به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

کمالوند: داوری در نتیجه کاملا تاثیر داشت

کمالوند: داوری در نتیجه کاملا تاثیرگذار بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد می‌گوید با تعطیلات لیگ تیم‌ها از شرایط آرمانی دور خواهند شد و در نتیجه لیگ هم خروجی مثبتی نخواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر در نشست خبری گفت: بازی خوبی نبود. تعطیلات گاه به گاه در لیگ آن هم به فاصله 25 روز تیم‌ها را از شرایط آرمانی دور می‌کند. تیم ما قبل از تعطیلات در اوج آمادگی بود که متاسفانه مسابقات تعطیل شد. دوست نداشتیم این سه امتیاز را از دست بدهیم. امیدوارم در بازی‌های بعد جبران کنیم.

وی افزود: هر دو تیم از شرایط آرمانی دور بودند به ویژه تیم ما. البته استقلال خوزستان خارج از ایران اردو داشت. نکته دیگر اینکه داوری هم در نتیجه کاملا تاثیرگذار بود. بحث من فقط پنالتی نیست بلکه روی یکی از بازیکنان ما خطایی شد که قطعا داور باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد. در هر صورت عادت به توهین ندارم و در پایان بازی هم به بازیکنانم گفتم کنار بیایند اما به هر حال وقتی یک تیم زحمت می‌کشد باید اشتباهات به حداقل برسد.

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به اینکه ضعیف‌ترین بازی لیگ را در طول 12 مسابقه انجام داده‌اند، عنوان کرد: به هیچ وجه آنچه می‌خواستیم در زمین پیاده نشد. واقعا خسته شدیم. 4 بازی انجام می‌دهیم و یک ماه لیگ تعطیل می‌شود. راهی هم برای نگه داشتن بازیکنان وجود ندارد. لیگ ما خوب است تاج هم زحمت می‌کشد اما اگر قرار باشد این لیگ هر 25 روز یکبار تعطیل شود خروجی مثبتی نخواهد داشت. آن هم لیگی  که به تیم ملی کمک می‌کند.

کمالوند همچنین درباره افزایش پارگی رباط صلیبی گفت: امسال این آسیب‌دیدگی‌ها زیاد شده دلیل آن را پیدا کنید. نمی‌شود 25 روز لیگ را تعطیل کنند و به فاصله 5 روز یکبار مسابقه برگزار کنند. منافع ملی برای ما ارجحیت دارد اما مگر اولین بار است که به جام جهانی می‌رویم؟ مگر دوره‌های قبل یک ماه یک ماه لیگ را تعطیل می‌کردیم؟ اگر با کره یا عربستان بازی داشتیم این کار منطقی بود اما برای بازی با گوام هم باید لیگ تعطیل شود؟ از 5 مربی لیگ برتری بپرسید همه ناراضی هستند تا زمانی که کی‌روش درد دل ما را گوش نکند همین آش و همین کاسه خواهد بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در این چند سال بازیکنان فنی مانند علی دایی و کریم باقری در لیگ داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من خیر. ما نسبت به 10 سال گذشته از نظر بازیکن در مضیقه هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
5
اینو قلعه نویی و علی دایی وقتی تیمشون میبره حاصل تاکتیک و زحمت تمرین های هفته قبله وقتی که میبازن تقصیر داوریه!! انصافا یه جو مردانگی داشته باشید پای باخت تمیتون هم بایستید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها