به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

مانوئل: داور سه امتیاز را از ما گرفت

مانوئل: داور سه امتیاز را از ما گرفت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: داور به سود تیم پیکان قضاوت کرد و داوری در حد دیدار تیم های نفت آبادان و پیکان تهران نبود.

به گزارش خوزستان اسپورت، کارلوس مانوئل پس از تساوی دو بر دو تیمش برابر پیکان تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازی تیم صنعت نفت حاکم مطلق زمین بود، نیمه اول دو گل به ثمر رساندیم و سه موقعیت خوب نیز از دست دادیم و این نشان از بازی هجومی تیم ما بود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت:در نیمه دوم هم تیم صنعت نفت برتری نسبی بر حریف مدعی داشت و صاحب موقعیت های خوبی شد.

مانوئل با انتقاد از عملکرد تیم داوری این دیدار اظهار داشت: داور در این بازی دو ضربه پنالتی به سود ما نگرفت و سه امتیاز را به راحتی از صنعت نفت گرفت.

وی تصریح کرد: داوری که برای این دیدار انتخاب شد در حد و اندازه های این بازی حساس نبود و نحوه انتخاب وی نیز سوال بر انگیز است.

سرمربی تیم صنعت نفت گفت: در فوتبال ایران تاکنون نام این داور را نیز نشنیده بودیم و نحوه انتخاب وی برای مهم ترین دیدار هفته تعجب برانگیز بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
1
واقعا راست میگه از دقیقه هشتاد به بعد داور همه کار کرد تا بازی دو بر یک صنعت را به تساوی بکشد و همین کار را کرد .کاملا معلوم بود که به او وعده ماشین داد بودن . ولی بنظر من مسئولین باشگاه پیکان بجای خرید داور اگر این پول ها را بعنوان پاداش به بازیکنان خودشان بدن بهتر نتیجه خواهند گرفت درسته بازیکنان آنان در برابر صنعت خیلی کم آورده بودن اما روی هم رفته بازیکنانی خوبی باشگاه پیکان دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
0
چرا مسئولین صنعت نفت مثل مسئولین پرسپولیس از حق این تیم دفاع نمیکنن و روزه سکوت گرفته اند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها