به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

بلیط پرواز اسکوچیچ به اصفهان کنسل شد

خوزستان اسپورت- بلیط پرواز دراگان اسکوچیچ به شهر اصفهان کنسل خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، شب گذشته از سوی مسئولان تیم فولاد خوزستان اعلام شد که قرار است دراگان اسکوچیچ ساعت 9 صبح امروز به دفتر باشگاه فولاد برود و قراردادش را فسخ کند. طبق برنامه قرار بود که مسئولان فولاد پس از فسخ قرارداد با دراگان اسکوچیچ، این مربی را تا فرودگاه اهواز بدرقه کنند تا با پرواز شماره 927 هواپیمایی ایرتور که ساعت 12:25 ظهر امروز انجام خواهد شد، راهی اصفهان شود.

این سفر اما با نظر اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان لغو خواهد شد. خبرگزاری فارس امروز گزارش داد که باقریان شب گذشته به درخواست اسکوچیچ برای حضور در اصفهان تا ظهر روز چهارشنبه، پاسخ منفی داده است و از این مربی خواسته به اصفهان سفر نکند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
اشکان فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
2
از ماست که برماست.واقعاً واسه خودمون متاسفم.فقط حرف و ادعا.فقط بیاید اینجا کامنت بذارید.اسکوچیچ با اعتبار و آبرو و دلخوشی یک استان بازی کرد الانم خیلی راحت برگشت.تا موقعی که کاری نکردیم اسکوچیچ با پای خودش از اهواز نرفته لطفا دیگه کسی نیاد اینجا نظر الکی بذاره. وقت عمل کردن تو این چندماه هرچی حرف زدیم کافیه دیگه.
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
3
این اسکوچیچ هر کاری دلش می خواد داره با ما خوزستانی ها می کنه . ببینید برای تیم چه حاشیه ای درست کرده . مگر میشه یک مربی با تیمی قرارداد داشته باشه و با یک تیم دیگه مزاکره کنه ؟واقعا جای تاسف داره برای ما و بیشتر مسوولان نا لایق باشگاه فولاد . من دیگه دارم مطمن می شم که فولاد کاندیدای اصلی سقوط هست . واقعا اسکوچیچ همچین قرارداد خوبی رو حتی توی رویاهاش هم نمی دید به همین خاطر نمیاد از این پول بگزره . ولی جای تعجبه که این قرارداد زمان آقای دهکردی امضا شده مگر میشه داخل اون یک بند نگذاشته باشند که در صورت کسب نتایج ضعیف قراداد به صورت یک طرفه فسخ بشود ؟ تازه می تونن اخراجش کنن بعد اسکوچیچ بیافته دنبال مطالباتش تا صد سال . هنوز پول باشگاه ملوان رو بهش ندادن . واقعا خدا لعنت کنه اون کسایی رو که کمر به نابودی فولاد بستن .
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
5
اژدری چه قدر بی کفایتی چه قدر حاشیه چه قدر تحقیر چه قدر توهین
چرا ما باید این مربی رو تحمل کنیم ؟
فکر می کنی مربی که علاقه ای به کار کردن با تیم نداره و خودش می دونه شکست خورده و بازیکنها و هوادارا قبولش ندارن میتونه تیم رو نجات بده ؟
یا اسکوچیچ را اخراج می کنی و یا اینکه خودت استعفا بده
مطمئن باش این وضعیت به این شکل نمی تونه ادامه پیدا کنه و هوادارا جواب این رفتارها رو خواهند داد
فولادی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
4
فردا 5شنبه ساعت18فولادتمرین داره.زمین صنایع فولاد.یک تجمع بزرگ و اخراج اسکوچیچ ازاهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها