به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

بهروان: مسئولان فولاد درباره سازمان لیگ حرف نزنند

مسئول شمالی کمیته مسابقات سازمان لیگ مثل همیشه روبروی تیم پرطرفدار جنوبی جبهه گرفته است.
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، گفت: من با تمدید زمان نقل و انتقالات مخالفم و اگر به من بود که همان یک بار هم مخالفت می‌کردم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، غلامرضا بهروان درباره اینکه آیا زمان نقل و انتقالات زمستانی تمدید می‌شود یا نه، گفت: اگر به من بود که همین یک بار هم تمدید نمی‌کردم و با هر نوع تمدید نقل و انتقالات مخالفم چرا که زمان این نقل وانتقالات زمستانی از قبل مشخص بود و لازم نیست دوباره تمدید شود اما این مسئله ارتباطی به من ندارد و هیأت رئیسه سازمان لیگ باید در اینباره تصمیم بگیرد.

وی درباره اینکه قاضی در حال مذاکره با فولاد است و تا چه زمانی امروز نقل و انتقالات ثبت می‌شود، ادامه داد: تا پایان ساعت اداری نقل و انتقالات ثبت می‌شود اما با توجه به اینکه باشگاه‌ها هجوم آوردند و تجمع برای نقل و انتقالات زیاد است کسانی که کارشان بعد از ساعت اداری باشند هم ثبت خواهیم کرد و باید بگویم تا پاسی از شب این کار انجام خواهد شد.

بهروان در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی سازمان لیگ حل شده یا نه، خاطرنشان کرد: هر قراردادی که بسته می‌شود 10درصد آن به فدراسیون فوتبال، 5درصد به هیأت‌های استانی و 5 درصد به سازمان لیگ می‌رسد اما فکر می‌کنم خیلی از مشکلات فدراسیون فوتبال با کمک مالی وزارت ورزش حل شده است.

وی درباره شکایت پرسپولیسی‌ها از باشگاه فولاد و اینکه آیا نتیجه این بازی 3 بر صفر به سود پرسپولیس می‌شود، تصریح کرد: بهتر است این مسئله مسیر قانونی خودش را طی کند و قانون هم در اینباره خیلی خوب پیش‌بینی کرده و شاید مصاحبه‌های ما شائبه برانگیز شود.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه مسئولان باشگاه فولاد اظهار داشتند که با مجوز سازمان لیگ سروش سعیدی بازی کرده و اگر تخلفی هم صورت گرفته گریبان این سازمان را خواهد گرفت و به باشگاه فولاد ارتباطی ندارد، افزود: نمی‌دانم که مسئولان فولاد این حرف را زده‌اند یا نه اما بهتر است مسئولان فولاد به کار خودشان بپردازند و درباره سازمان لیگ حرف نزنند چون سازمان لیگ به وظایف قانونی‌اش عمل می‌کند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها