان که فوتبال تیمهای لیگ برتری ما آنچنان جالب و با کیفیت نیست اگر این لیگ لیگ بود که تیم ملیش از تیمهای وسط جدول بازیکنانش نبود پس بدان فوتبال ما دیمه و اگر تیمی فقط دوندگی خوب داسته باشد و فقط توپ کشی کند بخدا راحت امتیاز میگیرد بدان فوتبال ما روزهای آخر عمرش را میگذراند چرا چون فوتبال دلالی شده و شما اگر به بازیکنانتان بگویید فقط تعصبی بازی کنند و پرسپولیس هم بزار روحیه بگیره چون خوشحا لند که اس اهواز یه تیم فعلا بدون برنامه هست
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
0
اقای یعقوبی خیلی بیشتر از چیزی ک باید مایه میزاشت مایه گزاشت دستشم درد نکنه وقتی باشگاه پول نداره نباید بسته میشد این تیم با این مهرها پتانسیل لیگ یرتر بودن رو نداره تیمی ک توی ی شب بسته شد نمیشه بگیم تیم هست مدیریت میخواد اقای یعقوبی دست مریزاد تا اینجاشم خوب بازیکنات رو نگه داشتی ما هوادارا عاشقتیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها