به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

روشنایی: از اشتباهات داوری متضرر شدیم

وشنایی: از اشتباهات داوری متضرر شدیم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در 11 هفته ابتدایی لیگ برتر از اشتباهات سهوی داوران متضرر شدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: با توجه به بضاعت تیم شرایط خوبی داریم اما باز هم می‌توانستیم از این بهتر باشیم. در خیلی از مسابقات به خاطر اشتباهات سهوی داور امتیازاتی را از دست دادیم. حتی در برخی بازی‌ها که برنده شدیم هم از اشتباه داوری ضرر کردیم.

وی افزود: در بازی مقابل سپاهان، استقلال و نفت تهران 5 امتیاز را از ما گرفتند. اگر اکنون این اشتباهات صورت نگرفته بود ما صدرنشین بودیم. جا دارد از تلاش اعضای تیم،‌کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که همه جوره کنار ما هستند.

سرپرست استقلال خوزستان در ارتباط با اردوی این تیم در امارات، خاطرنشان کرد:‌امشب به امارات می‌رویم و تا چهارشنبه هفته آینده آنجا هستیم. قصد داریم 2-3 بازی دوستانه انجام دهیم. عبدالله ویسی زودتر از اعضای تیم به امارات رفته تا هماهنگی لازم برای بازی تدارکاتی را انجام دهد.

روشنایی در پاسخ به این سؤال که آیا روادید همه بازیکنان این تیم رسیده است، گفت: همه بازیکنان روادیدهای خود را دریافت کرده‌اند و مشکلی نداریم. تنها موضوعی که وجود دارد این است که جلال عبدی و گودرز داودی گذرنامه‌شان در اختیار تیم ملی امید است. اگر آنها جزو مدعوین تیم ملی امید باشند با آنها به امارات می‌روند وگرنه با ما به اردو می‌آیند.

وی در مورد اینکه ویسی اعلام کرده بود قصد انجام بازی دوستانه با تیم ملی امید را دارد،‌ تصریح کرد: ما این مسئله را به مسئولان تیم امید اعلام کردیم ولی آنها پاسخی به ما ندادند. فکر می‌کنم مربیان این تیم تمایلی به انجام این بازی ندارند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها