به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

یعقوبی: استقلال اهواز خانه من است

یعقوبی: استقلال اهواز خانه من است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اهواز با بیان این‌که استقلال خانه من است، گفت: اکنون به عنوان مدیرعامل راحت‌تر می‌توانم به تیم کمک کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، کارون یعقوبی اظهارکرد: استقلال اهواز خانه من است و آن‌هایی که استقلالی و فوتبالی هستند، می‌دانند که من در این باشگاه یا قائم‌مقام یا مدیرعامل بوده‌ام و برایم فرقی نمی‌کرد که تیم در لیگ برتر، یک یا دو کار کند.

وی بیان کرد: امسال هم زمانی که برای قائم‌مقامی با من صحبت کردند، همان روز اول هم گفتم که شرایط به صورتی است که فکر می‌کنم، نمی‌توانم به عنوان قائم‌مقام کار زیادی انجام دهم، چرا که این مدیرعامل است که بیشتر کارها را باید انجام دهد و قائم‌مقام یک هماهنگ‌کننده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز افزود: در ادامه هم با توجه به تغییر و تحولاتی که در باشگاه به وجود آمد، احساس کردم که دیگر نمی‌توانم با آن شرایط کار کنم و هر چند آقای ملکی (مالک باشگاه)، اصرار داشت به کارم به عنوان قائم‌مقام ادامه دهم ولی من استعفا دادم و رفتم. دو سه هفته‌ای هم از این موضوع گذشت تا این‌که آقای ملکی با من تماس گرفت و گفت که ظاهرا آقای جهانداری نمی‌خواهد بیاید و از من درخواست کرد که مدیرعامل باشگاه شوم.

وی افزود: با آقای ملکی در خصوص کار صحبت کردیم و یکسری شرایط هم گذاشتم که کلا کار دست خودم باشد و ملکی هم پذیرفت. من هم علاقه‌مند هستم به استقلال اهواز کمک کنم و احساس کردم اکنون به عنوان مدیرعامل راحت‌تر می‌توانم به این تیم کمک کنم.

یعقوبی درباره برنامه‌هایش برای تیم، گفت: من زمانی‌که به عنوان قائم‌مقام مشغول به کار شدم، برای بازیکنان خوابگاه تهیه کردم و برای باشگاه نیز دفتر کار گرفتم و کم‌‌کم داشتیم روی غلتک می‌افتادیم ولی زمانی‌که من استعفا دادم و رفتم، خوابگاه هم مشکل پیدا کرد و با توجه به این‌که دفتر هم متعلق به من و دوستانم بود، عملا از دفتر باشگاهی خارج شد.

وی افزود:‌ طی یکی دو روزی که قرار بر این شد که من مدیرعامل شوم، خوابگاهی را برای بازیکنان تهیه کرده‌ایم و دفتری هم برای باشگاه در منطقه کیانپارس در نظر گرفته‌ام که امروز یا فردا افتتاح می‌شود. به هر حال اگر زیرساخت‌ها درست شود و مکانی هم باشد که همه در آن جمع شویم و تصمیم‌گیری کنیم، کارها پیش می‌رود.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: با یکی دو نفر نیز صحبت کرده‌ایم که اسپانسر شوند که امروز هم در این زمینه جلسه داریم. آقای ملکی هم 10 درصد پول بازیکنان را پرداخت کرده است و در حال حاضر آرامش وجود دارد و تیم در حال تمرین است. برای زمین نیز قرارداد بسته‌ایم و مشکل زمین هم نداریم و خدا را شکر در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم.

وی بیان کرد: بازیکنانی از جمله آشوبی، قزگچلی و غلامی هم که قهر کرده بودند، برگشته‌اند. سایر بازیکنان در تمرینات حاضر هستند و مشکلی هم نیست و همه راضی هستند.

یعقوبی عنوان کرد: از این به بعد هم اردویی که بدانیم به درد تیم می‌خورد، برگزار می‌کنیم. در تعطیلی فعلی لیگ نیز تیم در اهواز تمرین می‌کند و شرایط آب و هوایی نیز خوب است. در کل صلاح نیست در حال حاضر به اردو برویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اشکان فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
4
1
با سلام خدمت تمامی هوادارهای واقعی فولاد و خوزستان.الان دیگه به همه ثابت شده اولین و بزرگترین مشکل تیم اسکوچیچه که به خاطر پول داره تیم و یک استان رو نابود میکنه پس تا دیر نشده باید کاری کنیم که علاوه براینکه بره و یک مربی خوب جاش بیاد پولی هم از باشگاه نگیره.فردا ساعت 4 تو زمین صنایع فولاد تمرینه.ازتمامی هوادارها خواهش میکنم با لباس و پرچم فولاد بیان و با اعتراضمون کاری کنیم که این آخرین تمرین اسکوچیچ باش.هیچ بهونه ای هم پذیرفته نیست.این آخرین راه نجاته.مساله اول ما فعلا اسکوچیچ ه بعد از رفتن اون ایشالا با همدیگه باقی مشکلات رو هم حل میکنیم. در ضمن اگر حراست از ورود شما ممانعت بعمل اورد تماشای بازی امید فولاد رو بهونه کنید. وعده دیدار ما فردا ساعت 4 زمین صنایع فولاد. یا حق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها