به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیحات دکتر مرادی درباره مصدومان فولاد

توضیحات دکتر مرادی درباره مصدومان فولاد

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان که از مصدومیت رنج می‌برد، احتمال دارد بتواند تیمش را در دیدار مقابل استقلال همراهی کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امید خالدی و مهرداد جماعتی به دلیل مشکل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در تمرینات نیستند.

در همین راستا اکبر مرادی پزشک تیم فوتبال فولاد، در مورد شرایط امید خالدی گفت: این بازیکن از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده و در حال حاضر فیزیوتراپی می‌کند. او نرم دویدن را آغاز کرده است. این بازیکن در بازی دوستانه امروز شرکت نمی‌کند اما فردا در تمرینات از او تست می‌گیریم و احتمال دارد در بازی با استقلال به میدان برود.

وی در مورد وضعیت مهرداد جماعتی، تصریح کرد: جماعتی از ناحیه کمر همچنان احساس درد می‌کند. درد کمر او بهتر شده اما هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده است. او در این مسابقه به طور قطع غایب خواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
1
اين مسئولین فولاد رو رها كردن به حال خودش !
واقعا فولاد از دست اينا چى ميكشه ! نه سرمربى خوب و نه و بازيكن و مربى و نه مدير و مسئول و نه بازيكن خارجى و نه هوادارى براش گذاشتن
.فولاد رو واسه چى نابود ميكنيد كى اين دستور رو بهتون داده . از خدا و آه مردم بترسيد . هركارى كه ضد فولاد ميكنيد بر سر خود شما مى خوره و هرچه پول رو براى نابودى فولاد ميگيريد . پول دكترتون ميشه .
بفكر عاقبت در آينده باشيد
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
2
بازیکنهای خوبمون یا مصدوم شدن یا بی روحیه در عوض خریدهای به درد نخور اسکو روز به روز پر رو تر می شن از خانزاده ی ... گرفته که کتک کاری راه انداخته تا ابراهیمی و دغاغله که هر روز مصاحبه می کنن و از خودشون و اسکو تعریف می کنن و نقش ادمهای مظلوم رو بازی می کنن
راستی اقای اژدری چرا دکتر مرادی رو اخراج نمی کنی ؟ اخه اینم از فولادیهای قدیمیه
شما که هر چی ادم به درد خور بود از فولاد اخراج کردی دکتر مرادی رو هم اخراج کن تا هزینه ها کاهش پیدا کنه
شما و کاهکش اینقدر توانایی دارید که یه تنه می تونید ده تیم رو اداره کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
فولاد خورشید جنوب. برادر من. از دست بازیکنای که مصاحبه میکنن و میگن اسکو بهترین مربی دنیاست ناراحت نشود. این بدبختها هم حق دارن این حرفا رو بزنن چون میخان یه نونی بخورن. اگه فولاد نبود این جوونای رعنا مث حسین ابراهیمی و مالکی و دغاغله و ... کجا باید میرفتن؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها