به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

ملکی: مشکلات استقلال اهواز برطرف می‌شود

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز گفت: با استعفای جهانداری موافقت کردیم و کارون یعقوبی‌نژاد را بعنوان مدیرعامل جدید باشگاه برگزیدیم.

محمد ملکی در گفت و گو با خوزستان اسپورت، پیرامون تغییرات جدید در کادر مدیریت باشگاه استقلال اهواز، اظهار داشت: جهانداری برای استقلال اهواز زحمات زیادی کشید ولی با توجه به اینکه ایشان تشخیص داد از این باشگاه جدا شود، با استعفای ایشان موافقت کردیم.

ملکی ادامه داد: پس از بررسی به این جمع بندی رسیدیم که کارون یعقوبی‌نژاد را بعنوان مدیرعامل باشگاه منصوب کنیم. ایشان سابقه فعالیت بعنوان مدیرعامل و قائم مقام را در استقلال اهواز داشته و از مدیران توانمند ورزش خوزستان محسوب می‌شود. جمع بندی نهایی ما این بود که یک مدیر بومی را برای مدیریت باشگاه انتخاب کنیم و در نهایت تصمیم گرفتیم تا کارون یعقوبی‌نژاد که هم در امر مدیریت سابقه داشته و هم از فوتبالیست های خوزستان بوده را بعنوان مدیرعامل انتخاب کنیم.

وی در رابطه با مباحث مالی باشگاه گفت: خدا را شکر کارها خوب پیش رفته است. پس از اینکه 10 درصد از مبالغ قراردادهای اکثر بازیکنان را پرداخت کردیم، با سایر بازیکنان هم برای نحوه پرداخت مطالبات معوقه به توافق رسیدیم و اکثریت بازیکنان طی دیروز و امروز به تمرینات اضافه شدند.

محمد ملکی در رابطه با نحوه اداره این باشگاه عنوان کرد: از روزی که استقلال اهواز را تحویل گرفتیم، نه یک ریال بعنوان کمک از منابع دولتی استفاده کردیم و نه از وام های بانکی بهره بردیم. همه تعهدات مالی باشگاه استقلال اهواز بعهده بنده است و رفته رفته در حال تأمین و پرداخت هزینه های باشگاه هستم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز در خصوص گلایه ارسطو جهانداری مبنی بر دخالت فرزند وی در امور باشگاه گفت: جهانداری دوست و عزیز ماست. فرزند بنده بعنوان مدیر امور مالی در باشگاه فعالیت می‌کند و ممکن است که در زمینه نحوه پرداخت پول به بازیکنان بین وی و مدیرعامل سابق باشگاه سوءتفاهم بوجود آمده باشد. هدف همه ما اینست که استقلال اهواز سامان پیدا کند و جهانداری هم در مدتی که بعنوان مدیرعامل فعالیت می‌کرد، نهایت تلاش خود را انجام داد.

محمد ملکی در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت گفت: با کمتر شدن مشکلات مالی و حضور بازیکنان در تمرینات باید رفته رفته تیم بهتری را آماده حضور در مسابقات بعدی کنیم تا بتوانیم انتظارات هواداران استقلال اهواز را برآورده سازیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
سید سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
4
هفته بعديعقوبى استعفاميده از جهاندارى دعوت میکنن مدير عامل بشه چون سابقه مديريت دارد.
واين داستان همچنان ادامه دارد
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
4
بهترین تصمیم همین بود که یک مدیر خوزستانی بیاد چه معنی داشت از بندرعباس مدیر اورده بودند.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
2
ای کاش کسی تکلیف مارو مشخص میکرد چون واقعا معلوم نیست چه خبره!
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
1
SS ahwaz فقط باید زیر نظر دولت باشه تیم بزرگ مردان بزرگ میخواد
خصوصی نمیخایم ما باید کی رو ببینیم!؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها