به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
تعداد نظرات: ۴۱ نظر

تحقیر فوتبال خوزستان و روزه سکوت مسئولان

تحقیر فوتبال خوزستان و روزه سکوت مسئولان

خوزستان اسپورت- جواب منفی باشگاه سپاهان اصفهان به دراگان اسکوچیچ، پایانی تلخ را برای هواداران فولاد خوزستان رقم زد.

به گزارش خوزستان اسپورت، داستان از روزی آغاز شد که منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان در مصاحبه با رسانه‌ها فاش کرد دراگان اسکوچیچ برای حضور در سپاهان اعلام آمادگی کرده و خواستار پیوستن به این تیم شده است.

اصغر باقریان هم در مصاحبه با برنامه 90 عنوان کرد که مدیربرنامه اسکوچیچ به نمایندگی از وی با سپاهان تماس گرفته و برای حضور دراگان در این تیم ابراز تمایل کرده است. سپاهانی ها هم به وی گفته اند اگر قرارداد اسکوچیچ با فولاد فسخ شده باشد، این مربی را در اصفهان به حضور می‌پذیرند و با او مذاکره می‌کنند.

اظهارات مدیران باشگاه سپاهان در رابطه با سرمربی فولاد، ناراحتی هواداران فولاد از دراگان اسکوچیچ را گسترده تر از قبل کرد. آنها که بابت بدترین نتایج تاریخ فولاد از گرانترین مربی تاریخ این باشگاه ناراضی بودند، حالا به عینه می‌دیدند که سرمربی تیم بزرگی مانند فولاد اصطلاحاً پشت در باشگاه سپاهان منتظر صدور اجازه ورود به این باشگاه است. باشگاهی که مدیرعامل سابق آن برای جذب لوسیانو پریرا مهاجم فولاد راهی کشور برزیل شد تا بالاخره توانست «شیمبا» را از فولاد به سپاهان ببرد، اما مدیران فعلی این باشگاه نه تنها دنبال سرمربی فولاد نیامده اند، بلکه برای مذاکره با این مربی شرط هم تعیین کرده اند.

طرفداران فولاد گرچه از پایین آمدن شأن این باشگاه سخت ناراضی بودند و سه شنبه شب هم گروهی از آنها به محل تمرین تیم رفتند و از اسکوچیچ خواستند سریعاً فولاد را ترک کند، اما همین که قرار بود این مربی کروات از فولاد برود، باعث می‌شد تا هواداران فولاد آرامش پیدا کنند.

دراگان اسکوچیچ هم که قبل از افشا شدن داستان سپاهان، فسخ قراردادش با باشگاه فولاد را منوط به دریافت مبلغ بالایی بعنوان غرامت کرده بود، بدنبال افشاگری مسئولان سپاهان در موضع ضعف قرار گرفت و حاضر شد شرایط مالی باشگاه فولاد برای فسخ قرارداد را بپذیرد.

این مربی اما یک شرط عجیب برای باشگاه فولاد گذاشت، مبنی بر اینکه نامه رسمی به وی بدهند که اگر سپاهان او را نخواست، بتواند به فولاد برگردد و دوباره سرمربی شود! گویی که خودش هم باور نداشت با این کارنامه ضعیف بتواند بعنوان مربی تیم پانزدهم جدول به اصفهان منتقل شود و مربی پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران شود!

خواسته عجیب و غیرحرفه ای اسکوچیچ از باشگاه فولاد که سوژه بخش خبری ساعت 13:15 شبکه سوم سیما در روز سه شنبه 19 آبان شد، با مخالفت باشگاه فولاد خوزستان روبرو گردید و در نهایت هم پروژه انتقال دراگان به اصفهان را با شکست مواجه کرد، چرا که اصغر باقریان از عصر دیروز شروع به انجام مصاحبه هایی کرد که نشان می‌داد باشگاه سپاهان از انجام مذاکره با اسکوچیچ هم منصرف شده، چه برسد به جذب این مربی.

بهرحال باشگاهی که مدیرعامل سابق آن برای جذب یک بازیکن فولاد تا آن سوی دنیا سفر می‌کند و لوسیانو پریرا را به سپاهان می‌برد، حداقل می‌توانست یک کارمند معمولی باشگاه سپاهان را به اهواز بفرستد تا به باشگاه فولاد برود و مقدمات انتقال دراگان اسکوچیچ به سپاهان را نهایی کند.

سپاهانی‌ها حتی حاضر نشدند یک نامه درخواست مبنی بر تمایل جهت مذاکره با دراگان اسکوچیچ را برای باشگاه فولاد ارسال کنند که این موضوع نشان می‌دهد رفتن و نرفتن اسکوچیچ به اصفهان هیچ اهمیتی برای آنها نداشته است.

بدتر از همه اینکه، مربی بازنده فولاد، مربی که با داشتن بالاترین رقم قرارداد در بین مربیان لیگ پانزدهم، تیم فولاد را به قعر جدول برده است، پس از اینکه نتوانست به صندلی مربیگری سپاهان برسد، شروع به مصاحبه کرده و از عشق و علاقه به فولاد و ماندن در این تیم صحبت کرده است تا بدین ترتیب موجب افزایش ناراحتی هواداران فولاد و مردم خوزستان شود.

البته از آن جا که حقیقت هیچ گاه پنهان نمی‌ماند، خبرگزاری فارس امروز افشا کرد که اصغر باقریان سه شنبه شب با درخواست دراگان اسکوچیچ مبنی حضور در اصفهان تا ظهر روز چهارشنبه، مخالفت کرده و از این مربی خواسته است تا به اصفهان نیاید.

فولاد خوزستان، نماد غرور فوتبال خوزستان در سالیان اخیر، باشگاهی که زمانی نه چندان دور، بزرگ ترین مربیان ایران منتظر یک اشاره کوچک برای حضور در آن بودند، حالا به جایی رسیده که سرمربی‌اش اصطلاحاً پشت در باشگاه سپاهان بایستد و در نهایت اجازه ورود پیدا نکند.

بدتر از همه اینست که داستان فولاد و اسکوچیچ تبدیل به سوژه تمسخر در برخی رسانه‌ها شده و برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند مربی بازنده فولاد برای ماندن در این تیم شرط و شروط هم تعیین کرده است!

یعنی باشگاه فولاد به اندازه‌ای کوچک شده که یک مربی بازنده که با جواب منفی سپاهان روبرو شده، بجای پاسخگویی در قبال نتایج تأسف بار در مسابقات و رفتار غیرحرفه‌ای در داستان مربوط به سپاهان، حالا در جایگاه طلبکار هم قرار گرفته و برای مدیران باشگاه فولاد شرط و شروط هم تعیین می‌کند؟!

مدیران باشگاه فولاد خوزستان، مدیرانی که در قبال نتایج تأسف بار فولاد در فصل جاری روزه سکوت گرفته‌اند، آیا می‌خواهند در مقابل داستان اسکوچیچ و سپاهان هم که باعث جریحه دار شدن غرور فوتبال خوزستان شد، سکوت اختیار کنند و فقط نظاره‌گر تحقیر شدن یکی از نمادهای غرور فوتبال خوزستان باشند؟!

در این میان، شاید مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان یا رئیس هیئت فوتبال استان، در شرایطی که ظاهراً مدیران باشگاه فولاد توان مقابله با یکه تازی سرمربی این تیم را ندارند، بتوانند با ورود به ماجرا و اعلام یک موضع محکم، از حق فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد دفاع کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴۱
صدر
|
Netherlands
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
1
19
اگر اسکوچیچ بیاد ورزشگاه روی نیمکت فولاد بشینه هوادارها باید از خجالت این چهره منفور تاریخ باشگاه فولاد در بیان .
مهدی زنگنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
1
10
آقا چرا این اسکوچیچ رو عوض نمیکنن . مثل این میمونه که مربی کلن بره مربی بایرن مونیخ بشه بعد آقایون بگن نه بمون!!!
دیروز وقتی ارتباط زنده ایمان اسکندری خبرنگار ورزشی خوزستان با شبکه 3 رو دیدم شاخ درآوردم که کلمات متعجبانه ای میگفت و بعد از افشای خواسته غیر حرفه ای اسکوچیچ هاج و واج مونده بودم!!!!
Amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
1
15
این متن عالی بود خوزستان اسپرت . ولی ای کاش اون تجمع در صنایع فولاد لغو نمی شد .
مغربی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
6
13
ما هر چی بشه میگیم تهرانی ها ضد خوزستان هستند حالا دیدید که از ماست که برماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
1
6
بهترین راه اینه که پول قرارداد این اقا رو از هوادارا جمع کنند بهش بدند تا بره یکی شماره تلفن اژدری رو بهم بده زنگ بزنم بهش بابا اقلا یه شماره حساب باز بکنه هوادارا پول جمع کنند دیگه نمیتونیم تحمل کنیم این اقا بشینه رو نیمکت فولاد
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
1
12
یجای کار ایراد داره یعنی وقتی اسکوچیچ دید سپاهان مربی نداره خودش به سپاهان پیشنهاد داد : سلام بزارید بیام سپاهان؟؟ یعنی از همون ابتدای کار سپاهان هیچ پیشنهادی به این یارو نداده؟ والا دارم شاخ در میارم
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
10
امروز سایتا زده بودن این نقشه بوده که از اینور فولاد ردش کنه بعدش سپاهان باش قرارداد نبنده و اینطوری فولاد بدون غرامت باش فسخ قرارداد کنه چون دوتا تیم مال وزارت صنایعند.
معنیش اینه که جناب مستر اسکوچیچ در حد سپاهان نیست و قرارم نبوده باش قرارداد ببندن
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
خدا شاهده من دیروز متوجه شدم ولی فکر کردم شاید اشتباه می کنم . تصور کنید کدام آدم ساده میاد فسخ قرارداد کنه بعد بره اصفهان آنجا هم به او جواب رد بدهند که بشه از اینطرف رانده و از آنطرف مانده ! اگر واقعیت داشته باشه کسی که این طرح بچه گانه را برای اسکو ریخته ساده فکر کرده و با این کارش آبرو ریزی بیشتری برای تیم درست کرده .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
6
خوزستان اسپرت عزیز جهت اطلاعتون بگم که نرفتن دراگان اسکوچیچ به سپاهان اصلا و ابدا عجیب نیست.
عجیب این بود اگر که این آقا سرمربی سپاهان شود.
وجدانا یعنی باور کردید باشگاهی مثل سپاهان با این همه مقام (بگم که من از تیمشون متنفرم بخاطر بردن بازیکنای فولاد) بیاد دنبال مربی مث اسکوچیچ ؟!!!!!!
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
5
واقعا درسته که مربی کلن مربی بایرن نمیشه. این مربی برا تیمهایی درحد ملوان خوب بود نه بیتر و نتیجشم میشه همین فولاد رو از ملوان هم ضعیفتر کرد. چقدر گفتیم بخاطر اینده فولاد با این مربی تمدید نکنید ولی کوش شنوا نبود.و یک قرارداد ترکمن چای باهاش امضا کردن.
ایا فولاد میتواند به جرم مذاکره غیر قانونی ازش شکایت کنه و نتیجه این شکایت چی میشه?
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
11
خانه از پایبست ویرانه است
مدیریت فولاد مشکل اصلیه فولاده نه اسکوچیچ
اگه فولاد مدیریت قوی داشت این همه اخیارات بیجا نمیداد به اسکوچیچ
مدیریت فولاد اگه قوی بود همون موقع که بیت سعید و عقیل کعبی رو نخواست باید جلوش وا میساید
مدیریت فولاد اگه قوی بود نیمگذاشت باشگاهی که نماد غرور یک استان بود اینجوری تحقیر بشه
اشکان فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
7
از ماست که برماست.واقعاً واسه خودمون متاسفم.فقط حرف و ادعا.فقط بیاید اینجا کامنت بذارید.اسکوچیچ با اعتبار و آبرو و دلخوشی یک استان بازی کرد الانم خیلی راحت برگشت.تا موقعی که کاری نکردیم اسکوچیچ با پای خودش از اهواز نرفته لطفا دیگه کسی نیاد اینجا نظر الکی بذاره. وقت عمل کردن تو این چندماه هرچی حرف زدیم کافیه دیگه.
فولادی
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
8
فردا 5شنبه ساعت18فولادتمرین داره.زمین صنایع فولاد.یک تجمع بزرگ و اخراج اسکوچیچ ازاهواز
شاهرخ
|
Iraq
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
1
2
چرا نظرات منو چاپ نمیکنین؟مشکلتون بامن چیه؟
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
شما نظری ارسال نکرده اید، متن ارسالی شما، یک مقاله مندرج در یک رسانه دیگر است.
شما می توانید نظرات خود را بنویسید و ارسال کنید.

Yasin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
9
یا هله اب خوزستان اسپورت. تعصب خوزستان اجازه نشستن اسکوچیچ روی نیمکت فوولاد رو نمیده دیگه.... باید اخراج بشه نشد ما خودمون اینکار رو میکنیم
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
3
5
بیش از 3ماهه که من دائم میگم ،اسکو مقصره درست،اسکو بدکارکرده درست،اسکو یارگیریه بسیاربدی انجام داده درست ولی مشکل اصلی فولاد،مربیش نیست بلکه مدیریتشه. من حاضرم قسم بخورم همین اسکو یک سرو گردن از گل محمدی ،مظلومی ،قلعه نوعی و... بالاتره و این مدیریته که فولاد رو تا این حد ذلیل و خوار کرده . بعضی از هواداران به کامنتای من معترض بودند وگهگاه اتهام میزدند که... ولی خدارو شکر که دراین جریان اخیر اوج بی کفایتی مدیرعامل فولاد مشخص شد. هرچند که خودمن هم از حرکت اسکو ناراحتم ولی به نظرمن هواداران باید یکم دوراندیشترباشند و اولین شعار برعلیه مقصران بایستی مدیرعامل باشه ،بعداسکو.
پاسخ ها
طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
از گل محمدی بهتره؟ از مظلومی و قلعه نویییم بهتره؟ از فرگوسن و گواردیولا چی؟ حتما بهتره ولی نه در مربیگری بلکه در فریب افکار عمومی و تبلیغات و کشف ستارهایی مثل حسین مالکی و دغاغله.
برادر دیدی هوادارا میگفتنت شما فقط طرفدار اسکوچیچی نه طرفدار فولاد و به بهونه ضعف اژدری میای از اسکوچیچ دفاع میکنی ناراحت شدی . بابا به پیر به پیغمبر ما قبول داریم اژدری خیلی خیلی خیلی ضعیفه ولی این دلیل نمیشه که اسکوچیچ خوب باشه بدترین مربی تاریخ فولاد چه از نظر فنی چه از نظرنداشتن صداقت و تعصب به باشگاه همین اسکوچیچه شما نگو که مثلا اگه اژدری رفت و شاغلام دهکردی اومد مثلا یهو سلیمی میشه پیتر چک و حسین مالکی میشه لیونل مسی .
فولاد فقط با فرکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
8
از طرفدارای فولاد میخام سر تمرین صنایع فولاد بیان و فریاد اخراج اسکوچیچ رو بزنن .
هرکی فولادیه و خونش عشق فولاد داره بیاد سر تمرین قرارمون فردا ساعت 18 چمن صنایع فولاد
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
7
چرا با مدیران قبلی در رابطه. با این قرارداد مصاحبه نمیکنید مدیران قدیم هم مثل مدیران نالایق فعلی مقصرن
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
6
شرم آوره
خوزستان هیچ مسئولی نذاره
اژدری و کاهکش و کوروش بختیاری زاده حداقل شما واسه تسکین دردها و زخمهای دل هواداران استعفا بدید
حسین حامی و هوادار فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
5
من در اهواز الان زندگی نمی کنم
از کودکی هم در سطح ملی فوتبال بازی کردم
کاملا فوتبال رو می فهمم
همه بازی ها رو دنبال می کنم و در تمام بارزی های تیم های خوزستانی در تهران به ورزشگاه میرم

مدیریت محترم فولادددد
خواهشمندم اسکوچیچ رو اخراج کنید
به دو دلیل
یک مذاکره با باشگاه دیگر
دو بستن بد تیم
فوتبال یک اساسی دارد که تیم فولاد امسال ندارد
از درون دروازه تیم محبوب ما مشکل دارد
دفاع آخر ندارد یادتان رفته بازی پرسپولیس چی شد
مهاجم ندارد
فوتبال به خدا پیجیده نیست
فولاد در همه بازی ها از سانتر گل می خورد
به تیم حریف نمی تواند فشار وارد کند
و با یک ترکیب ثابت بازی می کند
پس یعنی کادر فنی تاثیری یا فکری برای تیم ندارد
اخراج کنید اخراج
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
3
تنها راه اینه که زندگی اسکوچیچ جهنم بشه و اجازه بش ندن بیاد سر تمرین و از طریق مقامات قضایی پیگیر تخلفات و جریان دلالها و مذاکرات غیر قانونی با باشگاه دیگر بشوند و جریمه سنگینی برای او تعیین کنند .
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
1
4
هوادار عزیز! طاها! واقعا برات متاسفم. اگه قرارباشه با این ادیات صحبت بشه فکر نمیکنی منم میتونم شما رو متهم کنم به باج گیره فلانی . آقاجان دست از این ادبیاتتون بردارید دیگه. بنده در این مقطع اگه اسکو میخواد بره ولی باز اژدری بمونه اصلا موافق نیستم ولی اگه اسکو بره فقط وفقط بایستی فرکی و دهکردی باهم برگردن . تمام برای این نظرم بسیار دلیل آوردم درنظرات قبلیم. و تکرارشون حقیقتش برا خود من هم خسته کنندست. تو رو خدا لااقل بهم توهین نکنیم دیگه. ریشه تمام خرابیها ازدریه . وبا اومدن دهکردی هم نه سلیمی میشه کاسیاس و نه مالکی میشه مسی بلکه دهکردی اینقدر خوب کار کرده واینقدر امتحانشو خوب پس داده که بنده مطمئنم اومدنش علاوه براینکه مدیریت باشگاه سروسامان میگیره حتی یک تئوریسین خوب فنی به کادر اضافه میشه. بهرشکل اخراج اسکو علاوه هزینه وضرر مالی اگه باز اژدری میخوادباشه پس بیفایدست. امیدوارم حداقلش ما هواداران بهم احترام بگذاریم وهمدیگه رو درک کنیم. و با نقدهای متفاوت سریع اتهام زنی نکنیم. موفق باشید. به امیدبازگشت دهکردی و فرکی.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
6
سلام
اگر 25 درصدش رو میبخشه خودش و دو کمکش
25درصدش پانصدو چهل و سه میلیون و پانصد میشه
یعنی میشه یه مربی با با 300 و دو کمک با 100 آورد پس ضرر نمیکنیم
543500000
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
8
راه دیگه اینه که ممنوع الورود به باشگاه و تمرین بشه و باشگاه کادر جدیدی رو معرفی کنه و شرایط رو برای اسکوچیچ سخت کنه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
6
اژدری و اسکوجیچ دارند از نجابت مردم خوزستان سوء استفاده می کنند باید طول 90 دقیقه مسابقه هواداران یکصدا هو کنند و اعتراض خود را به مجموعه تیم نشون بدند و همگی باید عوض بشوند از آزپژدری تا بختیاری زاده و از هواداران و مردم غیور خوزستان عذر خواهی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
9
من یکی که کاری از دستم بر نمیاد که بتونم انجام بدم فقط از خدا می خوام اون دلالهایی که این بازیکنها رو اوردند فولاد انشاله آب خوش از گلوشون پاین نره امیدوارم پولهایی که از خوزستان می برند خرج بیمارستانشون بشه آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
6
حیف که تو ورزشکاه رام نمیدن وگرنه با لنگه کفشم از خجالت دراگان در میاومدم
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
5
من حرفی با مدیریت الان ندارم من حرفم با دهکردی بزرگه چرا ساکت نشستی؟با ابن قاسمه چرا ساکت نشستی؟با صیاد نژاده تودیگه چرا ساکت نشستی؟ ای کاش میگفتید مشکل کجاست؟ مشکل از مدیریته اسکوچیچ هم مقصره ولی مدیریت باید عوض شود اعلام میکنم ک هر روز تمرینات فولاد رو پیگیری کنید هوادارا برین سر تمرین اسکوچیچو هو کنید ندارید آب خوش از گلوش پایین بیاد خونشو پیدا کنید دم در خونش پلاکارد بزنید خائن نذارید راحت باشه باید قبل نیم فصل بره گفته باشم
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
5
براداران و زلیخا و چاه هم دستند.
بمیر یوسف تنها بمیر یوسف پیر.
نریمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
7
اقای اسکوچیچ فرهنگش اینقد پایینه که من و چن تا از دوستام که رفته بودیم داخل پیجش بدون توهین فقط ازش خواهش کردیم از فولاد بره همه مونو بلاک کرد اصلن انتقاد پذیر نیست متاسفم واسش
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
4
آقای طالقانی و آقای سید شریف عزیز تو رو خدا فولاد رو نجات بدید سقوط کرد رفت ! اسکوچیچ کار ناتمامش رو آمده انجام بده تا سقوط تیم حتمی بشه .آقای اژدری زاده هم تو مدیریت ضعیف خودش داره دست و پا میزنه و تقلا میکنه .چیکار میخوای بکنی اژدری ؟ کارد به استخوان رسیده .این استخون لای زخم ؛ اسکوچیچ؛ و کورش بختیاری زاده ... باید اخراج بشن . سعداوی رو بیار اسکوچیچ رو محصور کن .شرایط براش سخت کن .خودش میره .
فاضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
6
کفشهای میرزا نوروز شده اسکوجیچ هر طوری که پرتش میکنیم باز بر میگرده فولاد
به همراه اژدری و بختیاری زاده ماموریت نابودگر چهار را دارند جیمز کابرون در به در دنبالشونه
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
2
یادش بخیر اقای دهکردی که میگفت من حاضرم بوجه 6 تیم لیگ برتری رو بدم ولی مسئولین الان فولاد نمیتونن پول اسکوچیچ رو بدن و مارو ازش راحت کنن
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
3
این اسکو بازبون خوش و توهین حالی نمیشه تو غدیر باید بفهمه خشم هوادار چیه باید بجای سرش گردنش بشکنه که بفهمه ..
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
3
طرد شدن شرایط سخت کادر فنی جدید مشکلات رفاهی حضور هواداران در هر جا که اسکوچیچ باشه مشکلات ورود و خروج اینه جواب مربی بی اخلاق
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
2
اژدری بندازش بیرون تو که عرضه نداری چرا قبول کردی مدیریت تیمو چقدر هوادار واسکو بهت توهین کن . منتظر چی هستی بخدا خود تو هم لیاقتت بیشتر ازاین نیست اسکو شناخت خوبی ازت داره همه طوره دورت میزنه ولی تو فقط این روزها زبون بدهن گرفتی وشدی تماشاچی حاشا به غیرتت پس چه مدیر عاملی هستی اسکو کفتر بندت کرده بابا لا مروت هوادار پشتته از چی میترسی این کار اسکو دیگه از فحاشی خیلی بدتر بود شرم کنید اسم خودتو گذاشتی مدیر بیدار شو بیدار شو فقط با اخراج اسکو این ننگ پاک میشود بیدار شو بیدارشو
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
6
تنها راه این است که دهکردی برگرده و آقای فرکی بشه مربی و اژدری واسکو و ۶ بازیکن را بفرستند فولاد نوین . میشه با خواهش و ۳۵۰ میلیون هزینه حاج حسین فرکی را به فولاد آورد . چیزی که باعث تعجب شده اینکه چرا مسئولین استانی سکوت کرده اند و از همه مهمتر دلیل استعفای مدیریت فوتبالی سابق که موفق هم بودند چه بود ؟ مطمئنن اگر به خواسته های به حق آنها رسیدگی کنند آنها یعنی دهکردی وهیئت مدیره قبلی حاضر به بازگشت به تیم خواهند شد .
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
2
نظر همه ی شما برادران گرامی کاملأ درست باید همزمان هم اسکوچیچ بره هم اژدری تازه ب قول یکی ازشما اسکوچیچ ی سروگردن ازبعضی مربیای خوب ما هم بهتره ضعف اصلی باشگاه مدیریت فوق العاده ضعیفشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
1
حسن نيت اين خارجي به مردم اهواز فقط با برد هاي متوالي مي تونه تا حدودي مرهم باشه
آبی خوزستانی
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
0
همه فوتبال که تیم دولتی و متمول و مصنوعی فولاد نیست .چرا این سایت این همه از فولاد حمایت می کند درحالی که تیم هایی چون صنعت نفت و استقلال اهواز برند فونبال خوزستان هستند و عامدانه در حال نابودی هستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها