به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورحیدری: بازی سنگینی مقابل فولاد داریم

پورحیدری: بازی سنگینی مقابل فولاد داریم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه قبل از بازی‌های تیم ملی شو‌ها و برنامه‌ ریزی هایی صورت می‌گیرد و بعد از برد هم ناز ردن ‌ها آغاز می‌شود

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، منصور پوررحیدری در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با استقلال خوزستان اظهارداشت: در این مدت مشکلات بسیار زیادی داشتیم و کادر فنی بخاطر تعطیلی‌های لیگ دستش بسته بود، متاسفانه 4-3 بازی برگزار می‌کنیم سپس لیگ تعطیل می‌شود و تمرینات 20 روز می‌خوابد، اینها گرفتاری است و البته برنامه‌های کی‌روش نیز باید اجرایی شود.

وی در خصوص گلایه‌های مظلومی پیرامون اضافه شدن ملی‌پوشان یک روز قبل از انجام مسابقات به تیم‌های لیگی گفت: این هم یک مشکل دیگر است،با اینکه خیلی دوست داریم به تیم ملی امید کمک کنیم، این مشکلات بر سر راهمان قرار گرفته است.شما ببینید سازمان لیگ فشار می‌آورد که تیم‌ها جوان شوند از طرف دیگر اینگونه بازیکنان جوان در اختیار ما نیستند، ما تیم را جوان کردیم که از بازیکنانش استفاده کنیم اما آنها را در اختیار نداریم، در راس این فوتبال باید بگویم که همه چیز دیمی پیش می‌رود و هیچ چیز سرجای خودش نیست.

وی در خصوص محرومیت امین حاج محمدی در آستانه دیدار با فولاد خوزستان گفت: من 2 روز پیش با نظری جویباری صحبت کردم و هیچ نامه‌ای به دستمان نرسیده بود، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که حالا این بازیکن را محروم کردند، ظاهراً او باید پولی می‌داده و این کار را انجام نداده است.

مدیر تیم فوتبال استقلال درخصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی با فولاد خوزستان نیز گفت: ما بازی سنگینی را در اهواز پیش رو داریم، فولاد شرایط خوبی در جدول ندارد و فکر می‌کنم از این بازی فشار زیادی را تحمل کنیم اما از سوی دیگر ما استقلال هستیم و به دنبال گرفتن 3 امتیاز خواهیم بود چون انتظار از استقلال این است.

وی در خصوص دیدار روز گذشته تیم ملی مقابل گوام نیز گفت: انصافاً از بازی جوانان تیم ملی لذت بردم، از آنها خوب استفاده می‌شود و فکر می‌کنم این مرحله، مرحله‌ای نباشد که ما اذیت بشویم ولی قطعاً دور بعد کارمان سخت خواهد بود، از سوی دیگر به این بازیکنان جوان نباید فشار بیاوریم و باید به آنها آرامش روحی بدهیم.

پیشکسوت و مدیر تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه کی‌روش و عوامل تیم ملی قبل از بازی با گوام این بازی را سخت پیش‌بینی می‌کردند و زمین چمن مصنوعی و نبود 4 بازیکن اصلی را یک اتفاق بزرگ قلمداد کردند، گفت: همیشه قبل از بازی‌های تیم ملی برنامه‌ریزی‌هایی می‌شود و اتفاقاً وقتی تیم ملی می‌برد ناز کردن‌ها آغاز می‌شود، آقایان تهدید می‌کنند اگر مرخصی ندهید فلان کار را می‌کنیم و اینها «شوها» و برنامه‌ریزی‌هایی است که همیشه اجرا می‌شود، این آقا کارش را خوب بلد است و فکری هم نمی‌شود به حال آن کرد چون قرارداد با او بسته شده و فقط باید نظاره‌گر حرف‌های او باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
5
منصور خان نگران نباش . این جمله تکراری شده . بذا روشنت کنم .دغاغله که هیچ و پوچ .کوتاه بگم بازیکن دسته 3 است . فشنگچی هم که عصا ب دست بازی میکنه .مالکی و ابراهیمی که نمیدونن کجا دارن حرکت میکنن و فقط میزنن به توپ .حالا هر سمتی باشه .کلا منصوریان دمش گرم که بازیکن شناسه و پاک است .اسکوچیچ نه تنها بازیکن نمی شناسه بلکه ناپاکی هم دارد .خانزاده چن تا نقطه چین .تاکتیک هم که وجود نداره .دو تا بازیکن خوب داشتیم مثل جماعتی و خالدی که مصدوم شدند .شریفات هم محروم شده . اژدری هم که بابت باخت بش پاداش میدن .آقا هیچ مشکلی نداری و برنده میشین .سال سیاه فولاد با دست اژدری و اسکوچیچ پایانی غم انگیز داره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
4
نترسین داش علی سلیمی هستش غمتون نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
2
فولاد بايد با برد استقلال ازبحران خارج بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
از بحران بیرون آمدن فولاد با برد استقلال شکل نمی گیره با رفتن اژدری واسکوچیچ ودارودسته برانداز فولاد شکل می گیره
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
فولاد ضربات ايستگاهي وشروع مجدد ها را كار كنه كه گل مفت نخوره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها