به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

یک تغییر اجباری در تیم استقلال خوزستان

یک تغییر اجباری در استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ناچار به انجام یک تغییر در بهترین خط دفاعی لیگ برتر است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان در 11 مسابقه سپری شده لیگ برتر از زوج موسی کولی‌بالی و محمد طیبی در قلب خط دفاعی استفاده کرده و این دو بازیکن 990 دقیقه کامل را در ترکیب استقلال حضور داشته‌اند.

در عین حال با توجه به اینکه موسی کولی‌بالی مدافع آفریقایی تیم استقلال خوزستان سه اخطاره شده، قادر به همراهی تیمش در دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل گسترش فولاد تبریز نخواهد بود.

عبدالله ویسی به همین دلیل ناچار است برای اولین بار در فصل جاری دست به تغییر در قلب خط دفاع تیمش بزند. ادوارد سوارز فریرا بازیکن برزیلی استقلال خوزستان، گزینه اول جانشینی موسی کولی‌بالی در پست دفاع میانی برای دیدار مقابل گسترش فولاد است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اشکان فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
1
1
با سلام خدمت تمامی هوادارهای واقعی فولاد و خوزستان.الان دیگه به همه ثابت شده اولین و بزرگترین مشکل تیم اسکوچیچه که به خاطر پول داره تیم و یک استان رو نابود میکنه پس تا دیر نشده باید کاری کنیم که علاوه براینکه بره و یک مربی خوب جاش بیاد پولی هم از باشگاه نگیره.فردا ساعت 4 تو زمین صنایع فولاد تمرینه.ازتمامی هوادارها خواهش میکنم با لباس و پرچم فولاد بیان و با اعتراضمون کاری کنیم که این آخرین تمرین اسکوچیچ باش.هیچ بهونه ای هم پذیرفته نیست.این آخرین راه نجاته.مساله اول ما فعلا اسکوچیچ ه بعد از رفتن اون ایشالا با همدیگه باقی مشکلات رو هم حل میکنیم. در ضمن اگر حراست از ورود شما ممانعت بعمل اورد تماشای بازی امید فولاد رو بهونه کنید. وعده دیدار ما فردا ساعت 4 زمین صنایع فولاد. یا حق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها