به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حنطه: کاری به مسائل مدیریت استقلال ندارم

حنطه: کاری به مسائل مدیریت ندارم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: کار من در حوزه فنی باشگاه است و از تغییرات و مسائل مدیریتی باشگاه بی‌خبرم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی حنطه در مورد وضعیت استقلال اهواز گفت: از روز دوشنبه استارت تمرینات‌مان را زدیم و کار را دنبال می‌کنیم. اکنون در دوره بدنسازی هستیم و صبح و عصر تمرین می‌کنیم. در حال حاضر بازیکنان در سالن وزنه مشغول بدنسازی هستند و عصر هم در زمین چمن تمرین خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه تیمش برای برگزاری اردو راهی شهری دیگر خواهد شد، عنوان کرد: ما حتما باید در شهری که دارای ارتفاع است اردو بزنیم و کار را پیش ببریم. اکنون در اهواز و شهری که هم‌سطح دریاست تمرین می‌کنیم. با توجه به اینکه مسابقه ما در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس و در شهری دارای ارتفاع هزار و 100 متر بالای دریا است، باید چند روزی در ارتفاع تمرین کنیم تا از لحاظ بدنی دچار مشکل نشویم.

سرمربی استقلال اهواز تاکید کرد: اینکه مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم و از طرفی برای ما خوب است چرا که بازیکنان برای این دیدار انگیزه بالایی دارند و خیلی خوب تمرین می‌کنند.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر گفت: این تعطیلات به سود ماست. چرا که ما یک مقدار ناآماده بودیم و در این فرصت می‌توانستیم کیفیت بازیکنان را بالا ببریم و بدن آنها 20 الی 25 درصد رشد کند.

حنطه در مورد مشکلات مالی تصریح کرد: مسئولان باشگاه در تلاش هستند مشکلات باشگاه حل شود ان‌شاءالله به زودی مشکل‌مان در این رابطه حل خواهد شد.

سرمربی استقلال اهواز در مورد استعفای ارسطو جهانداری از مدیریت این باشگاه، خاطرنشان کرد: این موضوع مربوط به مسائل مدیریتی است و بنده اطلاعی ندارم. کار من در باشگاه مربوط به امور فنی است. امیدوارم هر کسی که به عنوان مدیریت باشگاه فعالیت می‌کند بتواند به تیم کمک کند. مدیران فعلی هم کارشان خوب بود. مالک باشگاه در مورد مسائل مدیریتی تصمیم می‌گیرد و من نمی‌دانم بین مسئولان باشگاه چه می‌گذرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییرات مدیریتی به این تیم آسیب نمی‌رساند، عنوان کرد: ما سعی کردیم خودمان را با سرپرست و مدیر تدارکاتی تیم هماهنگ کنیم و درخواست‌مان را از آنها داشته باشیم. تا اینجا در حد امکان امکانات مورد نظرمان فراهم شده. امیدواریم که در آینده امکانات مورد نظرمان به طور کامل فراهم شود.

حنطه در رابطه با بحث جذب بازیکن خارجی اظهار داشت: این موضوع از سوی جهانداری مطرح شد و فکر می‌کنم با رفتن او این مسئله هم منتفی شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
شعیبی
|
United States of America
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
1
جنابعالی باشگاه رو سیل هم ببره کار نداری چون تو خواب هم نمیدیدی لیگ برتر مربیگری کنی. چون تیم نسل ابومسلم مشهد تو لیگ دسته ۲ رو هم به تو ندادن و دادنش به رمضون شکری که هزار پله از تو بالاتره. جنابعالی چون قرار شد سیاوش بختیاری کله پا بشه الم شدی برا فوتبال خوزستان. اگر مربی تیم اخر لیگ استان میزاشتن بجات بهتر بود ولی همه میدونن جنابعالی و راننده ات منافع جوجه دلال رو در نظر میگیری و اگه بهت بگن عادلیان یا تالشیزاده کاپیتان باشن میگی چشم
جنابعالی همه میدونن رانندت بهت خط میده و ترکیب میچینه برات چون خودت چیزی تو چنته نداری.
مساوی با سپاهان هم فکر کنم همه افشاگری فرکی رو دیدن تو ورزش و مردم و زیاد ادعا نکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
1
یعنی استقلال اهواز انقدر خار شده که راننده و جوجه دلال باید براش تصمیم بگیره؟؟!!؟!
خجالت عروسی شده برا خیلیها
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها