به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

روشنایی: بازیکن ما را به اشتباه محروم کردند

روشنایی: بازیکن ما را به اشتباه محروم کردند

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: میثم دورقی در بازی با نفت تهران کارت زرد دریافت نکرده و به اشتباه محروم شده است.

بهمن روشنایی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در رابطه با قرار گرفتن نام میثم دورقی بازیکن استقلال خوزستان در فهرست بازیکنان محروم هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: دورقی در بازی با نفت تهران اخطار نگرفت. حوالی دقیقه 80 بازی بود که داور جوان مسابقه به حمدالله ابدام بازیکن خط میانی تیم ما کارت زرد نشان داد ولی نمی‌دانم چرا این کارت را به نام دورقی ثبت کرده است.

روشنایی ادامه داد: شماره پیراهن حمدالله ابدام 27 است و میثم دورقی پیراهن شماره 6 می‌پوشد. این دو شماره هیچ شباهتی به هم ندارند و من نمی‌دانم داور چگونه مرتکب چنین اشتباهی شده است.

سرپرست استقلال خوزستان افزود: با سازمان لیگ تماس گرفتیم و خواهان بازبینی فیلم بازی توسط کمیته داوران شدیم. میثم دورقی را برای بازی با گسترش فولاد نیاز داریم و نباید چوب اشتباه داور بازی با نفت را بخویم.

بهمن روشنایی در خاتمه گفت: از کمیته داوران تقاضا می‌کنم به چنین مواردی رسیدگی کند. تیم ما فردا بازی دارد و بجای اینکه روی بازی تمرکز کنیم، درگیر چنین مشکلاتی می‌شویم. امیدوارم کمیته داوران اشتباه داور بازی نفت و استقلال خوزستان را برطرف کند تا بتوانیم از دورقی استفاده کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها