به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

یعقوبی: حنطه بخواهد برود رضایت‌نامه‌ می‌دهیم

یعقوبی: حنطه بخواهد برود رضایت‌نامه‌ می‌دهیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز می‌گوید اگر حنطه به ما بگوید که می‌خواهد از تیم برود، به او رضایت‌نامه می‌دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، کارون یعقوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درخصوص این‌که حنطه از سوی مدیرعامل باشگاه نسل ابومسلم برای هدایت این تیم مدنظر قرار گرفته است، اظهارکرد: تاکنون اسم این تیم را نشنیده‌ام ولی واقعا اگر آقای حنطه را بخواهند، با توجه به این‌که تیم شهرش است و باید به آن کمک کند، ما مشکلی برای رفتن او به این تیم نداریم. در کل هر کسی که بخواهد از باشگاه ما برود، مشکلی نداریم.

وی درباره شایعاتی که چند روز پیش در خصوص برکناری حنطه مطرح شده بود نیز، گفت:‌ باید بگویم ما هیچ کسی را از تیم کنار نمی‌گذاریم و هر کسی با تیم باشد، از او حمایت می‌کنیم و البته اگر کسی بخواهد جدا شود، مانع او نمی‌شویم. به هر حال اگر حنطه بخواهد با باشگاه نسل ابومسلم مذاکره کند، ما مشکلی نداریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که با جدایی حنطه فکر نمی‌کنید تیم بیشتر از این آسیب می‌بیند؟ عنوان کرد: ما که نگفته‌ایم آقای حنطه از تیم برود، بلکه او را حمایت می‌کنیم. حنطه عصر امروز (شنبه) از مشهد به اهواز برمی‌گردد و در تمرینات تیم حاضر می‌شود و در این زمینه هم هیچ صحبتی با ما نداشته است ولی اگر به ما بگوید که می‌خواهد برود به او رضایت‌نامه می‌دهیم، چرا که دوست دارم به تیم شهرش کمک کند.

وی خاطرنشان‌کرد: ما به شکلی استقلال اهواز را اداره می‌کنیم که به کسی زور نگفته باشیم. استقلال اهواز تیمی مردمی است و هر کسی بخواهد با دل و جان در تیم بماند از او حمایت می‌کنیم ولی اگر کسی دلش با تیم نباشد و بخواهد برود، به او رضایت‌نامه می‌دهیم.

یعقوبی درباره جدایی کلاه‌کج و سالارزاده هم گفت: کلاه‌کج درخواست دریافت رضایت‌نامه داشت و ما هم این آمادگی را داریم که رضایت‌نامه‌اش را بدهیم. سالارزاده هم، چنین موضوعی را اعلام کرد و به او هم گفته‌ایم که این آمادگی وجود دارد. به جز این دو نفر، سایر بازیکنان‌مان هیچ مشکلی ندارند و یک‌دل تمرین می‌کنند.

وی درباره جذب دورگ کوئه‌ماها، نیز گفت: ما با هیچ بازیکن خارجی صحبت نکرد‌ه‌ایم. این بازیکن نیز به ما پیشنهاد داده شد ولی باتوجه به این‌که کارنامه خوبی ندارد، او را رد کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
2
مگه دیوانس تیم لیگ برتری رو رها کنه بره دسته ۲
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها