به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

کارنامه اسکوچیچ در فولاد خوزستان

کارنامه اسکوچیچ در فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- سرمربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان با میانگین 1.3 امتیاز در هر مسابقه از این تیم جدا شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دراگان اسکوچیچ، پرهزینه ترین مربی تاریخ باشگاه فولاد خوزستان، پس از رقم خوردن بدترین فصل در تاریخ فعالیت این باشگاه که با کسب فقط 6 امتیاز از 11 مسابقه همراه بود، توانست موافقت مدیران باشگاه سپاهان را بگیرد و راهی این تیم شود.

دراگان اسکوچیچ که خرداد ماه 93 بعنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب شد، طی 18 ماه حضور در اهواز، در 5 دوره مسابقات رسمی سرمربی فولاد بود.

رتبه پنجم فصل چهاردهم لیگ برتر، حذف در اولین بازی جام حذفی با شکست مقابل تیم دسته اولی پارسه و حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال اول حضور اسکوچیچ در اهواز برای این مربی رقم خورد.

سال دوم حضور این مربی هم با قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر و حذف از جام حذفی همراه بود.

دراگان اسکوچیچ در مجموع در 50 بازی رسمی روی نیمکت فولاد نشست که 18 پیروزی، 13 تساوی و 19 باخت در این مسابقات برای فولاد رقم خورد.

این مربی در 50 بازی فقط 67 امتیاز کسب کرد تا با میانگین 1.3 امتیاز در هر مسابقه آماری ضعیف را نسبت به هزینه بالایی که صرف حضور وی در اهواز شده، بر جای بگذارد.

فولاد خوزستان در دوران حضور دراگان اسکوچیچ، در کنار عدم موفقیت در امر نتیجه گیری، از نظر ارائه فوتبال زیبا و تهاجمی منتسب به فوتبال خوزستان هم ناکام بود تا بدین ترتیب فولاد سال 94 لقب بدترین فولاد تاریخ را بگیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
1
5
اگر احیانا تو سپاهان هم نتیجه گرفت نباید گذاشت به حساب بار فنی ایشون بهرحال سپاهان پر مهرست و از رانت و حمایت فدراسیون هم بهره میبره. بری دیگه برنگردی اسکچیچ
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
2
چون سپاهان تیم پرمهره ای هست، بهتر نتیجه میگیره و بعدا چون فولاد با این بازیکنا نتیجه نگرفت میگه دیدین من چه مربی خوبی هستم و مشکل از فولاد بوده
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
2
اسکو یه اشتباه تلخ بود که خوشبختانه تمام شد چرایی اتفاقاتی که برای فولاد با اسکو افتاد جای بحث فراوان داره که باید در مجال خودش و در فضایی به دور از هیجان به ان پرداخت اما موضوع امروز فولاد انتخاب مربی جدیده باید توجهات و راهکارها روی این موضوع باشه چون موقعیت کنونی فولاد اجازه ی هیچ گونه اشتباهی رو نمیده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها