به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

طالقانی: اقدام هیئت رئیسه لیگ غیرقانونی است

طالقانی: اقدام هیئت رئیسه غیرقانونی است

خوزستان اسپورت- عضو مجمع 12 نفره سازمان لیگ فوتبال گفت: نه تنها اقدام هیئت رئیسه سازمان لیگ در دادن تخفیف 40 میلیارد تومانی به مجری انحصاری تبلیغات محیطی لیگ برتر غیر قانونی است بلکه ادامه فعالیت آنها هم قانونی نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالکاظم طالقانی در خصوص تخفیف 40 میلیارد تومانی که هیئت رئیسه سازمان لیگ به مجری انحصاری تبلیغات محیطی لیگ برتر داده گفت: از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم و اگر قرار است تخفیفی داده شود، این موضوع باید در مجمع عمومی سازمان لیگ مطرح شود چون بحث منافع باشگاه‌ها در میان است و باشگاه‌ها هستند که در مجمع عمومی نمایندگانی دارند.

وی افزود: نه تنها اقدام هیئت رئیسه سازمان لیگ در دادن تخفیف 40 میلیارد تومانی به مجری انحصاری تبلیغات محیطی لیگ برتر غیر قانونی است بلکه ادامه فعالیت این هیئت رئیسه هم قانونی نیست چون مجمع سازمان لیگ تشکیل شده و طبق قانون، مجمع باید هیئت رئیسه جدید را انتخاب کنند. ما 2 یا 3 بار در این خصوص با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرده‌ و نشست‌هایی هم با تاج و کفاشیان داشته‌ایم و با وجود اینکه آنها اعلام کردند در سریع‌ترین زمان ممکن انتخابات هیئت رئیسه برگزار می‌‌شود اما تا به امروز در عمل اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. قطعاً از مجاری قانونی دیگر پیگیر این موضوع می‌شویم.

عضو مجمع 12 نفره سازمان لیگ تاکید کرد: به هرحال ما به عنوان نمایندگان مجمع که در واقع نمایندگان باشگاه‌ها هستند نمی‌توانیم حق و حقوق آنها را نادیده بگیریم ضمن اینکه شرکتی که از طریق مزایده برنده انحصاری تبلیغات محیطی لیگ برتر شده نمی‌تواند زیر تعهداتش بزند. متاسفانه شاهدیم با تشکیل مجمع هنوز تکلیف تعیین هیئت رئیسه جدید مشخص نشده و کارها طبق روال گذشته در سازمان لیگ پیش می‌رود. بار دیگر از تاج و کفاشیان می‌خواهیم در چارچوب اساسنامه مصوب که به ثبت شرکت‌ها رسیده انتخابات تعیین اعضای جدید هیئت رئیسه برگزار شود تا در آینده شاهد ایجاد مشکلاتی دیگر از سوی هیئت رئیسه فعلی که دوران قانونی آنها 6 ماه است به پایان رسیده نباشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
Amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
0
4
۲ تا از تیم های خوزستانی دارن سقوط می کنن اونوقت شما به فکر پول تبلیغات محیطی هستی؟؟؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
2
1
بد نتیجه گرفتن تیم های خوزستانی منهای استقلال خوزستان ، ربطی به هیئت فوتبال ندارد. هیئت فوتبال فقط هماهنگ کننده است و تصمیمات نهایی تیم های خوزستانی با مدیران و هیئت مدیره تیم ها میباشد.
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
0
3
امین عزیز همین پول های تبلیغات شاید بتونه اس اهوازرو نجات بده
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
0
2
امین عزیز همین پول های تبلیغات شاید بتونه اس اهوازرو نجات بده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها