به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
تعداد نظرات: ۸ نظر

حضور دراگان اسکوچیچ در دفتر اژدری‌زاده

حضور اسکوچیچ در دفتر اژدری‌زاده

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای فسخ قرارداد و تسویه حساب مالی به دفتر مدیرعامل این باشگاه رفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، دراگان اسکوچیچ که قرار بود در ساعات پایانی شب گذشته مراحل رسمی فسخ قرارداد با فولاد را انجام دهد و با پرواز ساعت 8:30 صبح امروز راهی اصفهان شود، موفق به تکمیل این مراحل نشد.

در همین راستا، دراگان اسکوچیچ به دفتر علیرضا اژدری‌زاده رفته تا آخرین مراحل فسخ قرارداد را انجام دهد و بلافاصله عازم اصفهان شود تا قبل از پایان مهلت باشگاه سپاهان (که تا پایان امشب تعیین شده) به اصفهان برسد.

ظاهراً شب گذشته خبر تکمیل شدن مراحل فسخ قرارداد فولاد و اسکوچیچ بدین دلیل از سوی برخی دوستان در اختیار رسانه ها قرار داده شد تا باشگاه سپاهان سراغ گزینه های دیگر نرود و منتظر اسکوچیچ بماند.

اصغر باقریان در گفت و گوی تلفنی زنده با برنامه 90 اعلام کرد که باشگاه سپاهان هیچ تماسی با اسکوچیچ نداشته و مدیر برنامه های این مربی در تماس با مسئولان سپاهان از آمادگی اسکوچیچ برای حضور در این تیم خبر داده است.

احتمالاً قرارداد فولاد و اسکوچیچ قبل از ظهر امروز با فولاد فسخ خواهد شد تا این مربی بلافاصله راهی اصفهان شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
9
به سلامت
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
4
http://90tv.ir/news/172388/گزارش-ویژه-اسکوچیچ-چطور-به-سپاهان-نزدیک-شد؟
این خبر رو هم کاش بذارین.
ما همه مون اوایل و به خصوص فصل قبل از اسکو حمایت کریم ولی واقعا ذات خودش رو نشون داد.
آدم این مطلب رو که میخونه میفهمه که چقد اسکو دلبسته پول هست و فولاد ذره ای براش اهمیت نداره.
خدا کنه این بار دیگه مدیرهای فولاد از اسکو و مدیربرنامه اش رو دست نخورن
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
3
{به نام يگانه فولاد خوزستان} اينجا در قلب فولاد حد و مرزى براى حضور اسكوچيچ نيست ،
{اسكو مگر مى شود هوا را از زندگيمون بردارى و ما زنده بمانيم؟

فولاد !؟ به سلامتى فولاد اينكه كوه درد بودى ولى دم نزدى.
سعییید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
4
اسکو فولادو آتیش زد
لعنت به مدیریت فولاد که بدبختیا از اونجا آب میخوره
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
8
ولی دوستان عملکرد کی روشی پور رو دقت کردین دیشب؟ هر چند خیلی وقت دیگه این برنامه خودشیفته و غرب زده رو نگاه نمی کردم ولی دیشب خواستم ببینم در مورد اسکو چی میگه، فقط در مورد سپاهان حرف زد و با باقریان، انگار نه انگار که یه طرف این ماجرا فولاد بود و این مربی که می خواد بره مربی فولاد بوده، حالم از این بشر به هم می خوره از پارسال که تا حالا یکبار هم به مسائل تیم فولاد توجه نکرده بعد ادعاش می شه که ما کل فوتبال ممکلت رو پیگیری می کنیم، می ره کرار رو می آره تو برنامه و عکس های گرگ کشتنش رو پخش می کنه همین میشه که کرار واسه فوتبال مملکت شاخ می شه، یا برای جذب بیننده می ره از بازیکنای تیم ملی می پرسه می گه کی خسیس کی خسیس نیست، خاک بر سرت با این برنامه مسخره، حیف از این همه عمر که پای این برنامه مسخره تلف کردم تو این چند سال، با پررویی هم میگه مردم ما، مدیر فنی تیم امید و وو با تیم ملی مشکل دارند، اقای کی روشی پور کسی با تیم ملی مشکل نداره بلکه با شما و کی روشتون مشکل دارن که اینقد پررو شده، یک ماه لیگ رو تعطیل می کنه تا با گوام بازی کنه، بابا خدا وکیلی بگردی تو خیابونای اهواز یه تیم جمع کنی بری گوام رو می بریم.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
4
اسکوچیچ باید خیلی زودتر از کار بر کنار میشد اما به دلایل واهی با این فرد مماشات شد
میشه ساعتها در مورد اسکو و رفتار نادرستش صحبت کرد اما فعلا باید از شرش خلاص بشیم طوری که هیچ اثری ازش باقی نمونه
در مورد فردوسی پور و برنامه نود هم واقعا بی توجهیش به باشگاه بزرگی مثل فولاد و پرداختن به مسائل بی اهمیت واقعا جای سوال و تاسف هست
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
7
آقای داوود! هر برد فولاد، تیریه به قلب عادل . مطمئن باش فولادمون اوج میگیره اگه باهم متحدباشیم و دست از تیمای استانمون ببرنداریم بابردهاشون نهایت عشق وشادی رو کنیم و باباختهاشون حمایت واگر دست مافیا بازپیداشدنهایت اعتراض. نود کیلو چند؟؟؟ این دیگه نودنیست بلکه صفر درجست!
jafar
|
Switzerland
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
5
مافیا و دلال ها برای اینکه بازیکنان خارجی را به تیم های لیگ برتر ایران و بازیکنان دورگه را به تیم ملی وارد کنند و از این طریق دلارهای کلانی به جیب بزنند دست روی فولاد یعنی تنها تیمی که تولید بازیکن می کرد گذاشتند وکمر به تضعیف و سقوط و نهایتا نابودی آن بستند . این کار مافیا سه ضرر عمده برای فوتبال ایران دارد : ۱- وابستگی باشگاهها به بازیکنان خارجی ۲- خروج سرمایه از کشور ۳- گرفتن هویت ملی از تیم ملی . حالا این وسط نقش آن شخص با برنامه گذایی که مشوق کیروش و بازیکنان خارجی است و میانه ای با فولاد ندارد چیست را باید افراد کمیسیون خاص که در جریان است تحقیق کنند که آیا آن شخص منافعی دارد و یا از روی نا آگاهی این کارها را می کند ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها